Już od jakiegoś czasu w naszym mieście osoby parkujące swoje samochody, mogą uiszczać opłatę parkingową za pomocą telefonu komórkowego.
-Żeby mieć możliwość skorzystania z tego ułatwienia, wystarczy ściągnąć na telefon komórkowy aplikację CityParkApp –informują pracownicy Wydziału Promocji, Turystyki, Kultury i Funduszy Zewnętrznych w Urzędzie Miejskim w Augustowie. -Dzięki niej parkowanie i zapłata za usługę zajmuje tylko kilkanaście sekund.
Aplikacja CityParkApp rozwiązuje wiele problemów związanych z parkowaniem znanych dobrze każdemu kierowcy. System eliminuje takie utrapienia, jak konieczność odliczania drobnych, szukania parkomatu czy powrotu do pojazdu celem przedłużenia parkowania (w każdej chwili można to zrobić przez komórkę).
-To świetny pomysł z tą aplikacją, bo właśnie ja zawsze miałem problem z drobnymi –mówi jeden z kierowców. –A nawet kiedyś miałem taki przypadek, że miałem już odliczone monety na opłatę parkingową, to jak na złość automat w ogóle nie chciał mi ich przyjąć. Także teraz na szczęście ten problem zniknie. Tylko tak zastanawiał się jak będzie z czasem parkowania.
Jak się okazuje aplikacja mierzy także czas postoju, dzięki czemu płaci się tylko za faktyczny okres parkowania. Kierowca nie musi się również martwić o bilety - wystarczy, że raz umieści identyfikator usługi na szybie samochodu, a kontroler opłat będzie wiedział, że użytkownik danego samochodu korzysta z CityParkApp.
Identyfikator do umieszczenia na przedniej szybie można wydrukować ze strony http://tinyurl.com/jknz73t lub odebrać bezpłatnie w biurze płatnego parkowania (Augustów, ul. 3 Maja 12, tel.: 87 643 06 86). Identyfikator można również wykonać samemu, wystarczy zwykła kartka papieru z napisem CityParkApp.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: https://www.cityparkapp.pl/jak-to-dziala
Aby korzystać z tego wygodnego rozwiązania wystarczy:
- pobrać aplikację ze strony https://www.cityparkapp.pl/pobierz-aplikacje;
- zarejestrować swój pojazd w aplikacji;
- nakleić identyfikator na przednią szybę;
- przy pierwszej próbie płatności podpiąć kartę płatniczą do portfela uPaid w systemie MasterPass™.
Napisz komentarz
Komentarze