Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 26 listopada 2024 00:48
Reklama

Prawda o wielkim sukcesie

Podziel się
Oceń

Rozmowa z Andrzejem Zarzeckim, byłym dyrektorem Centrum Sportu i Rekreacji w Augustowie. Rozmawiamy o rozbudowie infrastruktury sportowej i podejściu obecnych władz miasta do sportu.
Prawda o wielkim sukcesie
Na zdjęciu: Andrzej Zarzecki.

Autor: Autor zdjęcia: Przegląd Powiatowy, Dziennik Powiatowy

Bartosz Lipiński

Prawda o wielkim sukcesie

Niedawno w Augustowie odbyła się gala sportu, na której władze miasta przedstawiły rozwój infrastruktury sportowej w Augustowie. Pamiętam, że już kilka lat wcześniej wspominał pan o planach modernizacji stadionu przy ulicy Tytoniowej. Jak ta sprawa wygląda pańskim zdaniem?

-W roku 2018, przy okazji oddania do użytku po modernizacji boiska piłkarskiego przy ulicy Tytoniowej, udało mi się przekonać ówczesnego burmistrza Wojciecha Walulika, aby pójść za ciosem i rozpocząć proces przebudowy stadionu lekkoatletycznego. Burmistrz zgodził się na to, aby w budżecie CSiR na rok 2019 ująć kwotę na przygotowanie dokumentacji technicznej. To była osobista decyzja ówczesnego włodarza. Dokumentacja została wykonana przez Centrum Sportu i Rekreacji w 2019 roku, otrzymaliśmy też pozwolenie na budowę. Później ten temat ucichł i został odłożony na blisko 3 lata do tzw. „zamrażarki”. Ani władze miasta, ani nikt z radnych ugrupowania Nasze Miasto tą sprawą się nie interesował.

I pewnie dalej by tak było, gdyby nie możliwość złożenia wniosków do Polskiego Ładu. Tam potrzebne były przygotowane projekty i władze miasta przypomniały sobie o posiadanym przez CSiR jedynym kompletnym projekcie możliwym do wykorzystania w ramach projektu „Olimpijski Augustów”. W międzyczasie na szybko i można powiedzieć „rzutem na taśmę” wykonano dokumentacje dotyczące sal gimnastycznych w Szkołach Podstawowych nr 2 i nr 3, a teraz próbuje się to przedstawić, jako sukces inwestycyjny obecnej ekipy, podczas gdy jeszcze żadne prace się nie rozpoczęły, a przetarg na realizację jest dopiero ogłoszony.



Napisz komentarz

Komentarze

E.P. 12.05.2022 18:48
Naszomiasteczkowi mówią, że nie czytają dziennika powiatowego , ciekawe kto w ich imieniu pisze komentarze wychwalajace ich samych i karolczuka? I dlaczego nawet w tych komentarzach odwracają kota ogonem ? Więc zapytam Sigmunda Freuda : Dlaczego w Augustowie taki mądry burmistrz ma 2 zastępców ?

Head Hunter 12.05.2022 13:06
Analizując ostatnie poczynania UM w zakresie zatrudniania pracowników w miejskich jednostkach można wywnioskować, że "klucz" użyty do wyboru jakiegokolwiek pracownika przez naszomiastowych, burmistrzowych specjalistów ds. HR, co do zasady jest identyczny, tj.: serwilizm, kabotynizm, populizm, uległość, pozerstwo, efekciarstwo, obłuda, hipokryzja itd. Na szarym końcu wyliczanki "naszomiastowa gawiedź" prawdopodobnie uwzględni: kompetencje, doświadczenie, umiejętności, które może wyjdą lub nie wyjdą w "praniu".

Błazen 12.05.2022 11:53
Do: Mieszkaniec 1. Lotnisko to nie pływalnia. 2. Priorytet funkcjonowania obiektów sportowo-rekreacyjnych, finansowanych przez samorządy, a właściwie przez mieszkańców (czyt. podatników), jest diametralnie odmienny od działalności stricte komercyjnej. Tego typu obiekty z założenia są deficytowe i to z bardzo prozaicznego powodu. Każdego mieszkańca danej lokalnej społeczności, co do zasady powinno być stać na korzystanie z tych obiektów. 3. Generalną ideą funkcjonowania obiektów sportowo-rekreacyjnych jest krzewienie kultury fizycznej i propagowanie tzw. zdrowego stylu życia, m.in. poprzez aktywność fizyczną. Idąc Twoim tokiem myślenia trzeba pozamykać wszystkie szkoły i uczelnie publiczne, ponieważ są deficytowe w 99,9%. 5. Meritum: Lepiej zapobiegać chorobom i głupocie w danym kraju, regionie, mieście, niż w przyszłości ponosić ogromne koszty "leczenia" tych dysfunkcji społecznych, w już i tak zchorowanym i niewykształconym społeczeństwie. P.S. Utilitas publica...

Mieszkaniec 12.05.2022 13:21
Do błazen: cyt.:" Każdego mieszkańca danej lokalnej społeczności, co do zasady powinno być stać na korzystanie z tych obiektów". Odpowiedź" ale to znaczy że ma być za darmo? ktoś za to płaci, co nie? Między innymi ja ze swoich podatków. Dlaczego coraz więcej podatków ma iść na utrzymanie basenu , bo użytkownicy nie chcą płacić więcej? to dlatego ci co nie używają mają za to płacić? ps. Lotnisko w Radomiu to jak pływalnia w Augustowie. Anie jednego ani drugiego miasta na to nie stać. A skąd wziąć 7-10 mln na generalny remont? może mi odpowiesz? albo nie bo znam odpowiedź" z budżetu

Marionetki 12.05.2022 14:56
Mońki stać na basen a w Augustowie trzeba wymienić włodarzy!

Naszomiastowa logika 13.05.2022 01:48
Mońki stać na basen, ponieważ tam jest dwóch burmistrzów, a w Augustowie jest trzech, więc mońkowian stać na basen, a augustowiaków nie stać.

Błazen 12.05.2022 15:04
W krajach tzw. wysokorozwiniętych bardzo duży nacisk kładzie się na edukację oraz propagowanie zdrowego stylu życia, skorelowane bezpośrednio z aktywnością intelektualną i fizyczną. W tych krajach dawno temu przeprowadzono analizy, z których jednoznacznie wynika, że umożliwienie korzystania z m.in.: obiektów szerzenia edukacji, nauki, kultury, sportu, rekreacji ruchowej, pomimo że początkowo wydaje się być niewymierne ekonomicznie, jednak w generalnym rozrachunku okazuje się, że takie działanie obniża koszty funkcjonowania państwa przy jednoczesnym podwyższeniu jakosci życia jego obywateli. Rachunkiem ekonomicznym wyłącznie zorientowanym i zmaterializowanym w możliwie największym zysku zajmują się bankierzy, oligarchowie i dyktatorzy. Rządy państw cywilizowanych, w tym funkcjonujące w nich samorządy mają służyć społeczeństwu, nie zaś jego mentalnym ogłupianiu i materialnym wyzyskiwaniu. Jestem oczywiście daleki od utopijnych idei marksizmu, leninizmu, komunizmu, czy socjalizmu. Kapitalizm też nie jest idealny, tak samo jak demokracja, ale jak do tej pory, nikt mądry nic lepszego nie wymyślił. Rozwój gospodarczy danego państwa, regionu, miasta, co do zasady koreluje z podwyższeniem jakosci życia, większości jego mieszkańców. Wszystkich nie uszczęśliwi się. Jest to niestety niemożliwe. W państwach tzw. autorytarnych są oczywiście zupełnie inne priorytety. Dyskusja na co najmniej kilkadziesiąt godzin. Życzę powodzenia i szczęśliwego życia!

desperat filipek 12.05.2022 07:57
Jakaż to wielka desperacja osiągnęła naszomiastowego pięknego filipka, skoro na kolejnego następcę po Zarzeckim wybrał jego dawnego bliskiego współpracownika? Ciekawe, jak długo "dadzo mu porzondzić?" - org. pisownia naszomiastowa. Jak widać noszomiastowcy teraz postanowili rozgrywać dyrektorską ruletkę w csir. Może kiedyś uda się trafić. A to już chyba czwarte rozdanie.

czytelnik 11.05.2022 22:23
Uważam że warto podziękować poprzednim włodarzom za wybudowanie obiektów sportowych służących wszystkim mieszkańcom a p. Zarzeckiemu za ich utrzymanie przez wiele lat w należytym stanie. Odnośnie stypendiów sportowych podziękować opozycji oraz p. Śleszyńskiej za głosowanie przeciwko propozycji Miasta odnośnie likwidacji stypendiów sportowych dla dzieci. dzięki jej "wyłamaniu się" podczas głosowania nie podjęto uchwały o likwidacji

Mieszkaniec 12.05.2022 10:14
a ja myślę inaczej.. Wybudować (przy dotacji unijnej) jest łatwo, otrzymać przez kilka początkowych lat też - bo nowa inwestycja nie wymaga remontu (mimo że od początku trzeba było do jej funkcjonowania dokładać bo nigdy przychody nie odpowiadały kosztom). Ale miasta w dłuższej perspektywie na to nie stać. i generuje rok w rok potężne koszty. Takowych było by mnij jakby podnieść ceny za te usługi, ale jest totalny sprzeciw no bo przecież inflacji nie ma i tak jak 10 lat temu zarabiało się minimalnie 1700 zł a teraz 3500 zł to jest OK ale bilet na basen ma dalej kosztować tak jak 10 lat temu. Najlepszy przykład takie debilnej j inwestycji (porównywalnej do basenów w małych miasteczkach) to lotnisko w Radomiu.. niedługo kilkaset milionów pójdzie w piz... Ale wstęgi przecięte były? Były

Pływak 12.05.2022 12:54
Lepiej pakować kasę w budynek urzędu, w wysokie upisarzenie 3 burmistrzów, utrzymywać bazę wybudowaną za miliony z której korzysta niewiele osób. Ale już basen jest złem koniecznym. Zapewne jesteś urzędasem opłacanym z naszych podatków i nie lubisz pływać!

Podatnik 12.05.2022 13:46
mylisz się... zapewne płacę kilkukrotnie większe podatki niż ty, mam prywatny biznes i liczę każdą złotówkę w tych czasach do których doprowadzili nas politycy...ps. a lubię pływać w morzu... najbardziej pasuje mi te u wybrzeży Hiszpanii

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 12.05.2022 15:22
Do: Podatnik Gratuluję sukcesów biznesowych i umiejętności korzystania z życia. P.S. Politycy i rządzący nie wybierają się sami. Wybierają ich wyborcy w danym kraju. Trzeba szukać problemu w zmanipulowanym i ogłupionym medialnym ściekiem społeczeństwie, które pozwala na to, aby do władzy dochodzili populiści, kabotyni, serwiliści i miernoty intelektualno-moralne.

Plywak 12.05.2022 15:23
W Hiszpani syfiate plaże .......ja wolę pływać na Malediwach !

Podatnik 12.05.2022 16:58
w takim razie zazdroszczę.. nie byłem na Malediwach, a w Hiszpanii już kilka razy i mi pasuje. W każdym bądź razie na pewno widzisz różnicę między naturalnym akwenem a basenem

Pływak 13.05.2022 07:10
No jasne że widzę i korzystam z natury ....ale w PL sezon do pływania to ok 3 miesiące . Bardzo lubię Serwy i Wigry (czysta woda i strefa ciszy). Wyjazdy 2 w roku ok miesiąc dwa. A chodzi o systematyczność 8 miesięcy basen ! Jest basen w Augustowie i rządzący powinni zrobić wszystko by istniał widzę że dużo osób korzysta systematycznie . Zdrowe społeczeństwo to też oszczędność na leczeniu! Jest to też sposób na spędzenie czasu, widzę na basenie seniorów korzystają z sauny , pływają. Samorządy są po to żeby ludziom żyło się lepiej !

Dlatego_jest_jak_jest 13.05.2022 14:41
Samorządy są po to żeby ludziom żyło się lepiej ! ..- hasło dnia. Startuj chłopie na Burmistrza i pokaż co potrafisz. Dlatego trzeba rozwalić te wszystkie samorządy gdzie żyje się źle i wprowadzić komunę!!!! żeby wszystkim żyło się lepiej.

Chałupy welcome to... 12.05.2022 17:47
Na wyspach Bergamutach podobno jest kot w butach, widziano także osła, którego mrówka niosła...

Sigmund Freud 11.05.2022 22:11
Do: Kokardka Dlaczego piszesz, że dla naszomiasteczkowych liczy sie tylko wygląd? Kto według Ciebie ma tam prezentację modelki/a, kto ma mniejszy poziom IQ niż Ty i ilu jest pracowników zatrudnionych w dziale odpowiedzialnym za szeroko pojęty PR? Masz taką wiedzę, czy piszesz dla wyżalenia się. Czy masz jakieś kompleksy względem własnego wyglądu i jednocześnie wybujałe wyobrażenie odnośnie reprezentowanego przez Ciebie poziomu intelektualnego?

Kokardka 12.05.2022 00:36
Moj komentarz jest odpowiedzią do wpisu Juniora! Chodzi mi o dyskryminację ze względu na wiek! Ps. Chyba ty sam masz kompleksy !

Sigmunt Freud 12.05.2022 12:27
Do: Kokardka Zgadzam się z Tobą, że ocenianie i wartościowanie człowieka tylko i wyłącznie ze względu na wygląd z założenia jest błędne. Niewłaściwie zrozumiałem sugestię Juniora odnośnie porównania dotyczącego prezentowania się radnego Sieńko i quasi-burmistrza Karolczuka. Zgadzam się z opinią Juniora, a nawet więcej niż tylko podtrzymuję zasadność jego wpisu, ponieważ moim zdaniem pan Karolczuk prezentuje się nawet pięć dekad młodziej od pana Sieńko, uwzględniając m.in. kryterium ogólnopojętego rozumu, w tym predyspozycji i kompetencji do piastowania wysokich stanowisk, nie tylko urzędniczych.

Kokardka 12.05.2022 15:09
Mam odmienne zdanie ....5 dekad no chyba żart nawet na plakacie nie wygląda na 10 lat ? Jak taki mądry to po co 2 wice ?

Sigmunt Freud 12.05.2022 17:56
Proszę, czytać ze zrozumieniem moje komentarze. Mało istotne jest na ile lat wygląda burmistrz Karolczuk, a na ile radny Sieńko. Istotne jest to, że intelektualnie i moralnie dzielą ich lata świetlne. Niestety dla Augustowa i jego mieszkańców, różnica wypada na niekorzyść quasi-burmistrza Karolczuka.

Sigmunt Freud 12.05.2022 17:38
Odnosząc się do powyższego tekstu. Oczywiście 5 dekad "młodziej" należy rozumieć jako synonim 5 dekad infantylniej.

Bow 12.05.2022 13:50
ale jeżeli ktoś wygląda młodziej bez względu na wiek to źle? to źle że ktoś dba o siebie - np. trenuje , dba o dietę to źle? może ma takie geny a może to koszt samodyscypliny... a jak jest jeszcze mądrzejszy to w ogóle idealnie

Kokardka 12.05.2022 15:15
Czytaj ze zrozumieniem ! Chodzi mi o dyskryminację ze względu na wiek ! No i retusz na plakatach wyborczych! Jak jest łysy to po co mu zagęszczać grzywę ! Jak siwy to niech będzie siwy a nie czarny ! Chodzi o to że jak "nasz" to ma prawie 60 lat i jest ok a jak z opozycji ma 60 lat to stary ramol , emeryt!

Zal 10.05.2022 20:02
PO wszystko chcialo a nic siè nie udało ?

Gierek zazdraSzcza kładki dla Karolczuka 10.05.2022 22:13
Burmistrz Karolczuk tak szumnie ogłosił realizację inwestycji w postaci modernizacji stadionu lekkoatletycznego i według naszomiastowych niezbędnej, a wręcz priorytetowej kładki, jakby przedwczoraj ruszyła ich budowa. Odnośnie wizerunkowej kładki to burmistrz Karolczuk mentalnie jest chyba w równoległej rzeczywistosci, ponieważ postępuje tak, jakby nie było pilniejszych potrzeb dla Augustowa w dobie rozpędzającego się kryzysu. Propaganda bliźniaczo podobna do tej ze słynną na cały świat stepką pod budowę monstrualnego wycieczkowca, czy co tam miało być, heheh!

hehe 12.05.2022 00:41
Dokładnie. Identyczne podejście. Albo Ostrołęka. Może w parku po wycince drzew powstanie CPK?

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 10.05.2022 22:59
Mateusz M. tak "skutecznie" premieruje, że Polska nie jest już zieloną wyspą, ale jest w czarnej d.pie bankstera G.apińskiego! Tak oni pomagają Polakom, jakby komuś rozpie.dolić dom, a później powiedzieć, że pomoże się w załataniu dziury w dachu, tyle że w nieistniejącym już domu. Populizm trzeba tępić w samym zarodku, a "formy przetrwalnikowe traktować "gorącym żelazem"!

Pamietam 10.05.2022 17:59
Pieknie sie panu, panie Zarzecki odplacili za sumienna i profesjonalna prace w CSiR, krytyka, nagonka i zwalaniem winy za wszystko nawet w takich sprawach jak problemy z kiblami nad jeziorem.

ooloo 10.05.2022 17:46
Nasza Wiocha wie doskonale, że przerżnie wybory z kretesem i próbują śliskie żaby podstawiać nogi do podkucia w PiS. Takie szmaty na wietrze.

Herodot 10.05.2022 17:13
Naszomiastowi kabotyni na czele z Karolczukiem i A. Gadziowysockim chcieli zlikwidować stypendia dla zawodników poniżej 15 roku życia, reprezentujących Augustów i osiągających sukcesy sportowe rangi mistrzostw Polski. Trzeba oddać prawdę byłemu dyrektorowi CSiR - A. Zarzeckiemu, że gdyby nie przygotowany przez niego projekt wykonawczy stadionu lekkoatletycznego z uzyskanym pozwoleniem na budowę oraz środki finansowe DAROWANE dla Augustowa z polskiego bezładu (niepozyskane w wyniku napisanego przez miasto wniosku o dofinansowanie przedmiotowej inwestycji), to realiacja tej inwestycji skończyłaby swoją karierę w ratuszowym archiwum. Utrzymanie obiektów sportowo-rekreacyjnych w mniemaniu naszomiastowych samorządowców generuje tylko i wyłącznie koszty. Ci ułomni quasi-samorządowcy nie rozumieją prawdopodobnie co to jest obowiązek ustawowy wspierania funkcjonowania, m.in. infrastruktury sportowo-rekreacyjnej. Dalekie są dla nich meandry zarządzania miastem z zakresu podwyższania jakości życia jego mieszkańców oraz działania podejmowane w celu zwiększania atrakcyjności miasta dla potencjalnych inwestorów, przyjezdnych, zgrupowań sportowych i turystów. Burmistrz Karolczuk i cała reszta naszomiastowych populistów zdatni są wyłącznie do "ciukania" dla poklasku: co pomniejszych uliczek, stricte wizerunkowych inwestycyjek, błaznowania w mediach społecznościowych i robienia sobie fotek z lokalnymi miernotami, tj. wątpliwej rangi quasi-politykami.

Swój 10.05.2022 14:37
I kolejny klops Karolczuka, nie bój się Mireczku ludzie Cię rozliczą....

Augustów_ 11.05.2022 10:53
zwycięstwo w I turze.. chcesz się założyć? nikt nie wybierze emerytów z PO i

Dendrolog 11.05.2022 11:43
Cuś "tu i tam" chyba pasownie wejszło, heheh!

Młodziaki też się starzeją 11.05.2022 12:12
Mirek młodziak ??? wybiorą w pierwszej turze, na wielkim plakacie wygładzą oblicze i przykleją czarne włosy! Ale peselu nie oszukasz jest tylko 4 lata młodszy od sienki!

Junior 11.05.2022 13:50
o kuwa... a wygląda jakby był młodszy z lat 20

Kokardka 11.05.2022 18:33
I tu widać że jesteś naszomiasteczkowy tylko wygląd się liczy ....a nie ważne co ma w głowie! Życzę sobie i mieszkańcom Augustowa żeby kolejny burmistrz nie musiał mieć 2 zastępców i sztabu ludzi od lansu, pudru i tupecików !

Junior 11.05.2022 21:02
a nie prawda, bo w wyborach na prezydenta głosowałem na Dudę a nie Trzaskowskiego

Frankenstein vs A. Einstein 11.05.2022 22:42
Kokardka, czy Ty nie jesteś przypadkiem niedowartościowany i zakompleksiony z powodu własnych ułomności wizualnych i ograniczeń intelektualnych? Sugerujesz, że dla tzw. "naszomiasteczkowych" liczy się tylko wygląd i nieistotne są kompetencje? Uważasz, że urzędnicy pracujący w miejskich jednostkach samorządowych, weryfikowani są tylko wedle zasugerowanych przez Ciebie kryteriów?

Kokardka 12.05.2022 00:30
Czy w małym miasteczku Augustowie są potrzebni trzej burmistrzowie ? To nasuwają się pewne refleksje tym bardziej że jest przecież jeszcze skarbnik i sekretarz! Czy wypominanie komuś że jest za stary, że jest emerytem to nie jest dyskryminacja ? Nie podoba mi się styl rządzenia i stosowanie wręcz dziecinnego wychwalania się na oficjalnych kontach na fb rządzacych moim miastem! Nie krytykuję urzędników bo ich zwyczajnie nie znam! Mogę tylko ocenić poziom obrad RM .......powinniśmy jednak głosować na ludzi madrych ! Ps. Moj komentarz to odpowiedz do Juniora

Adrasteya 11.05.2022 13:03
Uważam, że co do zasady lepiej, wybrać na prezydenta, burmistrza, starostę, wójta, sołtysa itp., kandydata kompetentnego, rozsądnego i asertywnego swoim kilkudziesięcioletnim życiowym doświadczeniem, niż butnego, infantylnego młodziaka zachłysniętego wszechobecną populistyczną propagandą lub podstarzałego, niedowartościowanego i niespełnionego życiowo kabotyno-figuranta.

zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 4°C Miasto: Augustów

Ciśnienie: 1017 hPa
Wiatr: 18 km/h

Reklama
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 24
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 1Strona nr 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 2Strona nr 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 3Strona nr 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 4Strona nr 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 5Strona nr 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 6Strona nr 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 7Strona nr 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 8Strona nr 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 9Strona nr 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 10Strona nr 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 11Strona nr 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 12Strona nr 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 13Strona nr 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 14Strona nr 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 15Strona nr 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 16Strona nr 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 17Strona nr 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 18Strona nr 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 19Strona nr 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 20Strona nr 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 21Strona nr 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 22Strona nr 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 23Strona nr 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 24Strona nr 24
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: Arywistyczny makiawelistaTreść komentarza: Kompulsywność natręctw manipulacji może wynikać z trzech podstawowych przyczyn: 1) Nieświadomego mentalnego zachłyśnięcia się ściekiem PiS-ultrapopulizmu i morawieckizmu; 2) Intencjonalnego wyćwiczenia się w skutecznym traktowaniu interlokotorów technikami manipulacji i metod makiawelistycznego cynizmu; 3) Predyspozycje charakterologiczne do permanentnej manipulacji połączone z pkt 1 i 2.Data dodania komentarza: 25.11.2024, 18:38Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Blokowisko zapamiętaTreść komentarza: Dokładnie. Najbardziej w d... dostaną rodziny wielodzietne i te z osobami niepełnosprawnymi. Zero zastanowienia się nad ich losem. Tylko łoić i wyciskać jak gąbkę. Ze 2 lub 3 lata temu już się taki pomysł na sesji pojawił. Wtedy ekipa karolczukowa grzmiała, że nie przystoi tak rozliczać mieszkańców. Ale już jest po wyborach i można maski zrzucić.Data dodania komentarza: 25.11.2024, 16:23Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Infantylizujący ratuszowy impresario👉☝️💪👏🤝💪👈🤡💪🤡Treść komentarza: Wcześniej trzeba tego infantylizującego impresario naczelnego ratuszowego kabotyna podłączyć do wykrywacza kłamstw lub sztucznej inteligencji działającej jako detektor populistycznego bełkotu i odwracania kota ogonem.Data dodania komentarza: 25.11.2024, 12:56Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Mens sana in corpore sanoTreść komentarza: Zacna i bardzo potrzebna inicjatywa Ministerstwa Sportu i posła Niedźwieckiego. Oby tylko nie skończyło się na jednorazowym działaniu. Warto inwestować czas i pieniądze w intensywne i możliwie szerokie propagowanie sportu, aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży. Szczególnie potrzeba więcej tego typu działań w Polsce "gminnej", żeby umożliwić młodemu pokoleniu rywalizację sportową na wysokim poziomie i zapewnić poczucie atencji dla młodych "sportowców" ze strony decydentów szczebla władzy centralnej.Data dodania komentarza: 25.11.2024, 12:40Źródło komentarza: W Augustowie rozegrany został turniej piłki nożnejAutor komentarza: Wkurzony_mieszkaniecTreść komentarza: traktują nas mieszkańców jak świnki doświadczalne. Policzyli sobie (bo mieli dane za 23 rok z Wodociągów) że w ten sposób mieszkańcy zapłacą więcej za wodę. Teraz jak to mieszkańcy wiedzą i zaczną oszczędzać to nagle okaże się że stawki za śmieci spadną o połowę w 2025 r. (liczonym na podstawie 2024) .Czyli mniej zarobią wodociągi (spółka miejska) w 2024 a co wtedy wymyślą panowie burmistrzowie w 2025? Aż strach się bać. Mam nadzieję że jakiś organ kontrolujący NIK, RIO czy Wojewoda zgasi te ich pomysły w zarodku. Bo jak można dzielić opłatę za śmieci różnicując mieszkańców (mieszkających w blokach i domach)???Data dodania komentarza: 25.11.2024, 09:46Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: Wielki szacunek dla tego Pana za to co robi w tym temacie. Jak przeczytałem na stronie sejmowej interpejacjaę w tym temacie z której jasno wynika jak poważne problemy stawarzaja zapisy o strefie ochronnej. Ale jest jeszcze jedna kwestia jaką jest wykonanie ogromnej pracy zwiazanej z próba zmiany tych zapisów. Takie dzialania wymagaja wielu spotkan, rozmów , spotkań i ustaleń itd . Któs kto robi - samo sie nie zrobi A to zapewne dopiero poczatek . Za tym musza pójśc kolejne działania . Dobrze iz Pan Marian poświęca swój czas, jezdzi, spotykyka sie ustala itd. Dobrze iż mu sie chce sie aby zajac sie tą sprawa. Dzis wysłanie pisma nic nie daje jesli wcześniej nie podjąłes innych działan. BrawoData dodania komentarza: 25.11.2024, 09:35Źródło komentarza: Marian Dyczewski o bardzo ważnej sprawie dla mieszkańców Augustowa (video)Autor komentarza: Fejsbukowy infantylista spod znaku enem-pisTreść komentarza: Czy p.o. rzecznika prasowego koalicji PiS-NM i nieustający przodownik w fejsbukowym postowaniu na służbowym fb UM, niejaki F.J. Chodkiewicz mógłby na łamach DP wypowiedzieć się o żywotnych dla mieszkańców Augustowa sprawach poruszonych w powyższym materiale audiovideo przez radną Piasecką?Data dodania komentarza: 24.11.2024, 20:18Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Naszomiastowo-insrybutorowe towarzystwo wzajemnej adoracji PiS-NM🤡Treść komentarza: Czy DP mógłby popełnić artykuł w związku z dzisiejszym podjęciem decyzji przez głównego herszta zorganizowanej grupy przestępczej niewiarygodnie zapiekłego kłótnika, ultrapopulistycznie fetorzącego karła moralnego, największego szkodnika w historii Polski niejakiego Jarosława K. vel zapisiorowiony paskudnik karłowaty, o wyjęciu kolejnego królika z kapelusza i wyborze następcy jeszcze na nieszczęście Polski i Polaków pajacujacego na arenie międzynarodowej wyjątkowo kompulsywnego klauna i serwilisty, niejakiego Andrzeja Sebastiana Du.y?🤡Data dodania komentarza: 24.11.2024, 18:35Źródło komentarza: Mamy burmistrza. Nieoficjalnie wygrał KarolczukAutor komentarza: oolooTreść komentarza: A ja bym tam utworzył Eko-ZOO i zapędził cały miejski magistrat Lipsko-Kabotyński..Data dodania komentarza: 24.11.2024, 17:15Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: ludek z nad kanałuTreść komentarza: Jak widać po komentarzach zainteresowanie ogromne tym tematem. A szkoda że naród ciemny nie interesuje się tym co ważne dla lokalnej społeczności....Data dodania komentarza: 24.11.2024, 14:45Źródło komentarza: Marian Dyczewski o bardzo ważnej sprawie dla mieszkańców Augustowa (video)Autor komentarza: HulumuluTreść komentarza: Myslisz, że tak nie jest? Od lat za POSTIWEM na dzikią plażę przychodzi starszy pan w celu wykonania toalety. Rozbiera się, zrywa kilka liści klonu, idzie w krzaki zrobić kupkę, wraca po mydełko i wchodzi do wody, gdzie wygina sie na różne strony, szorując wszystkie swoje członki. Nie omija też szpary międzypośladkowej. Obrzydliwe. Na zwrócenie uwagi, że jest to obrzydliwe co robi i nie wolno używać w jeziorze mydła nic nie odpowiedział. Pojechałem nad Studzieniczne nad kameralną plażyczkę, aby uniknąć tłumów itd. Wjeżdżam na plażę, a tam starsza pani na śroku plaży robi siusiu. Mam pecha. :-) Ludzie oszczędzają wodę, wielu jest tzw. kapaczy. Kapią wodę do wanien, byle licznik nie wykrył i z takiej "darmowej" wody korzystają. Za tę wodę ukradzioną wszyscy płacimy. Będzie coraz gorzej jak poza myciem w jeziorach dojdzie załatwianie sie po lasach.Data dodania komentarza: 24.11.2024, 09:12Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: "Teraz rodzina" burmiszcza Karolczuka!Treść komentarza: Drodzy mieszkańcy Augustowa, może nie będzie tak źle z opłatami za wywóz śmieci skorelowanymi bezpośrednio ze zużyciem wody w Waszych mieszkaniach, a Wasze budżety domowe nie zostaną potraktowane hasłem wyborczym burmiszcza Mirosława Karolczuka - "Teraz rodzina!". To już podobno przesadzona sprawa, mianowicie burmiszcz Karalczuk z dwoma jego zastępcami, tj.: z-cą Wychodkiewiczem i z-cą Siepaczkowskim wspólnie na tajnym naszomiastowo-insrybutorowym posiedzeniu postanowili, iż ratusz odkupi od dewelopera działkę na ulicy Ogrodowej, na której kiedyś nawet dość prężnie funkcjonowało miejskie przedszkole, ale zostało już kilka ładnych lat temu podobnie jak POSTiW, dokumentnie i raz na zawsze zburzone decyzją jakiś quasi-samorządowcow działających po naszomiastowo-insrybutorowemu na szkodę lokalnej społeczności. Nie ma jednak tego złego co by na dobre nie wyszło i właśnie tam wybudowany zostanie niebawem budynek komunalny piękny, przytulny i bigaśny jak naszomiastowo-insrybutorowy ratusz, w którym będzie mieścić się nowoczesna umywalnia i pralnia z wielofunkcyjnymi prysznicami z hydromasażami i superenergoszczędnymi pralkami, z której będą mogli korzystać wszyscy mieszkańcy Augustowa mieszkający w lokalach budynków wielorodzinnych!🙃Data dodania komentarza: 23.11.2024, 12:55Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: ☝️💪🎉🥳👉🛸🤡🚀👈🥸💰🤝👏Treść komentarza: Mnie tam te podwyżki burmiszcza Karolczuka i jego akolitów z NM-PiS zupełnie nie dziwią. Karolczuk przecież jak chłopu na miedzy głosił przed wyborami na burmistrza Augustowa, że jego główne hasło wyborcze to: "Teraz rodzina"! Obiecywał, więc chłop teraz robi swoje i kosi po rodzinach ile wlezie naszomiastowym drenowaniem kieszeni rodzin wielodzietnych. Każdy kto miał dzieci dokładnie wie, że na kąpanie, gotowanie, podmywanie, zmywanie, przemywanie, płukanie, obmywanie, spłukiwanie itd., itp. wody idzie szczególnie przy małych dzieciach co nie miara, czyli mówiąc wprost - od cholery. Rodziny wielodzietne mieszkające w budynkach wielorodzinnych poczują niebawem na własnej skórze, a raczej skromnych zasobach finansowych swoich portfeli naszomiastowo-populistyczne hasło burmiszcza Karolczuka i ekipy NM-PiS, czyli "TERAZ RODZINA"!!!Data dodania komentarza: 23.11.2024, 00:35Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Ekipa insrybutorowych lamusówTreść komentarza: A augustowskim magistracie musi być jakaś "ekipa insrybutorowych lamusów" stale drenujących budżet miejski i portfele mieszkańców Augustowa. Najpierw zepsute miejskie liczydło naczelnego ratuszowego kabotyna zaprzepaściło szansę pozyskania dla Augustowa kilkudziesięciu milionów złotych z Funduszy Norweskich, później ta ekipa dość skutecznie zniechęciła mieszkańców do korzystania z miejskiego basenu próbując wydoić ich skromne budżety domowe płatnym komunalnym parkingiem, a teraz chcą dodatkowo dokumentnie opróżnić portfele augustowian tzw. śmieciowym sposobem na zużytą wodę.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 21:31Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: oolooTreść komentarza: Trzeba było myśleć samodzielnie przy wyborach, a tak to trudno. To jak w kawale mimo, że nie do śmiechu mieszkańcom ale ku przestrodze i rozwadze na przyszłość. "Żona przed porodem pyta męża: - Kochanie, jak nazwiemy naszego synka? - Tomasz. - Tomasz? A dlaczego Tomasz? - Nie chciałaś w ...., to masz." Mieszkańcy znów wdepnęli w gówno..Data dodania komentarza: 22.11.2024, 20:37Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: KaligulaTreść komentarza: Też słyszałem o "open hours" na pranie i mycie się na miejskim basenie. To pewnie w ramach rekompensaty dla mieszkańców bloków spółdzielni mieszkaniowej i budynków komunalnych za łupienie ich śmieciowym naliczaniem opłat za wywóz odpadów komunalnych przez naszomiastowych burmiszczów i ich akolitów z towarzystwa wzajemnej adoracji PiS-NM.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 20:24Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Biznes-na-latoTreść komentarza: a ja proponuję punktom gastronomicznym zlokalizowanym nad jeziorami zaopatrzyć się przed sezonem w duże ilości szamponów i mydła. W ciepłe dni będzie lepiej schodzić niż piwo....Data dodania komentarza: 22.11.2024, 19:26Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Free shower & laundry hours at the municipal swimming pool in AugustowTreść komentarza: Podobno burmistrz Karolczuk, jego zastępcy i ich akolici z koalicji NM- PiS mają jeszcze w tym roku podjąć uchwałę umożliwiającą mieszkańcom Augustowa posiadającym TAK-a (Twoja Augustowska Karta) darmową kąpiel i pranie na miejskim basenie podczas wyznaczonych przez dyrektora CSiR godzin na pranie i prysznic określonych w Regulaminie - "Free shower & laundry hours". Myślę, że pomysł jest nawet fajny, żeby trochę ulżyć mieszkańcom Augustowa budynków wielorodzinnych w związku z wprowadzeniem przez burmistrza Karolczuka nowego sposobu naliczania opłat za wywóz odpadów komunalnych uzależnionych od ilości zużycia wody w danym gospodarstwie domowym.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 19:11Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Free shower & laundry hours at the municipal swimming pool in AugustowTreść komentarza: Podobno burmistrz Karolczuk, jego zastępcy i ich akolici z koalicji NM- PiS mają jeszcze w tym roku podjąć uchwałę umożliwiającą mieszkańcom Augustowa posiadającym TAK-a (Twoja Augustowska Karta) darmową kąpiel i pranie na miejskim basenie podczas wyznaczonych przez dyrektora CSiR godzin na pranie i prysznic określonych w Regulaminie - "Free shower & laundry hours". Myślę, że pomysł jest nawet fajny, żeby trochę ulżyć mieszkańcom Augustowa budynków wielorodzinnych w związku z wprowadzeniem przez burmistrza Karolczuka nowego sposobu naliczania opłat za wywóz odpadów komunalnych uzależnionych od ilości zużycia wody w danym gospodarstwie domowym.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 17:10Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Zepsute liczydło z czasów zaprzepaszczonych przez burmiszcza Karolczuka i ekipę NM Funduszy Norweskich🤡Treść komentarza: Czy "nowy" sposób naliczania opłaty za odpady komunalne, którym mieszkańcy Augustowa raczeni będą od 1 stycznia 2025 r. bezrefleksyjnie wprowadzony przez burmistrza Karolczuka w związku z jego sztandarowym hasłem pt. "TERAZ RODZINA" otumaniającym mieszkańców Augustowa fetorem wychodkiewiczowo-naszomiastowego manipulacjo-populizmu podczas ostatnich wyborów samorządowych oraz firmowanym przez jego dwóch markueranrujących zastępców i radnych PiS-NM, uwzględnia proporcjonalne naliczane opłaty za każdy m³ zużytej wody w danym gospodarstwie domowym mieszkalnictwa wielorodzinnego, tj. za np. 1.001 m³ naliczona zostanie kwota za wywóz odpadów komunalnych wg wzoru: V zw x 15 zł = OPPNB zwok, gdzie "V zw" jest ilością zużytej wody w mieszkaniu, a "OPPNB zwop" opłatą po podwyżce naszomiastowych burmiszczów za wywóz odpadów komunalnych, czyli 1,001 x 15 zł = 15,02 zł, czy gispodarstwo domowe składające się z jednego lub kilku domowników będzie musiało jednak zapłacić 30 zł za 1,001 m³ w związku z przekroczeniem ilości zużytej wody ponad 1 m³ (słownie: jeden metr sześcienny) o 1 dm³ (słownie: jeden litr)? Zaznaczam, iż w skali tylko jednego roku kwota może uszczuplić budżet domowy tylko jednego gospodarstwa domowego na kwotę ok. 180 zł, a biorąc pod uwagę liczbę mieszkań tylko w samej spółdzielni mieszkaniowej kwota nadużycia decydentów wprowadzających "nowy" sposób naliczania opłaty za wywóz odpadów komunalnych, może sięgać setek tysięcy złotych rocznie.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 16:50Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)
PRZECZYTAJ
Reklama