Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 22 listopada 2024 11:28
Reklama

Brak flag na ulicach miasta. Dariusz Szkiłądź jest tym oburzony

Podziel się
Oceń

Dariusz Szkiłądź jest zniesmaczony brakiem biało-czerwonych flag na ulicach Augustowa w niedawną rocznicę Bitwy Warszawskiej. Ocenia tę sytuację jako poważne zaniedbanie władz miejskich. Podkreśla, że od kilku lat zwraca uwagę na ten aspekt.
Brak flag na ulicach miasta. Dariusz Szkiłądź jest tym oburzony
Na zdjęciu: Dariusz Szkiłądź podczas Święta 1. Pułku Ułanów Krechowieckich. Wicestarosta augustowski ogromną wagę przykłada do krzewienia wartości patriotycznych w społeczeństwie. Autor: Archiwum PP.
Kliknij aby odtworzyć
Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Trzy lata temu obchodziliśmy setną rocznicę Bitwy Warszawskiej, a na ulicach Augustowa nie powiewały flagi państwowe. Dariusz Szkiłądź był wówczas zbulwersowany i krytykował władze miasta. Także w tym roku ważne święto nie doczekało się patriotycznej oprawy.

-To już kolejny raz, kiedy władze miasta nie zadbały o wywieszenie flag na ulicach Augustowa w dniu Święta Wojska Polskiego i rocznicę Bitwy Warszawskiej. Tak było także w pozostałych latach, odkąd władzę w Augustowie sprawuje ugrupowanie Nasze Miasto. Szkoda, bo to wydarzenie stało się jeszcze cenniejsze dla naszego narodu w czasie trwającej agresji Rosji na Ukrainę. Podczas Święta Wojska Polskiego w całym kraju obchody podnoszono do najwyższej rangi i doceniano trud naszej armii, która przechodzi gruntowną modernizację. Mamy bardzo trudną sytuację nieopodal granicy polsko-białoruskiej, którą strzegą polscy żołnierze. W związku z tym, należało ten dzień uczcić w podniosły sposób -relacjonuje wicestarosta Szkiłądź.

Sytuacja zmieni się za rok?

-Jednym z podstawowych elementów obchodów powinno być wywieszenie flag państwowych. 15 sierpnia jest dniem wolnym od pracy po to, by pokazać więź patriotyczną wynikającą z tego wydarzenia. Mimo tego, że w Augustowie przebywało wielu turystów, miasto nie było przystrojone narodowymi barwami. Mam nadzieję, że ta sytuacja zmieni się w kolejnym roku, kiedy będzie stacjonowała tu jednostka wojskowa. Myślę, że smutna rzeczywistość zmieni się po wyborach samorządowych i flagi w takich dniach będą powiewać nie tylko na ulicach, ale na wszystkich pozostałych obiektach. To będzie wzorzec dla mieszkańców, którzy będą mogli pójść za tym dobrym przykładem i wywiesić flagę na swoich domach -dodaje Dariusz Szkiłądź.

-Mieszkańcy powinni być zachęcani przez władze miasta do aktywnego udziału w obchodach rocznicy Bitwy Warszawskiej, bo dzięki temu wydarzeniu możemy cieszyć się wolnością i niepodległością. Ubolewam nad tym, że częste odwoływanie się do wartości patriotycznych w wystąpieniach burmistrza nie przekuwa się w konkretne działania. Przypomnę, iż temat braku flag 15 sierpnia poruszałem już kilkukrotnie. Moje uwagi trafiają w próżnię. Władze miasta nic sobie z tego nie robią, a przecież w wielu polskich samorządach potrafiono w sposób właściwy uczcić ten dzień -twierdzi Szkiłądź.

Nasz rozmówca przywołuje też głośną sprawę dotyczącą szkół.

-Nie dziwię się zaniechaniom ekipy rządzącej miastem w zakresie wywieszenia flag. Przecież to w tej kadencji doprowadzono do połączenia szkół i przedszkoli miejskich w zespoły, przez co patroni szkół zostali odsunięci na dalszy plan. Na pieczątkach szkół nie ma imion placówek i zasłużonych dla całego kraju patronów. Jest to konsekwencja filozofii ugrupowania Nasze Miasto. Nie zgadzam się z tą filozofią i przeciw niej protestuję. Należy przywrócić szkołom ich tożsamość, aby patroni byli elementem pracy wychowawczej -uważa wicestarosta.

Na szczęście na wysokości zadania stanęła Polska Organizacja Wojskowa i zorganizowała celebrę w Augustowie w rocznicę Bitwy Warszawskiej. Materiał z tego wydarzenia można zobaczyć: tutaj.


Napisz komentarz

Komentarze

Kukiz_szmaciarz 31.08.2023 11:42
A Ty całuj mnie... hahahaha kto to napisał i zaśpiewał? Kupiłem sobie dżiny, buty, czapkę i pas Opuszczam Amerykę - byłem tam pięć lat Lecz tęsknię już tak bardzo, że Nie mogę spać, nie mogę jeść Marzeniem moim twarz zobaczyć twoją jest Wiozę torby z darami W aucie z alufelgami Portfel cały wypchany dolarami, a ty... A ty całuj mnie - to taka piękna gra Całuj mnie - ja ci to wszystko dam - Kaczyński

ooloo 01.09.2023 14:39
https://www.facebook.com/reel/3627318037553099 POlecam..

jest_super 31.08.2023 11:30
na Zielinskiego podobno ktoś się zasadził... ale nie wiadomo kto. i dopóki nie wiadomo dopóty można mieć przywileje.. tak działa to złodziejskie państwo https://wiadomosci.wp.pl/sop-wciaz-chroni-bylego-wiceministra-kuriozalne-tlumaczenie-6936261935090272a

ooloo 01.09.2023 06:58
TŁUSTY KOCUR. Naszej "przewodniczącej" też się to marzy, co widać po prowadzeniu obrad i nie tylko..

ooloo 30.08.2023 21:35
U nas za dużo flag biało-niebieskich i żółto-białych. Na biało-czerwone brak miejsca. Wygląda, że jesteśmy pod okupacją. Czas chyba to zmienić i odkurzyć gniazdo Orła Białego..

To be or not to be 30.08.2023 11:01
WYBORCO, PAMIĘTAJ. Głosując na pis (prostactwo i skundlenie), głosujesz na następne 4 lata niespotykanego złodziejstwa majątku narodowego, dzielenia Polaków, nienawiści, podłości, bezprawia, łamania Konstytucji. Obsadzania stanowisk ludźmi miernymi, piso- ignorantami, bezkrytycznie dojącymi kasę. Głosujesz też za wyjściem z Unii Europejskiej, za ostatecznym zniszczeniem niezawisłego sądownictwa i praworządności, Prokuratury, za dalszym kłamstwem, jadem i nienawiścią sączoną z piso- rządu i TVPis. Głosujesz za dalszym prześladowaniem kobiet- Polek w ich prawach reprodukcyjnych. Nie rób tego ani sobie ani twoim dzieciom i wnukom. Nie rób tego własnej córce i żonie. Bo to tragedia dla nas wszystkich. Gotujesz sobie i nam wszystkim tragiczny los życia w państwie dyktatury i kato- ciemnoty. Nikt przyzwoity nie może głosować na pis.

Karol 30.08.2023 15:14
A ja będę głosował na PiS. Moja żona też. Dlatego właśnie, że chcemy bezpiecznej przyszłości dla naszej córki. Podpowiem jeszcze więcej. Moja rodzina też będzie głosować na PiS. Żeby tego było mało, moi teściowie i cała rodzina mojej żony także będzie głosować na PiS. Miłego dnia.

Waldi 31.08.2023 01:26
Rakiety i helikoptery wlatują do Polski przez nikogo nie zauważone, policja lata nad głowami dzieci i pruje kable elektryczne, przez dziurawy płot na granicy codziennie przechodzą setki uchodźców, naczelny policjant wysadza granatnik w komendzie, inni jego kumple wstrzymują ruch pociągów - i ty piszesz o bezpieczeństwie? Znaj granice własnej śmieszności. NATO ma już po dziurki w nosie takiego niekompetentnego sojusznika i żebyś się wkrótce nie zdziwił, jak zostaniesz sam ze swoim bezpieczeństwem.

Karol 31.08.2023 08:22
Jeśli chodzi o bezpieczeństwo to wszystko co podałeś to jest zwykła propaganda. Tak się składa, że zajmuję się bezpieczeństwem w tym kraju i znam wszystko od podszewki. To PiS odtwarza jednostki wojskowe, placówki pocztowe i posterunki policji. Żołnierzy w 2015 roku było zaledwie 97 tysięcy. W 2023 roku jest już ponad 175 tysięcy, a docelowo ma być nas 300 tysięcy. Jeśli masz zamiar powielać propagandę tuska jak to nie jest źle w Polsce to sobie to rób, ale nie mieszaj w to mnie ani mojej rodziny.

Waldi 01.09.2023 02:23
Sam wmieszałeś w to swoją rodzinę. To raz. A dwa to jaka propaganda? Propagandą była rakieta, która wleciała do PL i przez dwa miesiące nie umieli jej znaleźć? Znalazła dopiero kobieta podczas konnej przejażdżki. Potem zaczęło się zwalanie winy na wojsko. Propagandą były dwa białoruskie helikoptery, które latały sobie nad Hajnówką. Ludzie robili im zdjęcia z niskiej odległości. Wojsko najpierw to wyśmiało iuznało za fake, a po 6 godz. zmieniło zdanie i stwierdziło, że były niewidoczne na radarach, ale jednak były. Propagandą był wybuch granatnika w KGP u jej naczelnika? Propagandą był nielegalny przelot policyjnego helikoptera nisko nad głowami dzieci, który uszkodził linię wysokiego napięcia i mógł je zabić. Jego naprawa będzie kosztowała podatników kilka mln zł. Czy on tam w ogóle powinien być? Nie. W dodatku kierował nim nieuprawniony pilot. To jest skandal. W każdym cywilizowanym kraju ktoś, kto wydał takie polecenie, zostałby zdymisjonowany Ale fakt, zadziałała tu propaganda: Wąsik w ramach kampanii wyborczej chciał się popisać przed elektoratem i wykorzystał w tym celu sprzęt niezgodnie z przeznaczeniem, narażając życie ludzkie. A co do stanu wyszkolenia wojska, zwłaszcza WOT, to pożal się Boże. Kursy weekendowe. Prawie jak w Rosji: pobór, 2 tyg. na poligonie - i na wojnę. Podobnie beznadziejny jest obecny poziom wyszkolenia policjantów. Widać to zresztą na ulicach: elementarna nieznajomość prawa i absolutne posłuszeństwo władzy. Często na granicy kompromitacji. Tam jest selekcja negatywna, więc nic dziwnego, że biorą z łapanki i szkolą byle jak. Udawanie, że żyje się w bezpiecznym kraju jest śmieszne i wynika wyłącznie z poddawania się propagandzie płynącej z TVPiS.

Waldi 01.09.2023 02:23
Sam wmieszałeś w to swoją rodzinę. To raz. A dwa to jaka propaganda? Propagandą była rakieta, która wleciała do PL i przez dwa miesiące nie umieli jej znaleźć? Znalazła dopiero kobieta podczas konnej przejażdżki. Potem zaczęło się zwalanie winy na wojsko. Propagandą były dwa białoruskie helikoptery, które latały sobie nad Hajnówką. Ludzie robili im zdjęcia z niskiej odległości. Wojsko najpierw to wyśmiało iuznało za fake, a po 6 godz. zmieniło zdanie i stwierdziło, że były niewidoczne na radarach, ale jednak były. Propagandą był wybuch granatnika w KGP u jej naczelnika? Propagandą był nielegalny przelot policyjnego helikoptera nisko nad głowami dzieci, który uszkodził linię wysokiego napięcia i mógł je zabić. Jego naprawa będzie kosztowała podatników kilka mln zł. Czy on tam w ogóle powinien być? Nie. W dodatku kierował nim nieuprawniony pilot. To jest skandal. W każdym cywilizowanym kraju ktoś, kto wydał takie polecenie, zostałby zdymisjonowany Ale fakt, zadziałała tu propaganda: Wąsik w ramach kampanii wyborczej chciał się popisać przed elektoratem i wykorzystał w tym celu sprzęt niezgodnie z przeznaczeniem, narażając życie ludzkie. A co do stanu wyszkolenia wojska, zwłaszcza WOT, to pożal się Boże. Kursy weekendowe. Prawie jak w Rosji: pobór, 2 tyg. na poligonie - i na wojnę. Podobnie beznadziejny jest obecny poziom wyszkolenia policjantów. Widać to zresztą na ulicach: elementarna nieznajomość prawa i absolutne posłuszeństwo władzy. Często na granicy kompromitacji. Tam jest selekcja negatywna, więc nic dziwnego, że biorą z łapanki i szkolą byle jak. Udawanie, że żyje się w bezpiecznym kraju jest śmieszne i wynika wyłącznie z poddawania się propagandzie płynącej z TVPiS.

Waldi 01.09.2023 02:23
Sam wmieszałeś w to swoją rodzinę. To raz. A dwa to jaka propaganda? Propagandą była rakieta, która wleciała do PL i przez dwa miesiące nie umieli jej znaleźć? Znalazła dopiero kobieta podczas konnej przejażdżki. Potem zaczęło się zwalanie winy na wojsko. Propagandą były dwa białoruskie helikoptery, które latały sobie nad Hajnówką. Ludzie robili im zdjęcia z niskiej odległości. Wojsko najpierw to wyśmiało iuznało za fake, a po 6 godz. zmieniło zdanie i stwierdziło, że były niewidoczne na radarach, ale jednak były. Propagandą był wybuch granatnika w KGP u jej naczelnika? Propagandą był nielegalny przelot policyjnego helikoptera nisko nad głowami dzieci, który uszkodził linię wysokiego napięcia i mógł je zabić. Jego naprawa będzie kosztowała podatników kilka mln zł. Czy on tam w ogóle powinien być? Nie. W dodatku kierował nim nieuprawniony pilot. To jest skandal. W każdym cywilizowanym kraju ktoś, kto wydał takie polecenie, zostałby zdymisjonowany Ale fakt, zadziałała tu propaganda: Wąsik w ramach kampanii wyborczej chciał się popisać przed elektoratem i wykorzystał w tym celu sprzęt niezgodnie z przeznaczeniem, narażając życie ludzkie. A co do stanu wyszkolenia wojska, zwłaszcza WOT, to pożal się Boże. Kursy weekendowe. Prawie jak w Rosji: pobór, 2 tyg. na poligonie - i na wojnę. Podobnie beznadziejny jest obecny poziom wyszkolenia policjantów. Widać to zresztą na ulicach: elementarna nieznajomość prawa i absolutne posłuszeństwo władzy. Często na granicy kompromitacji. Tam jest selekcja negatywna, więc nic dziwnego, że biorą z łapanki i szkolą byle jak. Udawanie, że żyje się w bezpiecznym kraju jest śmieszne i wynika wyłącznie z poddawania się propagandzie płynącej z TVPiS.

ooloo 01.09.2023 07:02
Odpowiem ci krótko. Pier....sz głupoty zaślepiony pisiarczyku..

pajacen 02.09.2023 01:08
Wierzysz w to co piszesz??? Kiedy będzie 300 tys armia i po co. Czyli jak jesteśmy słabi to nikt nas nie atakuje a dopiero wtedy jak się wzmocnimy?? A kto i dlaczego ma nas zaatakować??? Chyba Ukraina jak wygra z Rosją?

Capo di tutti capi 31.08.2023 10:28
PiS opanowało do perfekcji wyprowadzanie państwowej kasy na budowanie własnej nomenklatury, jak w czasach PRL. Wtedy jednak nawet pierwszy sekretarz nie podejmował decyzji sam, bo miał biuro polityczne i komitet centralny, z którymi musiał się liczyć. W Polsce PiS decyzje podejmuje capo di tutti capi, szef wszystkich szefów, i nawet najbliższe otoczenie łącznie z premierem nie ma nic do powiedzenia. Albo bezmyślnie wykonują polecenia albo są usuwani w niebyt. Tak funkcjonują mafie!! Do tej pory mieliśmy częściowo niezawisłe sądy, ale to ma się zmienić. Już przygotowane są przepisy tzw spłaszczenia sądów. Będzie to okazja aby usunąć wszystkich sędziów niezawisłych, pozostaną tylko usłużni dla obecnej władzy. Są państwa które mają mafię, nam zapowiada się mafia która będzie miała państwo.

nigdy więcej PiSu 31.08.2023 12:40
Albo jesteś zwykłym pisowskim trollem, albo naprawdę źle życzysz własnej córce, żonie i teściowej. Bezpieczna to będzie jedynie twoja kasa w kieszeni tych złodziei i mafiozów. Ale nie martw się, na pocieszenie rzucą ci kawałek nieświeżej kiełbasy, żebyś mógł dziękować swoim dobrodziejom, że tyle ci dajom. PiS zlasował jednak ludziom mózgi kompletnie.

biss 01.09.2023 02:03
Karol 30.08.2023 15:14
A ja będę głosował na PiS. Moja żona też. Dlatego właśnie, że chcemy bezpiecznej przyszłości dla naszej córki. Podpowiem jeszcze więcej. Moja rodzina też będzie głosować na PiS. Żeby tego było mało, moi teściowie i cała rodzina mojej żony także będzie głosować na PiS. Miłego dnia.
Współczuję ci takiej rodziny a rodzinie współczuję ciebie.

Reter 02.09.2023 18:27
Karol a na kogo zagłosujesz, bo z Augustowa jest kandydat na posła ?

chłop 30.08.2023 16:28
A co mnie czeka jak zagłosuję na KO??? Albo PSL czy Lewicę?

intelygent 31.08.2023 10:20
jesteś za ciemnogrodem, za wyprowadzeniem Polski z UE, za gebelsowską propagandą w TVP, za bezkarnością rządzącej kasty, za szemranymi fundacjami, instytutami i stowarzyszeniami, za deptaniem Konstytucji, za szalejącą drożyzną, za willami+ dla kolesi, za kłamliwymi spotami i bilbordami, GŁOSUJESZ NA PIS!! jesteś za uczciwością, za normalnością, za Polską która rozwija się także dzięki środkom z UE, za praworządnością, głosujesz na dowolną inną partię poza konfederacją!!!

Kama 30.08.2023 18:27
Mówisz o Tusku i kamratach.

Myślący 31.08.2023 10:19
Dlaczego wreszcie nie wyrzucą tego Tuska z Pisu...osiem lat rządzą i ciągle słysze, ze to wina Tuska..

Kobieta nie prześladowana 31.08.2023 21:20
No z tym "prześladowaniem kobiet" to cie poniosło, która z kobiet w tym kraju czuje się prześladowana???? Na litość

Thor 01.09.2023 03:04
Kobieta nie prześladowana 31.08.2023 21:20
No z tym "prześladowaniem kobiet" to cie poniosło, która z kobiet w tym kraju czuje się prześladowana???? Na litość
Np. te, którym łamano ręce podczas legalnych demonstracji, te, które bezprawnie zatrzymywano na komisariatach (po wyrokach sądowych dostawały duże odszkodowania), te, które pałowano pałkami teleskopowymi, te, które musiały umrzeć z powodu wyroku TK i te, które z tego samego powodu muszą wyjeżdżać z kraju, aby przeprowadzić aborcję w sytuacji zagrożenia ich życia, bo Polska im to skutecznie utrudnia. Także te, które muszą ukradkiem i na własną rękę szukać tabletek poronnych, mimo że są one legalne. Może też pacjentki gabinetu ginekologicznego, z którego policja wyniosła całą dokumentację medyczną, naruszając tajemnicę lekarską i uniemożlwiając pracę lekarce. Mało? To są setki tysięcy kobiet, jak mówią badania. I to jest właśnie prześladowanie.

waldek 01.09.2023 07:56
Też będę głosował na PiS i moja rodzina też, gdyż tylko oni mają program dla Polaków i są wiarygodni a tusk ma też program jednopunktowy odsunąć PiS od władzy. Dlatego głosujemy na PiS.

ooloo 01.09.2023 19:07
Czas chyba zmienić lekarza..

ooloo 01.09.2023 20:46
Główny program PiS, to ogłupić takich jak ty..

ooloo 01.09.2023 20:58
A jako wisienkę na torcie przytoczę ci opinię znanego i cenionego aktora. "Marian Opania o Polakach: coś okropnego jak ten naród zmalał, dopasował się mentalnie do kurdupla, skarlał za judaszowe srebrniki"..

tymyum 29.08.2023 17:24
Mnie oburza bardziej major UB http://www.astn.pl/r2010/opo2.htm

stif 29.08.2023 12:41
***** ***

Tak uważam 28.08.2023 23:48
Czy Pan Dariusz będzie kandydatem na burmistrza w przyszłorocznych wyborach? Uważam, że Jego kandydatura byłaby zasadna.

tak-myślę 29.08.2023 12:45
Facet o moralności domokrążcy, który starym emerytom wciska bikini za grubą forsę. To cały PiS i pan Darek. Aby być przy władzy, nic nie robić, być ważnym tzw. boznzo-alonzo i brać kasę. Ale z drugiej strony pytania o moralność w polityce są rozczulające i skrajnie naiwne. Jest to przecież, jak niektórzy twierdzą, najstarsza profesja.

ooloo 29.08.2023 22:01
Niczym k..wa mówiąca o miłości..

Zuzia 28.08.2023 22:55
PiS i tak będzie zwycięzca jesiennych wyborów.Partia Oszustów pójdzie w rozsypkę.Tusk dostał misję skłócenia Polaków.

ooloo 29.08.2023 16:34
Zuzia szykuj pampersa. Tak jak Jarosław Kaczyński skłócił i POdzielił Polaków to nikt nie dorówna i za to będzie siedział, a Wawel POsprzątamy..

X 28.08.2023 18:55
Osobiście jestem zniesmaczona, jak ludzie wybierają , co ważne w życiu a co nie. Dawniej świętością był patriotyzm, wiara w Boga, rodzina. Teraz niektórzy wybierają co im wygodne. Mówią ale nie czynią. Rozwody, luźne związki, co gorsza pary jednopłciowe już są normą. Uważam, że wyższe wartości trzeba mieć w sercu i potwierdzać to czynami. Wymagać od innych więcej niż od siebie to obłuda i wielka hipokryzja . Broń nas Panie przed takimi osobnikami,którzy chcą być dla ogółu autorytetem,a są ...? (Każdy może dopisać w te kropki stosowny epitet)

Y 30.08.2023 15:31
X 28.08.2023 18:55
Osobiście jestem zniesmaczona, jak ludzie wybierają , co ważne w życiu a co nie. Dawniej świętością był patriotyzm, wiara w Boga, rodzina. Teraz niektórzy wybierają co im wygodne. Mówią ale nie czynią. Rozwody, luźne związki, co gorsza pary jednopłciowe już są normą. Uważam, że wyższe wartości trzeba mieć w sercu i potwierdzać to czynami. Wymagać od innych więcej niż od siebie to obłuda i wielka hipokryzja . Broń nas Panie przed takimi osobnikami,którzy chcą być dla ogółu autorytetem,a są ...? (Każdy może dopisać w te kropki stosowny epitet)
Broń nas Panie przed takimi osobnikami jak X... którzy chcą być dla ogółu autorytetem, a są... zakutym pustym łbem.

X 30.08.2023 23:29
Y, masz bardzo ubogie słownictwo . Bardzo ci współczuję . Akurat źle oceniasz moją osobę. Nie dążę do tego by być czyimś autorytetem . Jeśli chodzi o ostatnie zdanie. .. może i jestem zakutym , pustym łbem... ale nie jestem chamem, w przeciwieństwie do ciebie. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy. Nie zapomnij wziąć leków na nogi... bo na głowę już chyba za późno. A i wciągaj brzuch, jak będziesz jutro rano podążał do pracy🤣

Z 31.08.2023 01:28
X 30.08.2023 23:29
Y, masz bardzo ubogie słownictwo . Bardzo ci współczuję . Akurat źle oceniasz moją osobę. Nie dążę do tego by być czyimś autorytetem . Jeśli chodzi o ostatnie zdanie. .. może i jestem zakutym , pustym łbem... ale nie jestem chamem, w przeciwieństwie do ciebie. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy. Nie zapomnij wziąć leków na nogi... bo na głowę już chyba za późno. A i wciągaj brzuch, jak będziesz jutro rano podążał do pracy🤣
Napisał to nie nie-cham hahahaha Jednak zakuty na dycht.

X 31.08.2023 08:45
Z. Zabłysnąłeś, jak chrząstka w salcesonie 🤣🫣

Wiesia Wiesia 31.08.2023 16:08
Z Y , to nie ulega wątpliwości ,że nauczyciel. Takie pieszczotliwe epitety tylko on może wyartykułować o zakutym łbie.

ooloo 30.08.2023 21:26
Boga zostaw sobie. O reszcie nie masz POjęcia. Co Ty wiesz o Honorze i Godności? Twój komentarz to niczym znane zdanie. "Bułkę przez bibułkę, a .... gołą ręką". Może i wulgarne, ale dosadne. POzdrawiam..

BAU 28.08.2023 18:27
Młodzież już "wybrała dwie kreski i j...ć niebieskich"Sorki,to wiceburmistrz tak wybrał młodzieży i tak ma zostać,nie jakieś pretensje do władz miasta o flagi.Co może Miron w schowku na mopy rozwieśić?No brudne szmaty,niech za czyste flagi się nie bierze.

Kaśka 30.08.2023 12:09
Bau. Młodzież od wieków miała i ma okresy buntu i demonstracji niezależności. Zawsze ten okres buntu mija z wiekiem. Jeżeli nigdy nie byłeś młody i zbuntowany to ci współczuję . Nie umiesz wykazać empatii i zrozumienia .Najgorszy typ człowieka, jak innych poucza a nie umie własnym życiem pokierować. Flagi to też tylko symbol.Sa brudnymi szmatami ,jak ktoś nimi tłustą gębę wyciera.

Żeby Polska była Polską 28.08.2023 08:58
To teraz jest Bitwa Warszawska a nie "Cud nad Wisłą" ? . Gdyby KK nie zawłaszczył tego święta, wszystkim wmawiając przez dziesięciolecia że był jakiś "cud" to może ludzie by inaczej do tego podchodzili. Historia opiera się na faktach nie na "cudach". Piłsudskiemu nie po drodze było z Kościołem i ówczesnymi biskupami dlatego przykryli sukces Marszałka "cudem" , którego po prostu nie było. Był natomiast świetny Polski wywiad wojskowy , było rozszyfrowanie bolszewickich depeszy i była współpraca Piłsudskiego z ukraińskimi oddziałami pod wodzą Petluri. To jest niewygodna historia ,ale to jest prawdziwa historia i w takiej formie powinna wyjść spod kościelnej jurysdykcji do ludzi . Tak jak Święto Konstytucji 3 Maja ..nota bene też zwalczanej przez ówczesny kler . Historia Polski powinna być związana z Polską a nie z Watykanem, dopiero wtedy Polacy poczują się prawdziwymi gospodarzami w swojej Ojczyźnie a tak ...mamy to co mamy .Zabory się nie skończyły ...jest tylko inny zaborca .

AB 28.08.2023 08:20
Darek, odnośnie zespołów szkolno przedszkolnych, są one w całej Polsce. Wiem, że my nauczyciele starej daty mamy swoje schematy z epoki słusznie minionej, jednak świat idzie do przodu. Nie wszystko kiedyś było dobre i nie wszystko jest teraz zle. My ,stare wiarusy może zajmijmy się już marzeniami o wolności na emeryturze i realizacją drobnych marzeń, na które nigdy nie było czasu. Polityka ,to pani lekkich obyczajów. My , mężczyźni powinniśmy już zająć się Damami, w prawdziwym znaczeniu tego słowa .

ooloo 28.08.2023 16:41
Dobrze ujęte. Pozdrawiam..

kaśka 28.08.2023 08:02
Popieram panie Darku, nie tylko kiełbasą z grilla, piwem i TVN-em powinni żyć ludzie, czasem potrzeba jest trochę refleksji nad przeszłością, która kształtuje przyszłość o czym niestety wielu zapomina.

Jerzy 28.08.2023 18:48
Chyba pomyłka. Ten TVN tu był nie na miejscu. Od pikników z grillem i piwem jest inny nadawca telewizyjny...

kap 28.08.2023 19:33
Refleksji nad przeszłością u nas rzeczywiście brakuje. Ale takiej twórczej, a nie przygłaskanej. Takiej, która pokaże jacy byliśmy dobrzy, ale i jacy źli, gdzie odnieśliśmy zwycięstwo, a gdzie ponieśliśmy klęskę i dlaczego, z czego możemy być dumni, a z czego nie. Póki co takiej refleksji nie ma, bo jest ona ciągle tłumiona fałszywym patriotyzmem i wymachiwaniem proporcami, przebieraniem się w mundury oraz składaniem wieńców nawet tym, którzy na to nie zasługują.

leśny ludek 27.08.2023 21:52
Polska Organizacja Wojskowa nie istnieje od 1921 roku... To że jacyś przebierańcy sobie te nazwę przywłaszczyli i przebierają się w mundury, każąc się mianować półkownikami, to jeszcze nie znaczy że należy ich traktować poważnie...

kaśka 28.08.2023 08:07
Cieszę się, że są jeszcze tacy przebierańcy jak ich nazywasz, którzy potrafią się zorganizować, poświęcić czas aby oddać hołd temu dzięki, któremu dziś możesz mówić po polsku. Wielkie dzięki Panowie.

ooloo 28.08.2023 16:46
Raczkowska (tak czuję). To nie organizowanie, to zawłaszczanie pisowskie. Ty i oni niewiele wiecie o patriotyzmie. Przebierańcy bez podstaw..

Jerzy 28.08.2023 18:41
Czym różni się słoń od fortepianu? Fortepian można zasłonić ale słonia nie da się zafortepianić. Na pół--kach możemy coś położyć ale PUłkownik jak sama nazwa wskazuje jest stopniem wojskowym. Według Wikipedi - w wojsku polskim w XVII wieku dowódca pułku...)

leśny ludek 29.08.2023 20:43
Zauważyłem ten błąd już po kliknięciu "Dodaj komentarz", ale stwierdziłem że akurat wyjątkowo pasuje ;) "Półkownik", taki podrabiany pułkownik!

dziadek 27.08.2023 21:17
Taki patriota a jak przyszło samemu na bieg Obławy przyjść to go nie widziałem...może ten garnitur miał w pralni...drugi kupić trzeba ...

Antoni 27.08.2023 18:51
Nie, No faktycznie brak flag to najbardziej palący problem Augustowa , co tam krzywe chodniki, dziurawe ulice - jak ludzie będą patrzeć na flagi w gorze , to nie będą widzieć błota pod nogami. Ma sens:(

Były kolega z pracy 27.08.2023 21:15
To tak zgodnie ze staropolska maksymą, że jak ktoś chce psa uderzyć, to zawsze kij znajdzie 😉pozdrawiam Darka.

darek 29.08.2023 07:55
Tak, tak i kiełbaska i piwko i tvn i ponarzekać jaki Kaczyński niedobry, jak pieniądze rozdaje jak Niemców i ruskich nie lubi, jak nie wykonuje rozkazów z unii, jak się zbroi i po co. Flaga narodowa a komu ona potrzebna.

zuzia 31.08.2023 07:55
Zapomniałeś dodać, że Kaczyński płoty grodzi na granicy i biednych ludzi z Afryki i Azji nie wpuszcza.

Fan_Jarka 31.08.2023 10:22
Kaczyński to człek w gruncie rzeczy dość prostolinijny o anachronicznym wychowaniu, staroświeckich manierach i niewyszukanym, wiejskim podniebieniu. To jednak ujmuje elektorat, ta drobna nieporadność językowa, gdy przykładowo mówi - Jestem osobom, którom..., ta nieznajomość nowoczesnych technologii, prowincjonalna bigoteria, fascynacja przaśnym folklorem i infantylne poczucie humoru rodem z Familiady. Dlatego wśród gminu jest taki popularny

ooloo 27.08.2023 17:45
Wygląda że Augustów wybrał WNIEBOWZIĘCIE. Pretensje do KK. Proszę ciąć konfetti na odchodne dla "zieliniaka" zrzucane z Black Hawka PiS. A przy okazji nadal Pan śmiga rowerkiem? Ja pamiętam, a Waszmość?

zachmurzenie duże

Temperatura: 1°C Miasto: Augustów

Ciśnienie: 998 hPa
Wiatr: 16 km/h

Reklama
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 24
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 1Strona nr 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 2Strona nr 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 3Strona nr 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 4Strona nr 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 5Strona nr 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 6Strona nr 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 7Strona nr 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 8Strona nr 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 9Strona nr 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 10Strona nr 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 11Strona nr 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 12Strona nr 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 13Strona nr 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 14Strona nr 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 15Strona nr 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 16Strona nr 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 17Strona nr 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 18Strona nr 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 19Strona nr 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 20Strona nr 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 21Strona nr 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 22Strona nr 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 23Strona nr 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 24Strona nr 24
Reklamadotacje rpo
KOMENTARZE
Autor komentarza: Divide et impera po naszomiastowo-pisowskiemuTreść komentarza: Oczywiście powinno być: "...logicznie niespójnego w każdym aspekcie...".Data dodania komentarza: 21.11.2024, 23:59Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Insrybutorowy miszcz podwyżek - swoich i mieszkańców AugustowaTreść komentarza: Burmiszcz Karolczuk zapisze się w historii augustowskiego samorządu jako nałogowy miszcz podwyżek. Mieszkańcy Augustowa pewnikiem na długo zapamiętają blisko 100% podwyżkę uposażenia burmiszcza Karolczuka drenujacą każdego roku miejski budżet kwotą ponad 100 tys. złotych, augustowianie zapamiętają zdublowanie etatu zastępcy burmistrza Augustowa drenującego miejski budżet kwotą blisko ćwierć miliona złotych tylko w skali jednego roku, augustowianie zapamiętają podwyżkę opłat za ogrzewanie mieszkań drenującą boleśnie ich budżety domowe, augustowianie zapamiętają podwyżki cen za korzystanie z miejskiego basenu i wprowadzenie opłat za parking przy miejskim basenie dodatkowo uszczuplających ich budżety domowe, augustowianie zapamiętają jeden jedyny blok komunalny wybudowany za rządów ekipy NM z kosmicznymi czynszami pustoszącymi skromną zawartość ich portfeli, augustowianie zapamiętają obecnie przeforsowywane przez NM i PiS podwyżki opłat za wywóz odpadów komunalnych tym razem nie tylko kolejny raz w kadencji burmiszcza Karolczuka pogrążających ich już obecnie dramatyczny stan finansów, ale dodatkowo dzielących augustowian na jednorodzinnych po naszomiastowemu uprzywilejowanych oraz wielorodzinnych nagminnie czołganych przez towarzystwo wzajemnej adoracji spod znaku PiS & NM. Szkoda tylko, że znaczna część augustowian nie zapamiętała większej części z ww. wyliczenia podwyżkowych "wodotrysków" burmiszcza Karolczuka, gdy odawali swój głos w wyborach samorządowych.Data dodania komentarza: 21.11.2024, 22:32Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: leśny ludekTreść komentarza: W którym momencie sesji to mówiła? Może pominąłem. Wydaje mi się że jedynie zgłosiła niższe stawki.Data dodania komentarza: 21.11.2024, 20:13Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Divide et imper po naszomiastowo-pisowskiemuTreść komentarza: Leśny ludku, radna Piasecka mówiła o niesprawiedliwym traktowaniu mieszkańców Augustowa przez burmiszcza Karolczuka i jego ichniomiastową ekipę, na dokładkę popieranych przez radnych "wsłuchujących się w głos suwerena" z miejmy nadzieję schyłkowej partii PiS. Absurdalnym, zerwanym z choinki i wziętym z sufitu jednocześnie jest pomysł aparatczyków NM & PiS dotyczący różnicowania i polaryzowania mieszkańców poprzez wprowadzenie logicznie niespójnego w żadnym aspekcie sposobu naliczania przez burmistrza dla mieszkańców Augustowa opłat za wywóz odpadów komunalnych, tj. różny dla mieszkańców budynków jedno oraz wielorodzinnych. Natomiast zgadzam się z Tobą, iż radni KO powinni mocniej, dobitniej, skuteczniej walczyć z łamaniem prawa związanym z nierównym traktowaniem mieszkańców Augustowa przez burmiszcza Karalczuka z ekipą NM współ wespół z ich pisowskimi akolitami i działających niestety na szkodę mieszkańców Augustowa. P.S. Gdzie podział się radny Kotlarski niegdyś permanentnie i kompulsywnie gardłujacy pustym jak bęben słowotokiem na starostę Szlaszyńskiego quasi-walcząc o dobro mieszkańców Augustowa? Gdzie jest rozedrgany kłótnik Kotlarski? Boisz się radny Kotlarski swojego zabufonionego pryncypała spod insrybutora, czy po prostu jesteś cynicznym populistą - żałosnym pieniaczem i klaunem?Data dodania komentarza: 21.11.2024, 19:36Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: oolooTreść komentarza: Można by rzec za Mario Puzo, taki lokalny "Consigliere". Ciekawe co zrobi piesek gdy mu pana zamkną..Data dodania komentarza: 21.11.2024, 16:23Źródło komentarza: Zarzuty korupcyjne dla Karola Karskiego. Polityk PiS ma silne powiązania z AugustowemAutor komentarza: lesny ludekTreść komentarza: Na sesji jedyne co proponowaliście jako KO to było zmniejszenie obu stawek, nic nie mówiliście o nierównym traktowaniu, nawet tego nie zauważyliście...Data dodania komentarza: 21.11.2024, 15:29Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: kibicTreść komentarza: W Augustowie w urzędzie miasta macie asa. którego brat niedługo wyjdzie na wolność po wyroku za narkotyki. Silne powiązanie władzy z przestępcami. To się jakoś nazywa?Data dodania komentarza: 21.11.2024, 10:35Źródło komentarza: Zarzuty korupcyjne dla Karola Karskiego. Polityk PiS ma silne powiązania z AugustowemAutor komentarza: RomanTreść komentarza: Jeśli infantylizujacy psychopata od kompulsywnego odwracania kota ogonem jest drugą twarzą enem, więc czyja facjata jest najpierwsza? Spuchnięte oblicze insrybutorowego zakompleksieńca gra pierwsze ichniomiastowe skrzypce?Data dodania komentarza: 21.11.2024, 07:29Źródło komentarza: Kąpielisko na plaży Budowlani?Autor komentarza: kanałowiecTreść komentarza: To nie tylko przedsiębiorcy ale i zwykli obywatele mają problem z konserwatorem i tym całym kanałem. Niby to zabytek ale co do tego ma 1000 metrowa strefa ??? A 50 m nie wystarczy?? Trzeba podziękować prezydentowi Lechowi K. który to w 2007 uznał za Pomnik Historii. Jak zawsze PiS namieszał !!Data dodania komentarza: 20.11.2024, 22:45Źródło komentarza: W polskim Sejmie o AugustowieAutor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: Paweł W jest starosta powiatu augustowskiego , bo obecny starosta jest tylko jego marionetką i nie ma swojego zdania tylko co powie Pan Paweł to musi wykonaćData dodania komentarza: 19.11.2024, 21:11Źródło komentarza: Zarzuty korupcyjne dla Karola Karskiego. Polityk PiS ma silne powiązania z AugustowemAutor komentarza: oolooTreść komentarza: Uff. Zawiły język ale celny. Obawiam się, że te pajace i tak tego nie pojmą..Data dodania komentarza: 19.11.2024, 15:17Źródło komentarza: Zarzuty korupcyjne dla Karola Karskiego. Polityk PiS ma silne powiązania z AugustowemAutor komentarza: RichTreść komentarza: odpowiedź jest prosta. jeden się nie nadaje bo ma swoje prywatne biznesy w active team, a musiał być bo to druga twarz NM i drugi zastępca się nie nadaje bo politykuje i chce być i z pisem i z po , bo nie wie kto wygra kolejne wybory a nic nie umie oprócz politykowania a burmistrz jest zadowolony bo ma dwóch zastępców i może się zająć .. w sumie nie wiadomo czym. Także wszyscy są zadowoleni za 1 mln zł rocznie z pieniędzy podatnikówData dodania komentarza: 19.11.2024, 13:21Źródło komentarza: Kąpielisko na plaży Budowlani?Autor komentarza: Priorytety naszomiastowych burmiszczów🤡Treść komentarza: Czy z-ca kierownika UM w Augustowie F.J. Chodkiewicz byłby łaskaw bez infantylnego kuglarzenia i pajacowania wyjaśnić na najbliższej sesji RMA, czym kierował się jego pryncypał, tj. kierownik UM M. Karolczuk, tworząc kilka lat temu etat drugiego zastępcy kierownika UM w Augustowie? Jakim kluczem kierował się burmistrz Karolczuk decydując o uszczupleniu miejskiego budżetu o kwotę blisko ćwierć miliona złotych? Nie było pilniejszych i rozsądniejszych, a przede wszystkim stricte pragmatycznych i służących mieszkańcom Augustowa zadań własnych Gminy Miasta Augustów? Czy po prostu wg z-cy F.J. Chodkiewicza nie ma sprawy, ponieważ utworzenie drugiego etatu zastępcy kierownika UM w Augustowie "jest tanie i tylko trochę kosztuje"?🤡Data dodania komentarza: 19.11.2024, 10:44Źródło komentarza: Kąpielisko na plaży Budowlani?Autor komentarza: Nie jest to tanie i trochę to kosztuje...🤡HehehTreść komentarza: Szanowni Państwo, proszę kilkakrotnie przesłuchać wypowiedź z-cy kierownika UM w Augustowie F.J. Chodkiewicza od 1 minuty 35 sekundy powyższego materiału audiovideo, żeby obnażyć raczenie interlokotorów zawoalowaną, chociaż dość infantylną socjotechniką. Rzeczony zastępca kierownika UM wypowiadając zdanie cyt.: "...nie jest to tanie i trochę to kosztuje..." użył tego sformułowania w kontekście drenowania budżetu miejskiego etatem burmiszcza Karalczuka, swoim, zdublowanym etatem drugiego z-cy Sławamira Siepaczkowskiego, czy mediany ich nabrzmiałych uposażeń? Tak na marginesie przypomnę krótkoterminowemu członkowi RM w Augustowie F.J. Chodkiewiczowi, iż jego bezpośredni pryncypał niejaki Mirosław Karolczuk swoją nietuzinkowo "gospodarną" decyzją odnośnie utworzenia kilka lat temu w UM w Augustowie etatu drugiego zastępcy burmistrza spowodował drenowanie miejskiego budżetu kwotą blisko ćwierć miliona złotych tylko w skali jednego roku!Data dodania komentarza: 19.11.2024, 03:01Źródło komentarza: Kąpielisko na plaży Budowlani?Autor komentarza: Wingsuit proximityTreść komentarza: Najlepsze miejsce na kąpielisko z naturalną plażą oraz naturalnym łagodnym, a w związku z tym bezpiecznym dnem z piasku jak nad polskim pięknym morzem jest na wschodnim brzegu jez. Sajno. Przy okazji realizacji miejskiej inwestycji służącej rozwojowi turystyki w Augustowie tj. budowy nowoczesnego kąpieliska nad jez. Sajno, nad które w wakacje zjedzie pół Augustowa, należy zrewitalizować i zmodernizować ciągi pieszo-rowerowe, rozdzielając je na chodnik służący tylko dla pieszych i ścieżkę rolkowo-rowerową wykonaną z kolorowego asfaltu na odcinku od dzielnicy Baraki do Sajenka, po której będą jeździć rolkowcy, deskorolkowcy, cykliści i ostatnio bardzo popularne nie tylko wśród młodzieży hulajnogi.Data dodania komentarza: 18.11.2024, 23:28Źródło komentarza: Kąpielisko na plaży Budowlani?Autor komentarza: Augustów największym skansenem Polski północno-wschodniejTreść komentarza: Co najwyżej malowane na wodzie "kąpieliska" z-cy kierownika UM w Augustowie F.J. Chodkiewicza to tylko kropka nad "i" zwrotu Augustowa ku żurnalobiuletynowemu rozwojowi pod rządami NM i naszomiastowych burmiszczów. Prawdziwym koniem pociągowym ww. demiurgów ułomnej samorządności będzie mimo wszystko Muzeum Kanału Augustowskiego z Mediateką pod wezwaniem z-cy Chodkiewicza!Data dodania komentarza: 18.11.2024, 22:38Źródło komentarza: Kąpielisko na plaży Budowlani?Autor komentarza: HR managementTreść komentarza: Podobno naszomiastowe ratuszowe 3 x P, tj.: picery, pozery i pozoranci na czele z ratuszowym bufonoegotykokabotynem i jego infantylistycznym kompulsywnym manipulantem zapisali się na kurs pt. "Skuteczne techniki wypleniania kompulsywnej maniery dyletanctwa, markieranctwa i bumelanctwa u rajców sektora administracji publicznej". Może wreszcie ruszy się coś w mieście, gdy naszomiastowe demiurgi manipulacji, populizmu, mitomanii, kabotyństwa i gminnego festyniarstwa zejdą wreszcie z drogi sprowadzenia Augustowa w czeluścia insrybutorowo-jabłonkowych byznesów.Data dodania komentarza: 18.11.2024, 20:17Źródło komentarza: Zarzuty korupcyjne dla Karola Karskiego. Polityk PiS ma silne powiązania z AugustowemAutor komentarza: wegwrgTreść komentarza: Nawet nie wypowiadaj nazwiska na Ch bo mnie szlag trafi. Ja pamietam midzy innymi zachwyty nas internetem światłowodowym. Wyszło dwuletnie opóźnienie. Zapowiedz tego pana była taka: cena będzie niższa niż główni operatorzy w Polsce. Mamy internet i TV, ae nie jest tańszy. Może nie jest mocno drogi, ale nie tańszy. Brak konkurencji na ostatniej mili rob swoje. Miejmy nadzieje, że ostatnia mila zostanie szybko uwolniona imprzeniesienie do innego operatora będzie w 24 godziny to wtedy ceny szybko spadną.Data dodania komentarza: 18.11.2024, 18:50Źródło komentarza: Kąpielisko na plaży Budowlani?Autor komentarza: erherthTreść komentarza: Centrum miasta i mieszkalne budynki komunalne. Wojska Polskiego, 3 Maja, Zygmuntowska itd. Dlaczego samo centrum miasta jest komunalne? To się w głowie nie mieści. Sorry, ale takie budynki i działki powinny być licytowane na aukcjach, a miasto powinno z uyskanych pieniędzy budowac kwatery komunalne. W centrum powinny być sklepy, urzędy, restauracje, firmy, a nie jakieś kwaterunkowe lokale. To jest niedorzeczne, aby ubożsi mieszkali w centrach, gdzie działki są bardzo drogie.Data dodania komentarza: 18.11.2024, 18:38Źródło komentarza: Niewielki pożar w budynku komunalnym w AugustowieAutor komentarza: Wlazłem w g...Treść komentarza: Kiedyś POSTiWbył prawdziwą plażą. Były kąpieliska, piaszczysta plaża, boisko. Komuś przyszło do głowy zrobić tam wyciąg nart, a plażę przenieść do dawnej stodoły, gdzie de facto nie ma piaszczystej szerokiej plaży, a chodnik jest przy brzegu. Takiej plaży ludzie nie chcieli i mało kto tam plażował. W wyniku tego dużo osób przeszło do budowlanych gdzie jest dużo miejsca do leżenia plackiem i grania w siatkę. Teraz znając zacięcie radnych wszelkiej maści od wielu lat (patrz wcześniej) to należy zaorać plażę budowlani. Chyba taka kolej rzeczy, bo co zaczną remontować to zawsze coś bokiem wychodzi. Gdyby POSTiW został tam gdzie był z dawnymi piaszczystymi plażami, żeby ktoś wycinał trzciny i chaszcze oraz nie pozwalał na zarastanie, a wyciąg zrobił na płytkiej plaży przy stodole (obecne molo Trójki) to by było znacznie lepiej. Za komuny każy dośrodek miał plaże, kąpielisko i ratowników. Począwszy od BPIS przez PTTK, Stodołą (Ośroedk Społem), POSTiW, FSO Żerań. Budowlani, Dąbek itd. Teraz niby coś jest ale jednak nie ma, a teraz jesienia to tylko psie kupy na chodnikach nad Neckiem, bo pis sr.... musi. Tylko czy akurat na chodnik. Podatki za psy powinny być i to wysokie. Nie chcą sprzątać kundlarze sami to niech płacą i ktoś to sprząta.Data dodania komentarza: 18.11.2024, 18:29Źródło komentarza: Kąpielisko na plaży Budowlani?
Reklama