Temat kolejek do poradni urazowo -ortopedycznej w augustowskim szpitalu zgłosiła nam jedna z mieszkanek miasta. Przypomnijmy, jaką relację nam zdała: „Lekarz przyjmował od konkretnej godziny, a już chyba z godzinę wcześniej czekało do niego mnóstwo ludzi. W sumie w poczekalni było około 50 osób. Nie było gdzie usiąść. W tej poczekalni było ogromnie gorąco. Trudno było czekać na swoją kolej. Warunki dla chorych są naprawdę tam bardzo trudne. Wiadomo, że u ortopedy leczą się ludzie z dolegliwościami nóg, kręgosłupa czy rąk. Czekanie na stojąco w takich warunkach dla chorych jest po prostu uciążliwe, a nawet bolesne. Zresztą sama poczekalnia jest zbyt mała i powinna się doczekać jakiejś modernizacji. Kiedyś było tam trochę więcej miejsca, ale teraz część powierzchni zajmuje apteka. Dlaczego nie ma jakiegoś dogodnego systemu przyjmowania pacjentów w tej poradni? W innych placówkach medycznych są numerki, albo przychodzi się na konkretnie wyznaczoną godzinę wizyty. Dzięki temu nie ma tłoku ani kolejek -mówi nasza Czytelniczka. -Niestety dużo pacjentów widząc tak ogromną kolejkę po prostu rezygnuje z wizyty. Tak nie powinno być. W końcu władze szpitala powinny zadbać o to, by ułatwić życie swoim pacjentom.”
Artykuł na ten temat opublikowaliśmy na naszym portalu w środę, 26 lutego, link do artykułu:
Tuż po opublikowaniu go na Facebooku Dziennika Powiatowego augustowski szpital zamieścił komentarz. Oto jego treść:
Szanowni Pacjenci,
W związku z długimi kolejkami w poradni ortopedycznej wprowadzamy nowy system zapisów w przedziałach godzinowych.
Od dnia 03.03.2025 r. pacjenci będą przyjmowani zgodnie z ustalonym harmonogramem, co pozwoli na skrócenie czasu oczekiwania oraz usprawni organizację wizyt.
Jak się zapisać?
Rejestracja odbywa się osobiście w poradni, telefonicznie pod numerem 87 64 44 297.
Podczas rejestracji pacjent wybiera dostępny przedział godzinowy wizyty. Na każdą godzinę zapisujemy 5 pacjentów.
Prosimy o przybycie do poradni najpóźniej 10 minut przed wyznaczoną godziną, aby dopełnić ewentualne formalności.
Dziękujemy za współpracę i wyrozumiałość. Mamy nadzieję, że nowy system przyczyni się do poprawy komfortu obsługi.
Cieszymy się bardzo, że tuż po publikacji władze szpitala zareagowały bardzo szybko i jak wynika z tego komentarza zmieni się system przyjmowania pacjentów. Mamy nadzieję, że nowe rozwiązanie sprawi iż kolejki znacznie się zmniejszą.
Napisz komentarz
Komentarze