W czwartek oddamy w Wasze ręce 1012 wydanie „Przeglądu Powiatowego”. Sporo piszemy o wyborach. Sami kandydaci też o sobie opowiadają. Bardzo zachęcam do kupienia „Przeglądu Powiatowego” i lektury ciekawych artykułów o tym co dzieje się w tym gorącym okresie w Augustowie. A jest co poczytać.
Krzysztof Przekop
09.10.2018 19:27
(aktualizacja 18.07.2023 08:02)
Krzysztof Przekop
Kampania wyborcza wkroczyła w decydujący etap. Fachowcy wiedzą, że w kampanii najważniejsze są ostatnie dwa tygodnie przed głosowaniem. Brytyjscy konserwatyści upierają się wręcz, że działań wcześniejszych wyborcy nie pamiętają. Ubiegły tydzień zaczął się od dwóch wielkoformatowych wydarzeń. Prawie równocześnie w centrum miasta zawisły dwa ogromne banery. Z jednego z nich patrzy na nas ogromny jak Guliwer Mirosław Karolczuk, z drugiego niewiele mniejszy Wojciech Walulik. Zarówno nasze forum dyskusyjne, jak i portale społecznościowe leciutko się zagotowały. Przypomniano Filipowi Chodkiewiczowi, jednemu z liderów Naszego Miasta, że z wielkim zapałem walczył w czasie kadencji z wielkimi szmatami reklamowymi, jak nazywał banery. Z kolei do urzędującego burmistrza zgłaszano pretensje o to, że sam od siebie wynajął powierzchnię reklamową, gdyż jego portret zawisł na miejskim Atolu. Reklama komitetu Nasze Miasto nie jest szpetna, jest za to przeogromna. Pytanie czy wyborcy to kupią. Rozmawiałem z kandydatami na ten temat. Twierdzą, że nie będą walczyć na powierzchnie reklam. Niedługo przekonamy się, kto miał rację z metrami kwadratowymi. Bardziej dyskusyjne jest umieszczenie podobizny urzędującego burmistrza na miejskim budynku. Zwycięzcy nikt nie będzie z takich drobiazgów rozliczać. Gorzej jeśli przez tak umieszczony baner głosy odpłynął do przeciwników. Reklama na Atolu jest w tym numerze „Przeglądu Powiatowego” tematem okładkowym. Zachęcam do przeczytania artykułu „Atol w końcu zagospodarowany”.
Napisz komentarz
Komentarze
mieszkaniec
10.10.2018 07:53
No i widzicie jaki wizjoner był z Cieślika.
Za miliony wybudował powierzchnię reklamową bo tylko do tego się nadaje i już mniej szpeci RZA.
Red bul
10.10.2018 18:24
Walulik to nie jest dobra reklama, lepiej Atol wygląda bez a jakby zrobić remont i żeby znów było centrum informacji turystycznej z profesjonalną obsługą to by było całkiem, całkiem w końcu mamy też drugi szklany budynek a będzie ich więcej takie czasy taki styl a nie tylko Kukawki.....
Lipowiak
09.10.2018 22:26
Burmistrz jakiś niepodobny na tym plakacie.
łysy
10.10.2018 09:11
A ja bym chciał wiedzieć jakiego szamponu pan używa. Bardzo skuteczny szampon jak widzę a mi włosy zaczęły wypadać jak panu . A w sumie dobre hasło na kampanię wyborczą- Jestem skuteczny jak szampon którego używam!!!!
gfd
10.10.2018 11:38
Zaczes jak u Konfettiego. :-P
xzy
10.10.2018 12:49
jeden zaczes dorobiony przez grafika a drugi dorysowane włoski .....
Lipowiak
09.10.2018 22:24
Na Leszka Czokajło i ja zagłosuję. I na Izę Piasecką, bo Lipowiak jestem. No i na Sieńkę.
Glinki
10.10.2018 07:55
To źle miastu życzysz. Same fajtłapy.
Zgoda,współpraca,rozwój jak Komoroski
wielbicielka
10.10.2018 16:07
Ja też zagłosuję na Leszka Cz. Wahałam się jedynie między p. Łukaszewicz a nim, ale skoro p. Krzysztof prosi... :) Tym bardziej że facet ma odwagę mówić, co myśli, za co nawet próbowano go oskarżyć o przestępstwo. Ośmieszono się tylko, a Leszek zyskał w moich i nie tylko moich oczach.
Napisz komentarz
Komentarze