Dlatego, jeśli tworzysz, projektujesz lub aktywnie działasz, możesz zaproponować coś, co powstało dzięki Tobie. A może chciałbyś zareklamować produkty, inwestycje lub usługi, których próbowałeś, które widziałeś lub z nich korzystałeś? Teraz masz taką możliwość!
Kandydatów można zgłaszać w sześciu kategoriach: Produkt (Użytkowy i Spożywczy), Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo. W każdej z nich można wskazać po jednej kandydaturze. Wyjątkiem jest kategoria Produkt, gdzie można oddać swój głos na Produkt Użytkowy i Produkt Spożywczy.
Aby oddać swój głos wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie podlaskamarka.pl i przesłać go pocztą elektroniczną lub tradycyjną. Zgłoszenia przyjmowane są do 22 stycznia 2017 r.
6 kategorii Podlaskiej Marki:
- PRODUKT: wyroby i usługi, posiadające szczególne cechy jakościowe, użytkowe, estetyczne; produkty o ugruntowanej pozycji, rozpoznawalności oraz znaczeniu na rynkach krajowym i zagranicznych,
- INWESTYCJA: obiekty infrastrukturalne, budynki i budowle, wykorzystujące nowoczesne i innowacyjne rozwiązania architektoniczne i budowlane,
- ODKRYCIE: przedmioty i usługi, powstałe w oparciu o innowacyjne rozwiązanie,
- WYDARZENIE: wydarzenia o dużym potencjale rozwojowym, rozpoznawalne w województwie podlaskim i poza nim,
- KULTURA: dzieła, instytucje, wydarzenia lub inicjatywy o szczególnym znaczeniu dla promocji kultury i dziedzictwa kulturowego województwa podlaskiego,
- SPOŁECZEŃSTWO: instytucje, organizacje społeczne lub ich inicjatywy, które wychodzą naprzeciw istotnym problemom społecznym.
Obsługę Podlaskiej Marki prowadzi Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego; Referat Promocji ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok tel. 85 66 54 452, 453, 454 [email protected]
(źródło: http://podlaskamarka.pl/)
Napisz komentarz
Komentarze