Proponowane rozwiązania nie są proste
-Rzeczywiście jeden z tych przystanków jest gotowy i można go uruchomić bez problemów. Mówię o ul. Obrońców Westerplatte. Nie wpłynęłoby to na jakość i płynność kursujących tam linii. Trochę gorzej wygląda sprawa z umiejscowieniem dodatkowego przystanku na Rynku Zygmunta ze względu na czasowe zamykanie tego rejonu. Przeszkodą mogą być ograniczenia tonażowe i gabarytowe po przebudowie tego miejsca. Myślę, że mogłoby to zakłócić ruch w tej części miasta. Nasze autobusy są jednak duże, a ulica dosyć wąska. Musielibyśmy również wydzielić przestrzeń. Byłoby mniej miejsc parkingowych, których i tak brakuje w centrum miasta. Musiałby być to obszar, w którym autobus mógłby manewrować –mówił obecny na posiedzeniu komisji prezes spółki Necko Zbigniew Głowacki.
Napisz komentarz
Komentarze