Telefon interwencyjny działa od 5 lipca. Władze miejskie w podanym komunikacie prasowym podają, że dyżur telefoniczny służy sprawnemu powiadamianiu Urzędu Miejskiego w Augustowie o sytuacjach, które wpływają na jakość życia w mieście. Przypomnijmy, że zlikwidowano straż miejską, która zajmowała się między innymi zwracaniem uwagi i wystawianiem mandatów mieszkańcom, którzy np. nie sprzątają swojej posesji, nie odśnieżają chodników czy nie dbają o swoje zwierzęta. Teraz z tymi sprawami, ale jak zaznaczają miejscy urzędnicy wszystkimi, które dotyczą kwestii należących do miasta, można się zgłaszać właśnie na telefon interwencyjny. Dokładnie chodzi o zgłoszenia związane z infrastrukturą miejską i zakresem kompetencyjnym augustowskiego urzędu miasta oraz sprawy zaistniałe na gruncie miejskim. Interwencjami będą się zajmować urzędnicy miejscy oraz pracownicy: MPEC GIGA, P.T. NECKO, Wodociągi i Kanalizacje Miejskie, ATBS KODREM, OSP Lipowiec.
Dzwoniąc pod numer 511 180 094 od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 20.00, a w weekendy i święta w godz. 10.00-14.00 zgłosić można problemy związane z infrastrukturą miejską dotyczące m. in. funkcjonowania oświetlenia ulicznego, koszy na śmieci, ławek czy miejskich dróg. Zgłoszenia będą przyjmowane przez pracowników Urzędu Miejskiego w Augustowie, a następnie przekazywane właściwym jednostkom do podjęcia jak najszybszych działań naprawczych.
Jeśli osoba zgłaszająca interwencję pozostawi swój numer telefonu, to w ciągu 2-3 dni roboczych otrzyma informację zwrotną dotyczącą podjętych działań naprawczych dla zgłoszonej sprawy. Władze miejskie obiecują, że interwencje będą przeprowadzane w możliwie najszybszym czasie.
Napisz komentarz
Komentarze