Okazuje się, że tego typu badanie było przeprowadzone w przeszłości. Wykonała je jedna z pielęgniarek, w ramach studiów podyplomowych w kierunku zarządzania. Zdaniem dyrektor Danuty Zawadzkiej zainteresowanie pacjentów ankietą było niskie, chorzy krępowali się udzielać informacji.
-Nie mam żadnych skarg na piśmie. Czasami przychodzi do mnie niezadowolony pacjent, bo jest długa kolejka do ortopedy. Wtedy idę z nim do poradni i pytam lekarza, czy taki pacjent może czekać. Zawsze takie czynności wykonuję osobiście -relacjonowała dyrektor. Danuta Zawadzka nie odrzuciła jednak inicjatywy radnego Szkiłądzia zapowiadając, że jako osoba lubiąca wyzwania rozważy możliwość przeprowadzenia badań nad stopniem zadowolenia pacjentów podczas spotkania z ordynatorami i oddziałowymi szpitala.
-Czy nie uznaje pani za istotne, że według rankingu prowadzonego przez NFZ kontraktowanie usług medycznych w pani szpitalu jest na końcu szpitali powiatowych na Podlasiu? -zwrócił się do dyrektor augustowskiego szpitala D. Szkiłądź dodając, że bez poznania opinii pacjentów i możliwości poprawienia jakości usług, kontrakt nie zostanie zwiększony.
Napisz komentarz
Komentarze