Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 22 listopada 2024 06:37
Reklama

Druzgocąca ocena dyrektora

Podziel się
Oceń

W czwartek oddajemy w Wasze ręce 1103 wydanie „Przeglądu Powiatowego”. Najciekawsze artykuły zamieszczamy w wydaniu papierowym, są też dostępne w subskrypcji na naszym portalu.
Druzgocąca ocena dyrektora
Filip Chodkiewicz, Mirosław Karolczuk, Wiesława Chrulska i Dariusz Szkiłądź

Autor: Przegląd Powiatowy, Dziennik Powiatowy

Bartosz Lipiński

„Przegląd Powiatowy” ukaże się już w czwartek, ale najnowsze artykuły można czytać kilka dni wcześniej na naszym portalu dziennikpowiatowy.pl. Każdy, kto zostaje naszym patronem, może przeglądać nasz portal bez reklam, a także ma dostęp do archiwum Augustowskiego Kalejdoskopu Telewizyjnego sprzed 26 lat. Nowe odcinki AKT publikujemy w czwartki.

Sezon urlopowy w pełni. Ani się obejrzymy, a za chwilę minie połowa wakacji. Tegoroczny odpoczynek dzieci i młodzieży jest bardzo specyficzny. Uczniowie od połowy marca nie ze swojej winy nie mogli odbywać nauki w szkołach. Zapewne wielu z nich pomimo wakacyjnej laby tęskni już za swoją szkołą, kontaktem z koleżankami i kolegami z klasowych ław oraz bezpośrednią relacją z nauczycielami. Zgodnie z zapowiedzią premiera od września dzieci mają powrócić do szkół i pewnie byłoby to oczekiwane również przez grono pedagogiczne. Do rozpoczęcia nowego roku szkolnego zostało jeszcze trochę czasu. Najbliższe tygodnie, a przede wszystkim sytuacja epidemiczna zweryfikują czy możliwe będzie nauczanie w trybie stacjonarnym, czy trzeba będzie pogodzić się z dalszą wizją zdalnego odbywania nauki.

Pytań dotyczących nowego roku szkolnego jest znacznie więcej, zwłaszcza z perspektywy Augustowa. Jak będą funkcjonowały miejskie szkoły i przedszkola po niedawnych decyzjach radnych miejskich dotyczących utworzenia zespołów, kto stanie na ich czele? Pewnym jest, że dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 3 im. 1 Pułku Ułanów Krechowieckich przestanie być Wiesława Chrulska. Dyrektor trójki po pięcioletniej kadencji odejdzie ze swojego stanowiska, ale nie będzie to pożegnanie w przyjaznej atmosferze. Pani dyrektor otrzymała za swoją pracę bardzo surową ocenę od organu prowadzącego. Niektóre zarzuty pod jej adresem wydają się szokujące. Oponenci burmistrza sądzą, że mogło dojść do odwetu na dyrektorze. Jeden z naszych rozmówców sam był organem prowadzącym dla miejskich szkół. Przyznaje, że miał uwagi do pracy zarządców placówek, ale nie miało to nic wspólnego z wbijaniem dyrektorów w ziemię. O kulisach kontrowersyjnej sprawy z druzgocącą oceną w tle piszemy w tekście okładkowym: „Dyrektor wbita w ziemię”.

Powoli opada kurz wyborczy. Wielu z nas jest zadowolonych, że wyjątkowo długa kampania wyborcza dobiegła końca i można wreszcie uwolnić się od obietnic czy wzajemnych oskarżeń kandydatów. Augustowianie z ostatnich tygodni zapamiętają wizyty w naszym mieście osób aspirujących do najważniejszego urzędu w państwie. Kilka dni przed drugą turą wyborów do Augustowa przyjechał Andrzej Duda. Odwiedziny prezydenta zbiegły się w czasie z 75 rocznicą Obławy Augustowskiej, dlatego A. Duda złożył wiązankę kwiatów pod pamiątkową tablicą na Domu Turka. Czy była to decyzja prezydenta, a może gest wynikający z zaproszenia burmistrza? Internetowy wpis Mirosława Karolczuka sugeruje, że to włodarz miasta zaprosił prezydenta do złożenia kwiatów. Ale pojawiają się odmienne głosy. Polecamy artykuł: „Kto zaprosił prezydenta?”.

Przed nami kolejne wydarzenie historyczne. Już w najbliższy weekend m.in. w Augustowie odbędą się uroczystości związane ze świętem 1 Pułku Ułanów Krechowieckich. Razem z historykiem i starostą augustowskim Jarosławem Szlaszyńskim przybliżamy historię pułku, który stacjonował w Augustowie i rozsławiał dobre imię naszego miasta na całą Polskę.

Niemal dokładnie rok temu w augustowskiej radzie miejskiej doszło do diametralnych zmian. Zapowiadano, że rewolucja przyniesie świeży oddech i nową jakość pracy samorządu, którą niebawem dostrzegą mieszkańcy. Na urzeczywistnienie się proroctwa czekamy do dziś. Rada w ciągu roku stała się areną bulwersujących konfliktów i politycznych przepychanek, które często ośmieszają jej autorytet. Zapraszamy do lektury tekstu: „Nowa jakość rady miejskiej”.

Piszemy problemach mieszkańców z przesiadującymi pod sklepami miłośnikami mocnych trunków, o imprezach w mieście, długo oczekiwanych wydarzeniach sportowych. Na prośbę naszych Czytelników podjęliśmy interwencję związaną z przepełnionymi koszami na śmieci na bulwarach.

Zapraszamy do czytania nas w wersji papierowej i elektronicznej, bo w tym wydaniu piszemy jeszcze o innych ciekawych sprawach.

Jest co poczytać.

Bartosz Lipiński

Redaktor naczelny wydania


Napisz komentarz

Komentarze

Augustowiak 31.07.2020 16:59
A wszystko zaczelo sie od zdrady Pana Kleczkowskiego cos obrzydliwego

Def 31.07.2020 20:27
Jakiej zdrady?

parodia 31.07.2020 13:32
A radny związkowiec wczoraj na sesji był przeciwko pracownikom, tym razem nauczycielom. Parodia

MIREK 31.07.2020 19:24
SKANDAL!!!!!

Mirek wybierz wolność 31.07.2020 22:10
Mirek Ch., porzuć tę chorą koalicję póki czas, bo cię z solidarności wypierdzielą w końcu i będziesz się musiał do uczciwej i cieżkiej roboty zabrać. Nie da się siedzieć bez końca okrakiem na barykadzie. Tym bardziej, że masz do czynienia z nie lada cwaniakami, ani się obejrzysz zanim cię bez mydła.... no własnie. Bądź sobą, nie pasujesz do nich.

Zszokowany 01.08.2020 12:20
W szoku byłem - przewodniczący związków przeciwko nauczycielom - brawo!!! Ludzie - może czas się obudzić. Posadka wygodna - pracownik chroniony. Teraz w dobie niepewności - takie zabezpieczenie jak skarb skoro nie wiesz, czy szef/owa nie da ci wypowiedzenia pod pretekstem koronawirusa.

Związkowiec wizytówką słynnej fabryki. Tfu 01.08.2020 16:37
Szanującą się fabryka przez takich ludzi kojarzona jest z czymś niechlubnym.

Augustowianka 31.07.2020 11:07
Wysłuchałam wczoraj posiedzenie komisji społeczno-oświatowej. Tak naprawdę, to trudno odnieść się do treści tego spotkania. Pierwsza uwaga, która nasunęła mi się od razu to liczebność tej komisji. Myślałam, że to cała rada. Po co tak liczebna komisja? 4 osoby się wypowiadają, reszta milczy. Takie posiedzenia , w tak licznym gronie, nie maja żadnego sensu. Druga sprawa, to argumenty dotyczące oceny pracy dyrektora szkoły. Właściwie brak uzasadnienia. Ciągłe odnoszenie się do przemocy. Nie ma zgody na przemoc i nikt w tej kwestii nie ma wątpliwości. Dyrektor żadnej szkoły nie przyzwala na przemoc. Przy liczbie dzieci ok. 1000, niemożliwe jest wręcz uniknięcie sytuacji kryzysowych, trudnych . 2 pedagogów i pół etatu psychologa to zdecydowanie za mało. W tak różnorodnym środowisku jest co robić. Czy organ prowadzący przyglądał się wcześniej potrzebom tej szkoły, czy ograniczał raczej w arkuszu organizacyjnym liczbę etatów? Pan wiceburmistrz kilkakrotnie stwierdził, że nie będzie żadnej zgody na przemoc. i słusznie. Ale czy zwiększył środki finansowe na zatrudnienie dodatkowych specjalistów, ochrony , jakiejkolwiek pomocy i wsparcia dla dyrektora tej placówki? Miałam wrażenie, że niektórzy radni są oderwani od rzeczywistości. Przemoc , szanowni Państwo Radni, dzieje się obecnie najczęściej w sieci, poza jakimkolwiek zasięgiem i kontrolą dorosłych. I tu jest pole do działania. Ale wymaga współpracy wszystkich. Nie tylko obciążenia odpowiedzialnością dyrektora szkoły.

żenada 31.07.2020 12:07
Wczoraj na sesji był ciąg dalszy dyskusji - otóż dowiedzieliśmy się, że reakcją organu prowadzącego (w osobie wiceburmistrza) na rzekomą przemoc w SP3 było wystawienie dyrektorce negatywnej oceny pracy!! Ręce opadają do samej ziemi, poziom zakłamania i zaplątania we własnych kłamstwach tych ludzi dawno przekroczył poziom Himalajów. A jakże chętnie, ochoczo i bez skrępowania zarzucają kłamstwa innym.

F 31.07.2020 12:16
4osoby sie wypowiadają ,a jedna z nich to nawet jak chciala wyrazic zdanie odnosnie swojej pracy w służbie zdrowia i potencjalnym zagrozeniu zarazenia innych uczestników sesji, to swoj tekst przeczytala z karki .

taka wiedza 31.07.2020 15:03
Nie wiedzą co mówić ale wiedzą jak mają głosować.

niech mieszkańcy to ocenią 31.07.2020 13:27
Niektórzy siedzą tylko po to żeby zagłosować przeciw jakimkolwiek poprawkom. Takie to są komisje. Radni koalicji rządzącej są wszyscy we wszystkich komisjach, żeby sobie pogadać, krytykować, obśmiać. i oczywiście głosować zgodnie z ustaleniami. Niech mieszkańcy to ocenią.

K. 29.07.2020 19:26
Pozwoliłem sobie odsłuchać nagranie z dzisiejszej komisji społeczno - oświatowej. Dużą jej część poświęcono właśnie opisywanemu w artykule zagadnieniu. Jestem delikatnie mówiąc zszokowany poziomem merytorycznym wyjaśnień ze strony urzędu miasta udzielanych głównie przez p. wiceburmistrza. Wyjaśnienia typu słyszałem, ktoś coś powiedział, i stosowanie znanego z technik komunikacji"przerzucania ciężaru dowodu" w stosunku do radnych (-ej) są na poziomie, którego nawet nie chce się oceniać. W szkole przemoc jest - hmm być może, czego nie neguję. Reakcja miasta - wystawiamy negatywną ocenę cząstkową na bazie jakich danych? Na zapytanie p. radnej o dokumenty - mowa kwiecista - brak konkretnej odpowiedzi. Zdziwił mnie jeden fakt - skoro organ prowadzący słyszał czy też powziął informacje o takim stanie rzeczy w tejże szkole - to jakie działania podjął - gdzie protokoły kontroli doraźnych? gdzie np. notatki służbowe z rozmów z dyrektorem? Na bazie zasłyszanych informacji nie powinno się dokonywać oceny. Dzisiaj raczej wszystko opieramy na namacalnych dowodach. Sąd zanim skaże kogoś na jakąkolwiek karę to przeprowadza postępowanie wyjaśniające, czyli analizuje dowody dokonania czynu lub jego braku. I przepraszam za porównanie, bo to pierwsze, które mi przyszło ad hoc do głowy.

kolo 29.07.2020 21:34
K. masz w 100% rację. Dlatego po wniesieniu tej sprawy do sądu pracy wygrana dyrektorki byłaby pewna. Sąd wyśmiałby takie "dowody" i pogonił tych nieudaczników. Dla czystej satysfakcji i ośmieszenia ich powinna pójść do sądu.

K. 29.07.2020 22:49
Jeszcze jedno- aż ciekawe ike nagród pani dyrektor otrzymała podczas swojej pracy - ile od organu prowadzącego, w tym w okresie, gdy rządy sprawuje NM. To byłby absurd a co najmniej sytuacja śmieszna, gdyby pojawiła się jakaś nagroda burmistrza czy od burmistrza. Sens i cel takiej oceny - uniemożliwić start w konkursie ??

przedszkole 29.07.2020 23:33
Oczywiście że tylko o to chodzi.

karolcia 28.07.2020 16:35
Wiesiu dopiero się dowiedziałam od znajomych, że padłaś ofiarą podłych ludzi. Trzymaj się bardzo Ci kochana współczuje. Nie daj się tym potworom. Pozdrawiam Karolina z Suwałk

turystka z Grójca 27.07.2020 15:01
Dobrze, że jest gazeta w Augustowie, to możemy się dowiedzieć o bezeceństwach władzy. To straszne jakich ludzi wybrali augustowianie. Tak zabiegaliśmy o demokracje ale niestety może ona mieć różne oblicze. Bardzo współczuje Pani dyrektor, nauczycielom, rodzicom. Cała ta sytuacja to hańba dla ludzi rządzących miastem.

Anna 27.07.2020 21:57
Chyba turyści bardzo się nudzą w naszym Augustowie...

Turystka z Czestochowy 30.07.2020 22:25
Ja Halina turystka z Czestochowy dowiedziałam się przebywając na wywczasach w Rączkach że w Augustowie Cię Wiesiu nie szanują. Pozdrawiam Halina z Raczek

Mieszkaniec 25.07.2020 15:19
Coś takiego. Przeczytałem i aż mnie zatkało. Ludzie to trzeba robić referendum. Nie ma na co czekać. Jestem gotów pomóc.

Zygmunt August 25.07.2020 08:04
Poprzedni komentarz typowo w stylu NM lekceważący, drwiący, ignorancki, pokazujący jaki stosunek do ludzi ma młody człowiek ,, niech się sobie boksuje" . To powinno nam wszystkim mieszkańcom dać dużo do myślenia !!! Osobiście dziwię się że wiekowo starszy dał się wciągnąć w takie towarzystwo i firmować swoim nazwiskiem takie postępowanie bo przecież ,, Milczenie oznacza zgodę " przyzwolenie i akceptację co oznacza iż ma takie same poglądy i stosunek do innych ludzi . Kto dał wam prawo do krzywdzenia - niszczenia ludzi ? I nie chodzi tu o zmianę na stanowisku dyrektora bo słusznie ktoś zauważył że stanowisko nie jest dane na całe życie tylko w jaki sposób została ta zmiana przeprowadzona. Odkąd władza spoczęła w waszych rękach jest mnóstwo negatywnych działań względem właśnie ludzi a to zwolnienia, sądy, faksymile ( unieważniony przetarg - chociaż prokuratura nie dopatrzyła się znamion przestępstwa) jakieś tam działki, parkingi, odbieranie wieczystych dzierżaw, podwyżki czynszów, wywozu śmieci itp czy jeszcze jakiś prezes spółki miejskiej się ostał z poprzedniego rozdania ?., Nie możecie sobie poradzić z porządkiem w mieście, ułożeniem sensownego rozkładu jazdy autobusów miejskich. Z drugiej strony inwestycje na miarę co najmniej Stolicy: Ratusz za miliony, Baza sporów wodnych dla kilku lub kilkudziesięciu fascynatów także za miliony, dom kultury chciało by się przy tym powiedzieć , gdzie ta kultura ? Wiem że można za chwilę powiedzieć że to wszystko ,, nie jest prawdą" nie podając żadnych liczb, po prostu nie bo nie. Zapominacie że kiedyś jak ktoś napisał trzeba będzie spojrzeć ludziom w oczy z bliska i żyć wśród tych ludzi z którymi dziś tak a nie inaczej postępujecie. Przykre że dożyliśmy takich czasów gdzie honor, uczciwość , przyzwoitość, prawdomówność zostały pustymi sloganami. Apeluję do rodziców uczmy swoje dzieci szacunku do starszych i nas samych bo później mamy to co widać.

Mieszkaniec 25.07.2020 11:29
,,Słaby człowiek szuka zemsty, silni wybaczają, a inteligentni ignorują" Jak dla mnie sprawa jest jasna a krytyka władzy uzasadniona. Brawo za tekst.

Lol 25.07.2020 19:38
Dobra nie smuć. Kiedy konkurs? Już ogłoszony? Mówią że zastępca ma super ocenę i dostanie tron. To dopiero ??? mistrzowski szach mat . Szykujcie popcorn !!!!

Wiemcomówie 26.07.2020 11:20
Niech więc zastępca zapisze się do Ich Miasta i wpisze w działania burmistrzów związanych z oceną dyrektorki i tworzenie zespołów.

bedzieok 24.07.2020 15:24
NAUCZYCIELE- nie dajcie się wciągać w te przepychanki. Tu nie chodzi o Was. Nikt Was nie zwolni. Umarł król niech żyje król. Nowy dyrektor być może nareszcie skruszy ten skostniały układ. Być może nareszcie będzie tak jak być powinno. Będzie dobrze a ona niech się sobie boksuje. Wcale mi jej nie żal. Poza tym tron nie jest przypisany dozgonnie !!!!!! Pani jest wybitną nauczycielką ;) i doskonale odnajdzie się w nowej roli. UWAGA- Hejt czas start!!!!!

Ela 24.07.2020 15:53
Myślę tak samo. Pomimo tego,ze nie jestem fanka NM.

Ono 26.07.2020 15:02
Jesteś jesteś. Nawet już dawno do nich należysz. ?

Alojzy 24.07.2020 15:53
Kto to mówi?

Ela 24.07.2020 16:11
A kto pyta ?

Larwa 24.07.2020 16:13
No kto ...Pani kierownik przed zakończeniem pracy.

Tron 24.07.2020 16:01
A ty to co robisz teraz ? Prowokacyjka w stylu ,,pomożecie....pomożemy " Żałosne

Rodzicsp3 24.07.2020 17:25
Obrońca nauczycieli się znalazł. Zwykły prowokator. Autor hasła Augustów to jego mieszkańcy. Tu idzie dyskusja o ocenie negatywnej, którą wystawiono w sposób haniebny Pani dyrektor. Sprawa stanowiska i jego obsady jest drugorzędną. Jeżeli znajdą chętną osobę, która będzie chciała zarządzać szkołą w efekcie wywołanego skandalu to niech przychodzi i rządzi jeżeli ma tyle odwagi by stanąć przed setką wkurzonych nauczycieli., którzy negatywnie opiniowali powstanie zespołu i protestowali przeciwko wystawionej ocenie ich dyrektorce.

Xxx 24.07.2020 17:54
Rodzicu,moze oswieć czytelnikow i powiedz od kiedy nauczyciele w yrojce sa yak jednomyslni ?No i oczywiscie informują o tym rodziców ?ciekawych rzeczy mozna tu się e dowiedzieć .

duduś 25.07.2020 09:15
Nie są jednomyślni gdyż nikt w historii nie wystawiał im ocen negatywnych, nie wyrzucał za ich poglądy z pracy, nie obcinał wynagrodzenia. Nauczyciele wiedzą, że jak przyjdzie dyrektor namaszczony przez Wasze Miasto to zacznie się to co aktualnie widzimy.

Augustowiak 25.07.2020 12:37
Zaczną zapewne robić z nauczycielami to co dziś wyprawiają z dyrektorami. To tak jak kierownik oświaty posłusznie wykonuje ich polecenia tak będą to robić namaszczeni przez nich dyrektorzy.

nauczyciel 24.07.2020 10:52
Panie redaktorze mnie interesuje ile ocen negatywnych wystawili dyrektorzy i burmistrzowie/starości w ostatnim 30-leciu w Augustowie? Jestem przekonany jako wieloletni nauczyciel że jest to jedyny niechlubny przypadek.

kukuś 24.07.2020 09:33
Ciekaw jestem czy na fejsie pochwalili się, że wystawili negatywną ocenę dyrektorce. Powinni się chwalić sukcesem, że dowalili dyrektorce, co zabrakło odwagi i jeszcze fotek parę można byłoby dorzucić.

fanjoanitów 24.07.2020 12:20
Jak znam życie to młodzian, który gania za nimi z aparatem na pewno pstryknął fotki jak wręczają z uśmiechem ocenę negatywną Pani dyrektor Chrulskiej. Sprawdzałem fejsa i żadnej informacji. Dalej Panowie wrzucać materiał, chyba, że strach was obleciał. TCHÓRZE.

Nauczyciel 29.07.2020 22:56
Ocenę wręczy Podlaski Kurator Oświaty - jeżeli będzie co najmniej dobra, a pewnie tak -to kopię wysłałbym na miejscu p. Chrulskiej w ramce do urzędu. Jak powieszą na ścianie to drażnić ich będzie gdy tylko spojrzą, że się nie udało

Lilka 23.07.2020 23:09
30 lat pracuję w oświacie. Po raz pierwszy polityczną machinę wprawił w ruch p. Sz. To on wprowadził swoje "panie" na dyrektorki. A teraz wielki krzyk, że owe panie nie będą dyrektorkami.

Babka 24.07.2020 04:05
Ty Magda się nie wypowiadaj.

Klucz Partyjny. 24.07.2020 07:53
To powiem Jeżeli tak jest to następną Panią dyrektor czeka to samo po przegranych wyborach przez ,,Wasze Miasto" bo nikt nie będzie chciał mieć takiej osoby na stanowisku mianowanej przez tych ludzi. A wy będziecie dalej narzekać.

Marek 24.07.2020 09:40
Tak to prawda, augustowscy politycy wypowiedzieli się na łamach PP, nie zostawiając cienia wątpliwości na temat sytuacji związanej z oceną dyrektorki.

prorok 24.07.2020 10:44
Następcy po Ich Mieście za dwa lata rozdzielą zespoły na szkoły i przedszkola i po sprawie. Znowu będzie dyrektor Trójki, Szóstki i przedszkoli 3 i6. Proste.

Mama 24.07.2020 05:59
Tam nawet mocno zaangażowane w kampanie wyborcze tego pana były panie z obslugi.Jedna z nich ma nawet przydomek "czwartej dyrektor".Znajoma nie mogla przenieść dziecka do innej klasy,to ta pani z dyżurki zadeklarowała pomoc.Takie cuda tam się dzieją .

OBIEKTYWNY 24.07.2020 09:03
O czym Pani mówi? O jakiego Pana chodzi? Z drugiej strony, jeśli pracują tam osoby pomocne (nawet na dyżurce) to chyba dobrze, co? Czyli wszyscy idą na rękę? Zazdrość?

Pracownik 24.07.2020 09:00
Skoro Pani pracuje w oświacie tyle lat, to myślę, że Pani jest osobą wykształconą. Powinna więc Pani wiedzieć, że przy ocenie pracy nie powinno być kłamstw i manipulacji. Specjalnie dla Pani tłumaczę - tu nie chodzi o stanowisko dyrektora! Tu jest sprawa nierzetelnej, nieuczciwej oceny pracy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli jednak ma Pani tak duży staż pracy, to powinna Pani wiedzieć, że Pani Wiesia Chrulska jest ostatnia osobą w Augustowie, która powinna być tak oceniona!!!!!!!

urzędniczkaUM 24.07.2020 09:05
Lilka ty jesteś rzeczywiście nauczycielka. Przepracowałaś 30 lat w oświacie i nie zdążyłaś zauważyć, że dyrektorów nie wprowadza się na stanowiska. Na dyrektorów odbywają się konkursy, a jak pamiętam to p Szkiłądź nie był członkiem komisji konkursowych wybierających dyrektorów. Natomiast często uczestniczył z urzędu P , Karolczuk i inni radni z NM. Pozdrawiam Pana Darka.

Jolka 24.07.2020 16:29
I co z tego? I tak to odbywało się tak jak sobie życzył - głupie gadanie.I nie pozdrawiam pana darka

czytajzezrozumieniem 24.07.2020 09:12
Lilka my tu dyskutujemy o ocenie negatywnej wystawionej przez burmistrza dyrektorowi Trójki a nie o Panu Sz.

PERFECT 23.07.2020 20:50
Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść Niepokonanym...

Kaśka 24.07.2020 10:32
Trzeba ze sceny zejść wygranym, niepokonanym to za mało. Wiesiu idź do sądu.

Anna Urban 23.07.2020 14:11
Pani Dyrektor proszę kierować sprawę tej skandalicznej oceny do sądu.Otrzymała Pani w ostatnich 5 latach wiele nagród zewnętrznych i pozytywnych opinii( w tym obecnego burmistrza M.Karolczuka), które świadczą o jakości Pani pracy. Jeżeli były skargi , to z pewnością organ prowadzący załatwiał je na bieżąco, bez zbędnej zwłoki i są na to stosowne dokumenty, a nie pomówienia. Taka postawa organu prowadzącego kompromituje tę władzę. Pani dyrektor życzę wytrwałości, głowa do góry.

Waldemar Kotowski 23.07.2020 13:44
Czekamy na stanowisko Rady Rodziców z Szkoły Podstawowej nr3 czy posiadają w swojej dokumentacji skargi na przemoc w szkole. Chcemy znać prawdę,

prawnik 23.07.2020 10:22
Pani Wiesławo, przeczytałem w Powiatowym te zarzuty pod Pani adresem. Wszystkie są mierzalne za pośrednictwem dokumentów, część z nich jest zwyczajnie zabawna i bardzo łatwa do obalenia. Proponuję skierować swoje kroki do kancelarii prawnej. Myślę, że w tej sprawie możliwe są kroki prawne zarówno na drodze cywilnej( będzie bolało), bądź karnej(jeszcze mocniej będzie bolało). Pozdrawiam i jako mieszkańcowi miasta, który tych panów nie wybierał jest mi zwyczajnie i po ludzku przykro, że ktoś mógł w taki sposób z Panią postąpić. Proszę rozważyć moją propozycje.

koleżanka 23.07.2020 14:24
Wiesia, porada jest słuszna zrób tak ażeby zapamiętali Cię do końca życia. Trzymam kciuki.

Mickiewicz 23.07.2020 17:12
A. Ej! - krzyknął z góry - Ej, ty ryży kudła, Wara od źródła!" Adaś Mickiewicz

Wonnn 25.07.2020 10:03
To prawda. Wara ryży lisie do lasu

józek 23.07.2020 09:21
Pan Chodkiewicz w dzisiejszym PP pisze, że ocenę wystawił słuszną, popartą licznymi skargami rodziców kierowanym do urzędu w sprawie przemocy w szkole, która wciąż pozostaje nierozwiązana. Nieśmiało oceniając pana chodkiewicza wśród rozlicznych jego uzdolnień i cech osobowościowych jednak na pierwszym miejscu postawiłbym prawdomówność. Mam nadzieję, że radni i redaktor zweryfikuje tą wszechobecną w szkole przemoc sięgając do dokumentów. Jako mieszkaniec chcę wiedzieć ile wpłynęło skarg od rodziców, ile rozmów przeprowadzono z Panią Dyrektor, ile protokołów z tych rozmów dostępnych jest w urzędzie. Rozumiem, że rozległa wiedza o szkole i pracy dyrektora opiera się tylko na przemocy i na tej podstawie wystawił ocenę.

Tron 23.07.2020 11:10
Skoro były te liczne skargi to dla czego czekano aż do konkursu na dyrektora ? Mam nadzieję że będzie to wyjaśnione bo to dla mnie jest nie pojęte że władza zwierzchnia wiedząc o tym dopuściła się zaniedbania i ukrywała ten stan rzeczy. A może jest inaczej i mechanizm jest podobny jak w przypadku innej znanej osoby. Tak czy siak mam nadzieję że poznamy więcej szczegółów w tej sprawie.

Szanowni Panstwo 23.07.2020 06:30
Jak czytam komentarze to raczej Druzgocąca jest ocena władzy. Odepnij herb miasta z klapy bo nie zasługujesz aby go nosić. Dużo zdrowia Pani Dyrektor.

ROMA 23.07.2020 11:57
Mam pytanie do socjologa ( może ktoś taki czyta komentarze) . Co powoduje i jakie są przyczyny aby człowiek otoczył się ludźmi którzy zbytnio nie dbają i swój wizerunek tylko o własny interes i jeszcze do tego spełniał ich wszystkie życzenia. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Marcin 23.07.2020 13:28
Mam jeszcze inne pytanie, na co liczył Chodkiewicz wystawiając tą ocenę, że nie ujrzy światła dziennego, że ludzie poprą kłamstwa wytoczone przeciwko dobremu dyrektorowi? O co chodzi temu człowiekowi?

Ta z wioski koleżanka tego obok 23.07.2020 22:53
Pogonić rudego lisa aż mi kita zwuesnie

Lex 24.07.2020 11:43
Rodzi się jeszcze jedno pytanie. Jaką rolę odegrało doradztwo prawne w przygotowaniu tej ,, opinii" będące na usługach NM czy tam UM jak to woli.

Baja 23.07.2020 17:16
A pamiętacie Państwo dobranockę "Sąsiedzi"

Partacze 24.07.2020 23:03
Co dotknęli to spieszyli

Hehe 22.07.2020 19:35
Tyle osób ujada tu na NM i rządzących. A gdzie są ci wszyscy, którzy jeszcze niedawno pod niebiosa wychwalali młodziaków? Co tak nagle zaniemówili? Zapadli się pod ziemię ze wstydu?

Shame 23.07.2020 07:20
pieski szczekają... karawana jedzie dalej...

Trup 23.07.2020 09:19
Daleko nie dojedzie)))))

lucjusz 23.07.2020 09:22
Ciekawe tylko dokąd Cię ta karawana zaprowadzi?

Augustów 23.07.2020 12:56
Raczej,, lody kręcimy dalej " mając pełnię władzy. Osobiście mam nadzieję że już niedługo.

Baran 23.07.2020 17:58
Moze nie korzystają z portalu onternetowego pod tytułem Dziennik Powiatowy ?

Dadi 23.07.2020 19:37
Tykocin im łby podskakują tak czytają

Emilka 26.07.2020 15:05
Korzystają. Dzień od tego zaczynają ???? wiem co pisze, bo widzę

Pixi 22.07.2020 17:54
A pamiętacie to ,, Współpraca, legitymację partyjne za drzwiami, praca ponad podziałami , Augustów to jego mieszkańcy, transparętność ...." i wiele innych Bzdetów wypowiedzianych przez jednego i drugiego oraz tych obok ? Jestem Ciekaw ilu to nauczycieli głosował za NM a raczej przeciwko D.S . Tak było tragicznie ? To pytam jak jest teraz ? Lepiej z oddziałami przedszkolnymi i czystkami na stanowiskach dyrektorskich ? Może za chwilę się okaże że Panie które tak klaskały zajmą miejsca zwalnianych dyrektorów. Pożyjemy zobaczymy . A władza nie jest dana na wieczność Panowie i przyjdzie kiedyś spojrzeć mieszkańcom w oczy z poziomu chodnika.

Ruda małpa 22.07.2020 23:09
Pamiętamy kto wypowiedział te słowa.

Wyłupiastoki 23.07.2020 08:16
Oczywiście to ja wyłupiastooki.

Ktoś 24.07.2020 11:26
A kto pamięta sytuację z panią dyr. z P 6 jak pan Sz ją poniewierał i nikt za nią nie obstawał. Karma wraca

Mieszkaniec 24.07.2020 12:58
To ciekaw jestem jak karma wróci do Panów Chodkiewicza i Karilczuka czy czasami nie dostaną jadłowstrętu.

Dghvddj 24.07.2020 13:58
Burmistrz powinien wyciągnąć wnioski co robi teraz jego poprzednik? (jaki był poczatek jego kariery ...oceniał ........wydawał wyroki ....... podpisywał wypowiedzenia ludziom na kilka lat przed emeryturą........a na jakim etapie życia jest teraz) wstyd ludziom w oczy spojrzeć....i moze strach iść ulicami "ich miasta "....władza trwa krótko a wyrzuty sumienia jak cień ciągle razem do końca ! O zastępcy ciśnie mi się tylko jedno słowo .......ale cenzura nie przepuści !

Tylko dla wtajemniczonych 24.07.2020 23:05
Mały s.....

Pracownik 22.07.2020 16:19
Pracuję w tej szkole. P. Dyrektor W. Chrulska jest osobą bardzo kompetentną, sprawiedliwą, nawet do wrogo nastawionych do niej ludzi (na szczęście są to niechlubne jednostki) ma niezwykle przyjazny stosunek (zawsze ją za to podziwiałam). Włodarze powinni za tak wzorowo prowadzoną placówkę solicie nagrodzić, a nie obcinać wszystko co się da. Mało kto wie, ale P. Dyrektor zarabiała mniej niż niejeden nauczyciel w tej szkole. To jest ciekawa sytuacja. A mimo to zdecydowała się na ponowne kandydowanie. Pracowała w szkole od świtu do nocy, poza godzinami też odbierała liczne telefony od nauczycieli, rodziców i pewnie od wielu innych osób. Przecież to duża szkoła, jest co robić. Mam nadzieję, że prawda i sprawiedliwość kiedyś się obroni, a mieszkańcy Augustowa następnym razem zastanowią się zanim wrzucą swój głos do urny. To jest skandal!!!!!!!!!! Można kogoś nie lubić, ale każdy pracodawca powinien oceniać swojego pracownika rzetelnie i uczciwie. Takie czasy już na szczęście minęły. Jest jeszcze jeden problem. Prawie wszyscy pracownicy szkoły są za tym, żeby P. Dyrektor nadal pełniła swoją funkcję. Większość z nich to nauczyciele… , czy oni się nie liczą? Jak to się ma do decyzji włodarzy? Wbrew ich woli odwołuje się dyrektora!!!! Czy więc burmistrz wziął to pod uwagę? Przecież UM zna te fakty. I jeszcze jedno pytanie! Czy pracownicy, którzy popierają skrzywdzoną P. Dyrektor też wylecą z hukiem z pracy?

Dobro i zło wraca 22.07.2020 18:10
A ja znam tę osobę od zupełnie innej strony i uważam że Bóg wie co robi. Jest sprawiedliwy. Co dajesz to odbierasz. Tylko tyle i aż tyle.

Oliwa sprawiedliwa 22.07.2020 21:46
Też tak uważam.Przyszła kryska na matyska i wcale mi jej nie żal - dokładnie sobie pomyślałam jak wyżej jak usłyszałam tą wiadomość - jest jednak sprawiedliwość na tym świecie

eeeee 22.07.2020 22:01
Jeszcze powinnaś napisać np. Bardzo mnie to ucieszyło …. Poprzedniczka miesza w to jeszcze stwórcę .Co się z wami dzieje ludzie ? Wy uczycie nasze dzieci że tak zapytam ? CZEGO ? Nienawiści czy głupoty która w Was tkwi i daje znać o sobie w zazdrości .

Oooooooo 23.07.2020 03:08
eeeeee- nikt nie napisał że się z tego cieszy. Są ludzie którzy mają inne zdanie na ten temat,. Takich osóbsob est bardzo dużo - nie są krzykaczam, z radością oczekują na zmianę, mają wakacje i nie zajmują się pisaniem komentarzy.

Przecież 23.07.2020 07:19
no ....., wcale nie piszą.

belfer 23.07.2020 09:03
Wystawili Pani dyrektor ocenę z kija a jedna miesza w to Boga a druga, że cieszy się , że przyszła kryska na matyska, jakby takie oceny ona wystawiała nauczycielom a trzecia w jednym zdaniu pisze, że się nie cieszy ale z radością czeka na zmianę. Hipokryci i zawistni, chorzy z nienawiści ludzie.

rodzic 23.07.2020 09:52
Ogromna rzesza to jest ludzi oburzonych w jaki sposób skrzywdzono Panią Dyrektor. Szanowna Pani Dyrektor nawet nie zdaje sobie Pani sprawy ilu ludzi w Augustowie jest z Panią. Ilu jest wkurzonych postępowaniem tych panów. Im się wydaje, że jak założą garnitury to będą burmistrzami. Nic podobnego. Napisałabym jakie słowo ciśnie mi się na usta ale cenzura nie puści. Pozdrawiam Panią serdecznie, mama uczennicy z klasy VIa.

oliwa 23.07.2020 22:48
Wiem co mówię i nie żałuję ani jednego słowa na ten temat - rozumiem też że są osoby które znając sytuację powierzchownie obwołają ją świętą - trzeba zrozumieć że są dwie strony medalu i są różne doświadczenia z tą panią

Obiektywny 22.07.2020 15:57
Najbardziej kompetentna osoba na stanowisko DYREKTORA !!!

K. 22.07.2020 15:26
Szanowni Państwo, mieszkańcy Augustowa - jestem zniesmaczony tym, co tu czytam. Nie mieszkam w waszym grodzie, ale nie ukrywam, że: 1. lubię sobie obejrzeć sesje rady miasta - p. przewodnicząca, która ma trudności z budową zdania po polsku i raczej po polskiemu wypowiada się. Głosu udziela radnym z Naszego Miasta a innym, no cóż. Kto ogląda, ten widzi. Kłótnie, spory. Proponuję pooglądać sesję np. w Suwałkach - merytoryczne argumenty, merytoryczna praca = rozwój miasta. 2. Pan wiceburmistrz, który chyba de facto to jest "szefem" tego miasta. Zwykle to on się wypowiada - burmistrz hmmm jak pozwolą? takie wrażenie mam oglądając sesje. 3. Kultura wypowiedzi radnych - p. Sigillewska, p. Sieńko - klasa i poziom, a co niektórzy aż chciałoby się posłużyć słowami polskiej piosenki "mniej niż zero". 4. Smutne, że na poziom samorządu zeszła walka polityczna. 5. Jeżeli panie dyrektor były dobre - to należało je zostawić i cieszyć się, że są to merytorycznie przygotowane do pełnienia swoich funkcji osoby. Oszczędność 200 tys. - śmieszne, czy aby o to chodzi. Fakt też, że jeżeli panie zaczęły w wyborach opowiadać się za opcjami politycznymi to w mojej ocenie mają prawo jako osoby prywatne, bez używania funkcji, informacji o zakładzie pracy. Szkoła powinna być instytucją apolityczą. Ma uczyć o polityce, a nie zajmować się nią.

Rudy 102 22.07.2020 14:58
Zaczęli swoje urzędowanie od zwolnień ludzi z pracy i od biegania do sądów i składania doniesień do prokuratury i unieważnieniu przetargu. To czego oczekiwaliście od nich ? Trzeba chodzić na wybory i przy tym mieć trochę rozumu a nie siedzieć i narzekać. . A Panom Dyjukowi i Kleczkowskiemu dziękować za wychwalanie i robienie wody z mózgu ludziom. A wszystko w imię transparętności za uzyskane stanowiska chociaż ten drugi odczuł podziękowania na własnej skórze to i tak nie usprawiedliwia jego działań w kampanii wyborczej co do drugiego nie wspomnę z czystej grzeczności.

???? 22.07.2020 16:36
Do współpracy zaprosili samych fachowców - pamiętacie to? No i są. Nawet nie umieją porządku utrzymać, syf na ławkach na przystanku. Na szybach. Tam dopiero enzema króluje. I nikt za to nie jest odpowiedzialny. Długopis pewnie nawet nie wie co się dzieje, a ten z wybałuszonymi gałami lata jak elektron i fantastycznie zaklina rzeczywistość. Tfu i z taką władzą.

Mały człowiek 22.07.2020 19:20
Fachowcy od przejmowania wieczystych dzierżaw i kupowania miejskich działek po intratnych cenach no chyba że się mylę i moja ,, skarga jest bez zasadna". ludzie zdejmijcie z samochodów nalepki ,, Go Augustów" bo to świadczy o Was .. No chyba że faktycznie jesteście za, to przynajmniej będzie to widać. A tak wracając do tematu to może znani Związkowcy by się w temacie wypowiedzieli ? mam na myśli tego od podwyżek i drugiego od rybołówstwa którzy znani są z zamiłowania do przyrody popierając projekt Burmistrza o wycięciu 80 ha lasu pod obwodnicę ? Spektakl Żenady w wykonaniu NM i ich koalicjantów trwa w najlepsze i może z całą pewnością zastąpić Teatr na wodzie. Powodzenia i dużo zdrowia dla Pani dyrektor. jest Pani długoletnim pedagogiem i jak się domyślam nie spotkała się Pani z taką pogardą dla drugiego człowieka i jego dokonań.

Plastusiowy pamiętnik 22.07.2020 23:11
Czy to prawda, że prokurator bada sprawę męża radnej odnośnie wycinki drzew? Czy to prawda, że ta pani jest przewodnicząca w jakiejś komisji?

Orzeł biały 23.07.2020 13:14
Człowiek znany jest z zamiłowania do czynów społecznych. Prawdopodobnie sam utwardzał parking nie na swojej działce to teraz może wyciął nie swoje drzewa kto tam wie i to zrozumie.

Uszy zająca 23.07.2020 19:39
Ahaaaa temu takie uszy ma wielkie, bo naslu***e co gdzie i kiedy

Pod ogryzkami 23.07.2020 22:57
A druga połowa takie okulary żeby lepiej widzieć

Wijtek& sebastian&prezesij&filip&miro 24.07.2020 04:10
Zielsko przy ławkach takie wysokie, że przy siadaniu w du.... E włazi. Panowie od wywiadów do roboty!!!! Orędownicy czystości. Tfu

Sebek 25.07.2020 18:25
Syf w psim parku. Kosze pełne, a syf się wysypuje. Kto posprząta??

ołówek 25.07.2020 13:57
Kaśka, skończ

Cyrkiel 25.07.2020 18:23
Aśka skończ

mieszkaniec 22.07.2020 12:33
Dożywotnio obwołać Karolczuka Królem Augustowa a Filipa błaznem jego. Będzie i śmieszno i straszno.

?? 22.07.2020 13:48
Chyba na odwrót ?

Stary o mały 22.07.2020 16:50
" czasem króla od błazna odróżnia tylko nakrycie głowy" autor nieznany

rodzic 22.07.2020 09:28
Jak można krytykować ,kogoś kto dobrze zarządza szkołą i jest świetnym pedagogiem.

Obywatel 22.07.2020 15:32
Jak Pani dyrektor mogła się upomnieć o remont sali gimnastycznej narażając tym samym ,,władzę" na krytykę? No jak . ? Przecież jest łatwiej zwolnić nie wygodną osobę niż ponieść koszty remontu. Proste ! Mam nadzieję że przynajmniej jedna osoba nie będzie mogła znaleźć pracy w żadnym urzędzie w Augustowie chyba że w Mc Donaldzie o drugim nie chce mi się nawet pisać

wiemcomówie 22.07.2020 08:39
Władza, magiczne słowo pod który kryje się możliwość decydowania o ludziach i sprawach. Jedni chcą jej gdyż mają pomysł na rozwój miejsca w którym żyją, pomoc ludziom a inni chcą uprawiać politykę, kłócić się, niszczyć ludzi i prowadzić do degrengolady miejsca w których żyją. Ci drudzy po władzę sięgają poprzez manipulacje, kłamstwo, retuszowane zdjęcia na ogromnych plakatach, szukając poparcia u naiwnych. Myślę, że Augustów jest dobrym przykładem na postawione tezy i zastanawia mnie co dziś czuje Pan Kleczowski i Pan Dyjuk? Dobrze byłoby aby się dziś wypowiedzieli i powiedzieli co nas będzie czekało za trzy lata.

Fantastyczny Rudy lis ? 22.07.2020 09:52
Brawo!!!

bzdury 21.07.2020 22:05
Mam dziecko w szkole nr 3 i nigdy nie słyszałam o żadnej przemocy. To jakieś bujdy.

? 23.07.2020 03:58
Hahahah a to dobre. A ja słyszałam i to niejednokrotnie. A nawet doświadczyli tej przemocy moi bliscy. Nagły wylew komentarzy jednostronnych - jakie to typowe i oczywiste kto to piszę i czemu to ma służyć. Jeszcze brakuje anonimów donosów bzdur kłamstw pisanych gdzie tylko się da ....pisanych jednym stylem i na zasadzie kopiuj wklej - podpisanych ogolnikowo- np " pracownicy" albo " nauczyciele'... Hahahah . Znane od lat działanie może w końcu odnajdzie swój kres. A nowemu dyrektorowi życzę cierpliwości. Nareszcie zmiana !!!!

Przemoc 23.07.2020 08:18
To dlaczego bliscy nie powiadomili o tym fakcie odpowiednich organów ? Czyżby taki terror był że bali się o własne życie ? A skoro o tym wiesz to się podziel jak wyglądała ta przemoc. hahaha to są typowe bzdury bo gdyby było inaczej ta osoba miałaby już skazujący wyrok.

Ela 23.07.2020 18:31
Wiele ludzi boi sie wypowiedziec wlasne zdanie.Bywa tak,ze pracownicy wola cierpiec mobing , niz iść gdzies na skargę .Boja sie stracic pracę ,czy jako rodzice,nie chcą narażać się i zaszkodzić swoim dzieciom.Sa sprawy bardzo delikatne, prosci ludzie boją sie narażać .Boją sie dochodzic swoich spraw Taka jest prawda .

Ania 23.07.2020 22:39
Bo uważasz że to takie łatwe - ciach i zgłaszasz - puknij się w głowę - rozumiesz co to jest strach przed utratą pracy?Już nie wspominając o tym że przy poprzedniku nic nie można było się odezwać

tańcowałydwamichały 23.07.2020 08:45
Patrzcie Flip czyta komentarze i nie wytrzymał. Flip napisz konkretnie jacy bliscy, kiedy , jakiego rodzaju pomocy medycznej, psychologicznej udzielono poszkodowanym. Flip na mieście mówią, że ty jak mówisz "dzień dobry" to też kłamiesz. Flip czy ty i twój Flap zwany też długopisem uważacie , że popiszą i zapomną? Wszystko jeszcze przed wami Flipie i Flapie. Zabawa to się dopiero zacznie.

Wszarz 23.07.2020 23:00
Czyta aż mi oczy na wierzch wyszły

Bo pracuje w mieście 26.07.2020 21:53
Babciu babciu czemu masz takie wielkie oczy......

ciekawy 23.07.2020 08:54
Ciekaw jestem kto w obliczu takiego skandalu zdecyduje się kierować szkołą? Kto podejmie współprace z takim ludźmi?

Obserwatorium 23.07.2020 11:16
Każdy kto zostanie dyrektorem będzie kojarzony z ugrupowaniem NM a przy tym szczerze wątpię aby został po tej sytuacji dobrze przyjęty w szkole i przez rodziców.

Lol 23.07.2020 16:07
Każdy kto zostanie dyrektorem będzie ciepło przyjęty z uśmiechem na twarzy tych którzy teraz ciepło uśmiechają się do obecnej dyrekcji. Dyrektor nie jest niezastąpiony a każdy kto uczciwie pracuje będzie pracował uczciwie nadal. Jest nawet takie powiedzenie że pupa się zmienia ale czopki nie... Tak więc spokojnie. Będzie normalna i spokojna praca szkoły a krzykacze będą się uśmiechać i oczekiwać na uznanie nowej dyrekcji.

Halina 23.07.2020 21:15
Będzie się działo, aż kopara niektórym opadnie.

Bronek 24.07.2020 10:56
,,Ciepło przyjęty" ha.,ha,ha do momentu kiedy zaczną lecieć głowy i godziny dostaną znajomi. Czytam i nie wierzę że głupota ludzka może tak wznieść się na wyżyny. Ciekaw jestem kto odważy się współpracy z takimi jak Ci dwaj panowie i reszta NM. No chyba że może ktoś już jest z grona towarzyszy wzajemnej adoracji. Z niecierpliwością będę czekał na rozstrzygnięcie ,,konkursu" aby poznać nazwisko wybrańca oczywiście jedynego słusznego. Karolczuk przypominam że na sesji RM powiedzisłeś że sala gimnastyczna zostanie wyremontowana jeszcze w tym roku. Chyba że te słowa są tyle warte jak w przypadku podstrefy.

Glizda 26.07.2020 21:51
Uaktywnil się ?

Ciapaty z super wydziału 25.07.2020 12:14
Ten sam co przyszedł kierować czystością i wizerunkiem. Czyli nikt i mianowali swego

SP3 23.07.2020 10:07
Wkurzeni nauczyciele czekają na nowego dyrektora.

SP3 23.07.2020 13:13
Pracownicy też.

Kasia 23.07.2020 18:16
Dokladnie.Czytam tu o samych superlatywach pani Dyrektor.Prawda jest taka,ze nie ma ludzi doskonałych .Kazdy ma wady i popelnia błędy w pracy.. Pani Dyrektor również . Tylko ,że w tych wszystkich komentarzach nie ma zadnych konkretów .Wiec niech ktos przynajmniej o kilku sukcesach Pani Wiesławy napisze. Nie wierzę ,że wszyscy nauczyciele ja popierają .Bo znane jest przyslowie o tym ,że jeszcze sie taki nie urodził ,zeby wszystkim dogodził .

Augustów 24.07.2020 08:10
Tak samo nie ma żadnych informacji o rzekomym użyciu przemocy lub mobbingu czy tam innych sprawach tego typu. Ja jako mieszkaniec proszę o konkrety a nie o bzdety które są wypisywane przez Panie które zawsze będą nie zadowolone z ambicjami aby co najmniej być ministrem edukacji. A tak na marginesie dla czego o swego stanowiska w tej sprawie nie zajmuje Pani kierownik oświaty ? Czyżby ,,władza zakazała zabierania głosu " I to daje do myślenia że obecny Pan wybiera ludzi z klucza ,, Mierny ale wierny " .

pracownikUM 24.07.2020 11:44
Pani Anito, Pani Anito niech pani nie śpi. Ludzie chcą znać Pani opinię jako kierownika WEiS Urzędu Miejskiego w Augustowie w sprawie oceny Pani dyrektor z Trójki. Niech się Pani nie boi, Pani szefami są najwięksi demokraci, którzy jak nikt inny potrafią pracować ponad podziałami. Mówili o tym wielokrotnie i pisali na fejsie, na pewno Pani słyszała i czytała a, że są też prawdomówni to nie ma czego się obawiać.

Htfcbn 21.07.2020 22:05
A może tak oceńmy Pana Flipa i Flapa?

Blue 22.07.2020 07:47
Najwyższy czas!!!

Błazny 22.07.2020 07:51
Szkoda słów. Szkoda komentarzy.

oceniajmy 22.07.2020 09:48
Świetny pomysł

kukuś 22.07.2020 10:47
Mniej niż ZERO!!!!

Katastrofa 22.07.2020 10:47
Bardzo niska ocena dla obecnie rzadzacych! !! Posiedzenia rady miasta ..to.przedstawienie w stylu szopki noworocznej! Przewodniczaca rady ....tragedia ! Burmistrz sterowany przez wiceburmistrza i towarzystwo związane z ICH MIASTEM ! P. Karolczuk my pana wybraliśmy na burmistrza a nie Chodkiewicza ! Pan zastępca sam siebie mianował na wice bo niby nie bylo nikogo bardziej kompetentnego. Decyzje personalne ....wołają o pomstę do nieba ! Gdzie panowie burmistrzowie nabyli doświadczenia żeby merytorycznie oceniać ludzi ?

tak oceniam to towarzystwo 22.07.2020 11:44
Zgadzam się w zupełności. Totalne zero, mniej niż zero.... jeden wielki minus....

Rudzielec 22.07.2020 16:51
Mniej niż zero oooooooo

mieszkaniec 22.07.2020 21:25
Jeden u mamy a drugi w Sejnach jak poprzednik poznał się na jego umiejętnościach ,,twórczych " Tak zapytam panie Karolczuk gdzie są te zakłady na strefie o których pan wspominał . Przecież wszystkie działki miały być sprzedane, a może nie o te działki chodziło , co ? Może by pan zabrał głos w tej sprawie i udzielił wywiadu bo tak łatwo było wygłaszać mądrości o fałszerstwach , niekompetencji i różnych czynach noszących znamiona przestępczości . Chętnie posłuchamy co tym razem masz do powiedzenia wszak od dawna nie zabierałeś głosu. Sami specjaliści tylko pytam od czego ? rozkładu jazdy autobusów nie umiecie ułożyć, o czystości miasta nie mówiąc itd. Nikt przy zdrowych zmysłach wam już nie wierzy w to że coś robicie dla dobra mieszkańców jeżeli już to jest tylko uboczne działanie. W jednym celu parliście do przejęcia władzy w mieście …… My mieszkańcy to widzimy.

Tata i syn 22.07.2020 23:01
"nie ma jak u mamy ceply pięć, cichy kąt...." jak to śpiewał wojciech Młynarski ?

Malutki organ 21.07.2020 21:57
Organ prowadzący? Ten konkretny organ kojarzy mi się zdecydowanie z innym organem, którego nazwę chętnie bym wymienił, ale cenzura niestety tego nie przepuści. Mali, załgani, prymitywni ludzie. A konkretnie ten, ktory pod oceną się podpisał. Co możemy zrobić aby nie pozwolić tym szczurkom niszczyć tego nieszczęsnego miasta przez kolejne 3 lata?

Po co czekać 22.07.2020 07:52
Taczki???

zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: -1°C Miasto: Augustów

Ciśnienie: 996 hPa
Wiatr: 20 km/h

Reklama
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 24
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 1Strona nr 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 2Strona nr 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 3Strona nr 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 4Strona nr 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 5Strona nr 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 6Strona nr 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 7Strona nr 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 8Strona nr 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 9Strona nr 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 10Strona nr 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 11Strona nr 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 12Strona nr 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 13Strona nr 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 14Strona nr 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 15Strona nr 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 16Strona nr 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 17Strona nr 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 18Strona nr 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 19Strona nr 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 20Strona nr 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 21Strona nr 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 22Strona nr 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 23Strona nr 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 24Strona nr 24
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: leśny ludekTreść komentarza: W którym momencie sesji to mówiła? Może pominąłem. Wydaje mi się że jedynie zgłosiła niższe stawki.Data dodania komentarza: 21.11.2024, 20:13Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Divide et imper po naszomiastowo-pisowskiemuTreść komentarza: Leśny ludku, radna Piasecka mówiła o niesprawiedliwym traktowaniu mieszkańców Augustowa przez burmiszcza Karolczuka i jego ichniomiastową ekipę, na dokładkę popieranych przez radnych "wsłuchujących się w głos suwerena" z miejmy nadzieję schyłkowej partii PiS. Absurdalnym, zerwanym z choinki i wziętym z sufitu jednocześnie jest pomysł aparatczyków NM & PiS dotyczący różnicowania i polaryzowania mieszkańców poprzez wprowadzenie logicznie niespójnego w żadnym aspekcie sposobu naliczania przez burmistrza dla mieszkańców Augustowa opłat za wywóz odpadów komunalnych, tj. różny dla mieszkańców budynków jedno oraz wielorodzinnych. Natomiast zgadzam się z Tobą, iż radni KO powinni mocniej, dobitniej, skuteczniej walczyć z łamaniem prawa związanym z nierównym traktowaniem mieszkańców Augustowa przez burmiszcza Karalczuka z ekipą NM współ wespół z ich pisowskimi akolitami i działających niestety na szkodę mieszkańców Augustowa. P.S. Gdzie podział się radny Kotlarski niegdyś permanentnie i kompulsywnie gardłujacy pustym jak bęben słowotokiem na starostę Szlaszyńskiego quasi-walcząc o dobro mieszkańców Augustowa? Gdzie jest rozedrgany kłótnik Kotlarski? Boisz się radny Kotlarski swojego zabufonionego pryncypała spod insrybutora, czy po prostu jesteś cynicznym populistą - żałosnym pieniaczem i klaunem?Data dodania komentarza: 21.11.2024, 19:36Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: oolooTreść komentarza: Można by rzec za Mario Puzo, taki lokalny "Consigliere". Ciekawe co zrobi piesek gdy mu pana zamkną..Data dodania komentarza: 21.11.2024, 16:23Źródło komentarza: Zarzuty korupcyjne dla Karola Karskiego. Polityk PiS ma silne powiązania z AugustowemAutor komentarza: lesny ludekTreść komentarza: Na sesji jedyne co proponowaliście jako KO to było zmniejszenie obu stawek, nic nie mówiliście o nierównym traktowaniu, nawet tego nie zauważyliście...Data dodania komentarza: 21.11.2024, 15:29Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: kibicTreść komentarza: W Augustowie w urzędzie miasta macie asa. którego brat niedługo wyjdzie na wolność po wyroku za narkotyki. Silne powiązanie władzy z przestępcami. To się jakoś nazywa?Data dodania komentarza: 21.11.2024, 10:35Źródło komentarza: Zarzuty korupcyjne dla Karola Karskiego. Polityk PiS ma silne powiązania z AugustowemAutor komentarza: RomanTreść komentarza: Jeśli infantylizujacy psychopata od kompulsywnego odwracania kota ogonem jest drugą twarzą enem, więc czyja facjata jest najpierwsza? Spuchnięte oblicze insrybutorowego zakompleksieńca gra pierwsze ichniomiastowe skrzypce?Data dodania komentarza: 21.11.2024, 07:29Źródło komentarza: Kąpielisko na plaży Budowlani?Autor komentarza: kanałowiecTreść komentarza: To nie tylko przedsiębiorcy ale i zwykli obywatele mają problem z konserwatorem i tym całym kanałem. Niby to zabytek ale co do tego ma 1000 metrowa strefa ??? A 50 m nie wystarczy?? Trzeba podziękować prezydentowi Lechowi K. który to w 2007 uznał za Pomnik Historii. Jak zawsze PiS namieszał !!Data dodania komentarza: 20.11.2024, 22:45Źródło komentarza: W polskim Sejmie o AugustowieAutor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: Paweł W jest starosta powiatu augustowskiego , bo obecny starosta jest tylko jego marionetką i nie ma swojego zdania tylko co powie Pan Paweł to musi wykonaćData dodania komentarza: 19.11.2024, 21:11Źródło komentarza: Zarzuty korupcyjne dla Karola Karskiego. Polityk PiS ma silne powiązania z AugustowemAutor komentarza: oolooTreść komentarza: Uff. Zawiły język ale celny. Obawiam się, że te pajace i tak tego nie pojmą..Data dodania komentarza: 19.11.2024, 15:17Źródło komentarza: Zarzuty korupcyjne dla Karola Karskiego. Polityk PiS ma silne powiązania z AugustowemAutor komentarza: RichTreść komentarza: odpowiedź jest prosta. jeden się nie nadaje bo ma swoje prywatne biznesy w active team, a musiał być bo to druga twarz NM i drugi zastępca się nie nadaje bo politykuje i chce być i z pisem i z po , bo nie wie kto wygra kolejne wybory a nic nie umie oprócz politykowania a burmistrz jest zadowolony bo ma dwóch zastępców i może się zająć .. w sumie nie wiadomo czym. Także wszyscy są zadowoleni za 1 mln zł rocznie z pieniędzy podatnikówData dodania komentarza: 19.11.2024, 13:21Źródło komentarza: Kąpielisko na plaży Budowlani?Autor komentarza: Priorytety naszomiastowych burmiszczów🤡Treść komentarza: Czy z-ca kierownika UM w Augustowie F.J. Chodkiewicz byłby łaskaw bez infantylnego kuglarzenia i pajacowania wyjaśnić na najbliższej sesji RMA, czym kierował się jego pryncypał, tj. kierownik UM M. Karolczuk, tworząc kilka lat temu etat drugiego zastępcy kierownika UM w Augustowie? Jakim kluczem kierował się burmistrz Karolczuk decydując o uszczupleniu miejskiego budżetu o kwotę blisko ćwierć miliona złotych? Nie było pilniejszych i rozsądniejszych, a przede wszystkim stricte pragmatycznych i służących mieszkańcom Augustowa zadań własnych Gminy Miasta Augustów? Czy po prostu wg z-cy F.J. Chodkiewicza nie ma sprawy, ponieważ utworzenie drugiego etatu zastępcy kierownika UM w Augustowie "jest tanie i tylko trochę kosztuje"?🤡Data dodania komentarza: 19.11.2024, 10:44Źródło komentarza: Kąpielisko na plaży Budowlani?Autor komentarza: Nie jest to tanie i trochę to kosztuje...🤡HehehTreść komentarza: Szanowni Państwo, proszę kilkakrotnie przesłuchać wypowiedź z-cy kierownika UM w Augustowie F.J. Chodkiewicza od 1 minuty 35 sekundy powyższego materiału audiovideo, żeby obnażyć raczenie interlokotorów zawoalowaną, chociaż dość infantylną socjotechniką. Rzeczony zastępca kierownika UM wypowiadając zdanie cyt.: "...nie jest to tanie i trochę to kosztuje..." użył tego sformułowania w kontekście drenowania budżetu miejskiego etatem burmiszcza Karalczuka, swoim, zdublowanym etatem drugiego z-cy Sławamira Siepaczkowskiego, czy mediany ich nabrzmiałych uposażeń? Tak na marginesie przypomnę krótkoterminowemu członkowi RM w Augustowie F.J. Chodkiewiczowi, iż jego bezpośredni pryncypał niejaki Mirosław Karolczuk swoją nietuzinkowo "gospodarną" decyzją odnośnie utworzenia kilka lat temu w UM w Augustowie etatu drugiego zastępcy burmistrza spowodował drenowanie miejskiego budżetu kwotą blisko ćwierć miliona złotych tylko w skali jednego roku!Data dodania komentarza: 19.11.2024, 03:01Źródło komentarza: Kąpielisko na plaży Budowlani?Autor komentarza: Wingsuit proximityTreść komentarza: Najlepsze miejsce na kąpielisko z naturalną plażą oraz naturalnym łagodnym, a w związku z tym bezpiecznym dnem z piasku jak nad polskim pięknym morzem jest na wschodnim brzegu jez. Sajno. Przy okazji realizacji miejskiej inwestycji służącej rozwojowi turystyki w Augustowie tj. budowy nowoczesnego kąpieliska nad jez. Sajno, nad które w wakacje zjedzie pół Augustowa, należy zrewitalizować i zmodernizować ciągi pieszo-rowerowe, rozdzielając je na chodnik służący tylko dla pieszych i ścieżkę rolkowo-rowerową wykonaną z kolorowego asfaltu na odcinku od dzielnicy Baraki do Sajenka, po której będą jeździć rolkowcy, deskorolkowcy, cykliści i ostatnio bardzo popularne nie tylko wśród młodzieży hulajnogi.Data dodania komentarza: 18.11.2024, 23:28Źródło komentarza: Kąpielisko na plaży Budowlani?Autor komentarza: Augustów największym skansenem Polski północno-wschodniejTreść komentarza: Co najwyżej malowane na wodzie "kąpieliska" z-cy kierownika UM w Augustowie F.J. Chodkiewicza to tylko kropka nad "i" zwrotu Augustowa ku żurnalobiuletynowemu rozwojowi pod rządami NM i naszomiastowych burmiszczów. Prawdziwym koniem pociągowym ww. demiurgów ułomnej samorządności będzie mimo wszystko Muzeum Kanału Augustowskiego z Mediateką pod wezwaniem z-cy Chodkiewicza!Data dodania komentarza: 18.11.2024, 22:38Źródło komentarza: Kąpielisko na plaży Budowlani?Autor komentarza: HR managementTreść komentarza: Podobno naszomiastowe ratuszowe 3 x P, tj.: picery, pozery i pozoranci na czele z ratuszowym bufonoegotykokabotynem i jego infantylistycznym kompulsywnym manipulantem zapisali się na kurs pt. "Skuteczne techniki wypleniania kompulsywnej maniery dyletanctwa, markieranctwa i bumelanctwa u rajców sektora administracji publicznej". Może wreszcie ruszy się coś w mieście, gdy naszomiastowe demiurgi manipulacji, populizmu, mitomanii, kabotyństwa i gminnego festyniarstwa zejdą wreszcie z drogi sprowadzenia Augustowa w czeluścia insrybutorowo-jabłonkowych byznesów.Data dodania komentarza: 18.11.2024, 20:17Źródło komentarza: Zarzuty korupcyjne dla Karola Karskiego. Polityk PiS ma silne powiązania z AugustowemAutor komentarza: wegwrgTreść komentarza: Nawet nie wypowiadaj nazwiska na Ch bo mnie szlag trafi. Ja pamietam midzy innymi zachwyty nas internetem światłowodowym. Wyszło dwuletnie opóźnienie. Zapowiedz tego pana była taka: cena będzie niższa niż główni operatorzy w Polsce. Mamy internet i TV, ae nie jest tańszy. Może nie jest mocno drogi, ale nie tańszy. Brak konkurencji na ostatniej mili rob swoje. Miejmy nadzieje, że ostatnia mila zostanie szybko uwolniona imprzeniesienie do innego operatora będzie w 24 godziny to wtedy ceny szybko spadną.Data dodania komentarza: 18.11.2024, 18:50Źródło komentarza: Kąpielisko na plaży Budowlani?Autor komentarza: erherthTreść komentarza: Centrum miasta i mieszkalne budynki komunalne. Wojska Polskiego, 3 Maja, Zygmuntowska itd. Dlaczego samo centrum miasta jest komunalne? To się w głowie nie mieści. Sorry, ale takie budynki i działki powinny być licytowane na aukcjach, a miasto powinno z uyskanych pieniędzy budowac kwatery komunalne. W centrum powinny być sklepy, urzędy, restauracje, firmy, a nie jakieś kwaterunkowe lokale. To jest niedorzeczne, aby ubożsi mieszkali w centrach, gdzie działki są bardzo drogie.Data dodania komentarza: 18.11.2024, 18:38Źródło komentarza: Niewielki pożar w budynku komunalnym w AugustowieAutor komentarza: Wlazłem w g...Treść komentarza: Kiedyś POSTiWbył prawdziwą plażą. Były kąpieliska, piaszczysta plaża, boisko. Komuś przyszło do głowy zrobić tam wyciąg nart, a plażę przenieść do dawnej stodoły, gdzie de facto nie ma piaszczystej szerokiej plaży, a chodnik jest przy brzegu. Takiej plaży ludzie nie chcieli i mało kto tam plażował. W wyniku tego dużo osób przeszło do budowlanych gdzie jest dużo miejsca do leżenia plackiem i grania w siatkę. Teraz znając zacięcie radnych wszelkiej maści od wielu lat (patrz wcześniej) to należy zaorać plażę budowlani. Chyba taka kolej rzeczy, bo co zaczną remontować to zawsze coś bokiem wychodzi. Gdyby POSTiW został tam gdzie był z dawnymi piaszczystymi plażami, żeby ktoś wycinał trzciny i chaszcze oraz nie pozwalał na zarastanie, a wyciąg zrobił na płytkiej plaży przy stodole (obecne molo Trójki) to by było znacznie lepiej. Za komuny każy dośrodek miał plaże, kąpielisko i ratowników. Począwszy od BPIS przez PTTK, Stodołą (Ośroedk Społem), POSTiW, FSO Żerań. Budowlani, Dąbek itd. Teraz niby coś jest ale jednak nie ma, a teraz jesienia to tylko psie kupy na chodnikach nad Neckiem, bo pis sr.... musi. Tylko czy akurat na chodnik. Podatki za psy powinny być i to wysokie. Nie chcą sprzątać kundlarze sami to niech płacą i ktoś to sprząta.Data dodania komentarza: 18.11.2024, 18:29Źródło komentarza: Kąpielisko na plaży Budowlani?Autor komentarza: masakraTreść komentarza: Zniszczenie orlika przy ACE, na którym odbywa się najwięcej zajęć w roku szkolnym żeby postawić salę sportową to idiotyzm. 2 lata nie będzie zajęć na zewnątrz.Data dodania komentarza: 18.11.2024, 18:05Źródło komentarza: Kąpielisko na plaży Budowlani?Autor komentarza: żałosne głupotyTreść komentarza: całą poprzednia kadencję było mówione przez opozycję o plaży budowlani a władze miasta złotówki na to nie dałyData dodania komentarza: 18.11.2024, 18:02Źródło komentarza: Kąpielisko na plaży Budowlani?
Reklama