Spektakularny strzał w dziesiątkę czy propaganda sukcesu
Koniec roku to dobry moment na podsumowania i weryfikację decyzji podejmowanych w ostatnich miesiącach przez nasze władze. Podczas sezonu letniego w Augustowie na wzór innych miast wprowadzono tzw. kartę turysty. Dzięki temu przyjezdny po uiszczeniu opłaty uzdrowiskowej lub miejscowej, za co najmniej 3 dni pobytu w Augustowie był upoważniony do szeregu zniżek, m.in. w branży gastronomicznej i rekreacyjnej. Oprócz zachęcenia do wnoszenia wspomnianych opłat, celem wprowadzenia karty była też promocja lokalnych przedsiębiorców, integracja środowiska branży turystycznej oraz rozwój sieci współpracy. O efektach funkcjonowania karty dyskutowano na posiedzeniu komisji rewizyjnej urzędu miasta z 23 października. Przewodniczący komisji Wojciech Krzywiński poinformował, że pierwsza edycja inicjatywy zaowocowała wydaniem 790 kart. Zdaniem władz miasta pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, choć radny starał się studzić entuzjazm.
Napisz komentarz
Komentarze