Nie znamy powodów, z jakich odchodzi z wydziału dwóch pracowników. Brak ludzi w tak istotnym dziale pracy urzędu miasta turystycznego zaniepokoił jednak naszych mieszkańców, którzy zwrócili się do redakcji tygodnika z licznymi pytaniami.
-Zbliża się sezon turystyczny i zapewne wydział promocji ma mnóstwo roboty –podnosili nasi Czytelnicy. –I w takim okresie odchodzą ludzie z pracy? Czy to przypadkiem nie wpłynie na jakość pracy tego wydziału?
Tydzień temu dowiedzieliśmy się, że zaszły jakieś zmiany w regulaminie pracy urzędu, ale wówczas otrzymaliśmy krótką odpowiedź Wojciecha Walulika, że po analizach postanowił usprawnić funkcjonowanie magistratu. Poprosiliśmy więc burmistrza o konkretne wyjaśnienie zaszłych zmian i zadaliśmy mu pytania Czytelników. Wyjaśniono nam, że 25 stycznia, został nadany regulamin organizacyjny Urzędu Miejskiego w Augustowie.
-Dotychczasowy Wydział Promocji, Turystyki, Kultury i Funduszy Zewnętrznych został przekształcony w Wydział Promocji, Turystyki i Kultury, natomiast w ramach Wydziału Inwestycji utworzono Referat Funduszy Zewnętrznych –tłumaczy Wojciech Walulik. -Do zadań Wydziału Promocji, Turystyki i Kultury należą sprawy związane z realizacją polityki informacyjnej, współpracy miasta z zagranicą, promocji miasta, turystyki, kultury, jak również promocji potencjału gospodarczego Augustowa i prowadzenie Centrum Obsługi Inwestora. W tym wydziale obecnie zatrudnione są dwie osoby, od 1 marca zespół powiększy się o kolejnych dwóch pracowników, dotychczas zatrudnionych w Augustowskich Placówkach Kultury. Do zadań Referatu Funduszy Zewnętrznych w ramach Wydziału Inwestycji należą: planowanie strategii i kierunków rozwoju miasta oraz pozyskiwanie funduszy z Unii Europejskiej i innych źródeł zewnętrznych. W referacie zatrudnione obecnie są 3 osoby, 2 z nich z końcem marca zakończą współpracę z Urzędem Miejskim w Augustowie, a w związku z tym zostanie przeprowadzony nowy nabór.
Napisz komentarz
Komentarze