Elżbieta dodaje, że wypisując recepty przez te kilka miesięcy również się przekonała, że jest bardzo pomocna pacjentom.
-To miłe jak podchodzą do mnie nasi pacjenci i mówią mi, że są zachwyceni taką możliwością. Tak naprawdę to sporo już mam stałych pacjentów, którzy do mnie przychodzą sukcesywnie po recepty – mówi. –Nie ukrywam, że na początku bardzo się obawiałam tej nowej funkcji, bo wiadomo, że odpowiedzialność jest o wiele większa. Ale z biegiem czasu powoli się z tym oswajam. Chociaż nie jest to łatwe. Dużo osób myśli, że wypisywanie recept to tylko wypełnienie papierka, a to naprawdę wiąże się z ogromną odpowiedzialnością i dużymi konsekwencjami w razie popełnienia błędu. Jakby jednak nie było jest to dla mnie duże wyróżnienie. Jak zaczynałam pracę w przychodni do głowy by mi nie przyszło, że kiedyś na recepcie będzie widnieć moje nazwisko.
Przypomnijmy, że to nie pierwsza innowacyjność wprowadzona w Przychodni Rodzinnej przy ulicy Hożej 2B, której właściciele nieustannie dbają o komfort pacjentów. Pracownicy administracji tego ośrodka zdrowia jako pierwsi wprowadzili bowiem całą dokumentację medyczną w formie elektronicznej. Ponadto niedługo po tym jako pierwsi w naszym mieście uruchomili elektroniczną rejestrację. Wcześniej jedyną możliwością umówienia się na wizytę do lekarza było dodzwonienie się na rejestrację lub osobiste zgłoszenie się w okienku. Rejestratorki często były bombardowane telefonami od pacjentów, którzy chcieli zarezerwować, przełożyć lub odwołać wizytę. Ci z kolei narzekali, że na rejestrację nie sposób się dodzwonić. Teraz to już przeszłość.
Napisz komentarz
Komentarze