-Jest jesień i deszczowa aura wszystkim daje się we znaki. Jechałem autobusem i nawet nie mogłem się schronić w poczekalni, bo była zamknięta –mówi nasz Czytelnik. –To jakaś paranoja, by w deszczu stać na podwórku. To tak o pasażerów dba PKS?
Jak się dowiedzieliśmy, dworcowa poczekalnia była zamknięta z powodu nieplanowanego remontu.
-Rozpoczęliśmy w poczekalni sezon grzewczy i okazało się, że pękła rura. Trzeba więc było wykonać niezbędny remont – informuje Leszek Cieślik, prezes PKS w Suwałkach, do którego należy placówka w Augustowie. –Dodam tylko, że budynek poczekalni nie jest naszą własnością. Dzierżawimy go od miejskiej spółki Kodrem w Augustowie, ale prace remontowe przeprowadziliśmy na własny koszt. Właśnie po to, by nasi pasażerowie mogli czekać na przejazd w godnych, ciepłych warunkach.
Przypomnijmy, że poczekalnia na Dworcu PKS w Augustowie czynna jest od godziny 6.00 do 20.00, a kasy biletowe od poniedziałku do piątku czynne są w godz. 6.00–18.30. Natomiast w soboty i święta kasy są nieczynne. W niedzielę zaś bilety można kupić od godziny 11.00 do 18.30
Napisz komentarz
Komentarze