Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 23 listopada 2024 22:54
Reklama

Mirosław Karolczuk kandydatem na burmistrza (video)

Podziel się
Oceń

Nasze Miasto zaprezentowało kandydata na urząd burmistrza Augustowa. Jest nim Mirosław Karolczuk, były zastępca burmistrza. Jedna z największych zagadek przed zbliżającymi się wyborami samorządowymi została dziś tym samym rozwiązana. Podczas niedzielnego spotkania na Rynku Zygmunta Augusta przedstawiono także kandydatów NM do rady miasta i powiatu. Publikujemy relację video i audio z inauguracji kampanii wyborczej M. Karolczuka i Naszego Miasta.
Mirosław Karolczuk kandydatem na burmistrza (video)

Pierwsze zapowiedzi M. Karolczuka

-Kandyduję na ten urząd pełen dobrych myśli. Za sobą mam sukcesy ostatnich lat. Pamiętacie państwo sytuacje augustowskich firm, które nie mogąc się rozwijać w Augustowie przenosiły się do Suwałk? Władze nie potrafiły naprawić sytuacji. Ja to zrobiłem. Doprowadziłem do podziału miasta na osiedla oraz do pozyskania terenów inwestycyjnych. To jest konkret i najważniejsza zmiana w Augustowie bodajże od 1989 r. Kandyduje we wspaniałej drużynie. Nasze miasto to nie tylko kandydat na burmistrza, to nie tylko kandydaci na radnych miejskich i powiatowych. Nasze miasto to wszyscy ci, którzy noszą w sercu Augustów i wiedzą, że w mieście najważniejsi są jego mieszkańcy. Kandyduje patrząc w przód, a nie oglądając się na minione lata. Dlatego, że przed nami kolejne wyzwania, kolejne sprawy do załatwienia i kolejna praca do wykonania –zapowiedział kandydat NM do urzędu burmistrza.


Powiązane galerie zdjęć:


Napisz komentarz

Komentarze

PiS + NM = ☝️💪🎉🥳👉🛸🤡🚀👈🥸💰🤝👏 15.09.2024 00:20
W internecie nic nie ginie. Filmik i komentarze poniżej są bezcenne. Nafciarz stworzył w Augustowie swego rodzaju hybrydę Konia Trojańskiego i Frankenstein'a. Dobry materiał na wykłady pierwszego roku studiów na kierunku politologia - temat: towarzystwo wzajemnej adoracji niedowartościowanych arywistów dzierżących stery władzy w samorządzie, niczym brzytwa w rękach małpy opiekującej się dziećmi w przedszkolu.

brd 29.09.2018 20:34
Przecież Sieńko też już był z tego towarzystwa tylko Kleczkowski nie rządził jeszcze , a powinien

vito 29.09.2018 21:03
Hola, hola, dlatego że nie rządził to powinien ... ? a co to Augustów jest poligonem doświadczalnym dla PiSu ?. Widzimy jak "poligon" pod nazwą Polska popada w marazm pod ich rządami . Cofamy się zamiast iść do przodu . Konfetti się spodobało nad głowami ? jak wygra opcja PiSowska to każdy z nas będzie dla nich wycinał i rzucał pod nogi przy byle okazji a niech spróbuje odmówić oddawania hołdów .

es 29.09.2018 22:22
vito, czy żyjesz w jakiejś alternatywnej rzeczywistości, czy w ten sposób zarabiasz na chleb?

fds 30.09.2018 07:30
Masz rację. Wrócimy do PRL. Kto partii (PIS) nie będzie wychwalał to wróg narodu. Zresztą już tak jest. Jak ktoś krzyczał na pisowców to prokuratura ściga (patrz Anders w Suwałkach z Zielińskim). Jak środowiska popierające PIS wyzywały wulgarnie i opluwały przeciwników PIS to wtedy wyrażanie niezadowolenia dopuszczalne. Albo spoliczkowanie demonstranki przez PISowską urzędniczkę. Brakuje jeszcze PISowskiej społecznej Policji jak ZOMO i bedzie jazda.

vito 30.09.2018 12:45
Kiedyś taką rolę społecznej milicji pełniło ORMO. Niedowartościowani , niższej rangi "obrońcy" PZPR dostając opaskę z napisem ORMO stawali się kimś bo mieli władzę i często dochodziło do nadużyć tej władzy z ich strony. Podobnie jest i dzisiaj ... przecież widzimy w telewizorni krewkich staruszków przeważnie z przykościelnych kółek parafialnych . Ci starsi ludzie mając w ręku pałkę policyjną zamiast laski czy parasolki w mig zaprowadziliby porządek z tymi którzy nie zgadzają się z ich światopoglądem . Nic nowego tylko przedmiot "ochrony' sie zmienił .

Hb 30.09.2018 09:17
Czytaj ze zrozumieniem Vito

dam pracę. D 28.09.2018 20:14
szyld pod burmistrza potrzebny od zaraz

Dariusz 28.09.2018 07:01
Głosuje na Katolczuka ! Widać po ilości negatywnych wpisów ze stara nomenklatura chce podnieść łeb :D najlepsze jest to ze żeby zarzucić coś dla NM trzeba kłamać !!!!! Mój głos i całej mojej rodziny macie !!!

Pani 28.09.2018 18:49
Karolczuk też już był ! Też nie młody wiec na niego nie zagłosuję ! 4 lata temu była czysta karta ...a teraz już nie. Obiecane ÷niewykonane go!

Trolllo 29.09.2018 07:17
Co zostało nie wykonane? Ciagle powtarzasz że nie zrobili tego co obiecane więc napisz czego nie zrobili a nie trolujesz....

Pani 30.09.2018 00:47
Przytocze kilka punktow z programu wyborczego KWW NM z 2014 roku -usprawnienie działalnosci miasta i urzędow -skrocenie czasu tworzenia planow -stworzenie systeumiejskiego monitoringu -zatrudnieniespecjalistow do pozyskania pieniedzyunijnych -tozbudowa miejskiej sieci ciepłowniczej żeby zmniejszyć opłaty za ciepło w domach My chcemy zmienic miasto bez szyldow politycznych, BEZ KŁÓTNI, W ZGODZIE PRACUJAC, UCZCIWIE na lepsze jutro - powiedział Wojciech Walulik

Be real 30.09.2018 14:11
No i skończyło się tym że bezparttjny burmistrz został wchkoniety przez PiS.. Początek mieli dobrze wszystko ładnie hulalo ale Wojtuś nie wytrzymał tempa. Mpzp zrobili mnóstwo więc tutaj sobie daruj takie czcze pisanie bo jest to bezpodstawne. Program do podłączenia do mpec czy gazu też zrobiony ale walikonik z krasomowca stopuja wszystko.

POP 27.09.2018 15:15
Bardzo słabo to wygląda. Dwa razy do mętnej wody się nie wchodzi,

O le 27.09.2018 15:08
Adam Sieńko burmistrzem!!! Reszta się nie liczy.

Zeta 29.09.2018 20:19
TYLKO adam Sienko Inni juz byli.

jestem za 27.09.2018 13:58
Karolczuk to świetny kandydat. Spokojny, wyważony, nie karierowicz, a pracowity człowiek. Ja głosuję!

Analityk 27.09.2018 13:16
Nasze Miasto z Panem Dobkowskim ponoszą pełną odpowiedzialność za to co mamy w tej chwili w Augustowie. Walulik to ich burmistrz. Pokłócony z nimi, ale ich. Karolczuk to zastępca Walulika i wbrew temu co mówią, bardzo słaby. Rozsądek każe dać spokój z takimi eksperymentami, bo jak widać to 4 stracone lata. Pozostają PiS i Koalicja Obywatelska. I spośród tych dwóch trzeba wybierać.

magda 27.09.2018 13:38
Mylisz się Waliluk zmienił orientacje partyjną a kto się przeciwstawił został zwolniony ,co ci da PIS wieksze prawa kościoła zakazy sprzedaży alkoholu układy

vito 27.09.2018 13:52
Głos rozsądku ....

Doberman 28.09.2018 07:15
Czyli jak z NM ponoszą to zrobili więcej w jedna kadencje niż inni w trzy ! Poza tym ze polityczne patafiany hejtują to nie widzę nic co by miało wartość tych ludzi obniżyć do poziomu walikoniów pisiorów czy komuchów ! Najlepsze jest to ze wszyscy maja pianę na ustach bo nic nie mogą im zrobić bez kłamstwa na temat NM !!!

Moga 28.09.2018 20:58
Mogą! Pójdą na wybory i oddadzą glos NIE NA NASZE MIASTO !

Albatros 26.09.2018 23:27
Dobkuś nie ma serca. Rzucił Mirka Karolczuka na pożarcie. Ciekawe co chce tym przykryć? Sieńkę który bije go o 2 długości?

Veto 27.09.2018 10:45
Albo Kleczkowskiego, ale oczywiste jest że to kto inny jest ich prawdziwym kandydatem.

GO!!AA 26.09.2018 21:41
Według Naszego Miasta dwa razy obiecać to jak raz zrealizować. Nie ma Postwu, miejskiej plaży, Bielnika, hausboty na Bystrym gdzie pierwszy most i 1 metr 20 centymetrów prześwitu a za to przedszkole Filipka, rozbudowa nafciarza na Turystycznej, barka Bielasiów i gwóźdź programu strefa A bez biznesu i strefa B bez biznesu.

Wyborca 28.09.2018 07:18
Wszystko z programu NM wykonało ! To co spieprzyl waliluk tylko zostało

widzimy Was nm 28.09.2018 17:44
nm to może wykonać ......sobie ..z grzeczności nie napiszę tu co... sami sobie zaprzeczacie, w wielu miejscach tu piszecie, że burmistrz jest władzą wykonawczą,a wy radni tylko uchwalacie, aż tu proszę teraz wy nm radni już przedstawiacie się, że wykonaliście to co zostało uchwalone. Zwykła manipulacja, w zależności jak wiatr zawieje albo co o was napiszą i trzeba piłeczkę odbić...pokrętne i bez zasad

Obserwator z urzędu 29.09.2018 07:24
No nie do końca. Rada uchwala burmistrz ma zrobić. Burmistrz może wnieść uchwałę ale to nie znaczy że rada się na to zgodzi. Zobacz co burmistrz zrobił z program airgustow. Zablokował w wykonywaniu a my następna zimę siedzimy w smogu. Tak samo remont na młynskiej udawal pozorna troske i zwlekal żeby tylko się nie udało a teraz dofinansowanie jest zagrozone. Nie mówię już o drogach bo na lipowcu zrobił przetarg na drogi a dopiero później na nadzór specjalnie żeby wydłużyć procedury i żeby przypadkiem przed wyborami nie oddać gotowej inwestycji. Albo jego pomnik baza kajakarzy. Wystarczyło zrobić coś na miarę, coś co sparta mogłaby sama utrzymać a tak powstał drugi MOS gdzie koszty będą szły w miliony żeby to utrzymać. Ale pomnik jest.

AntyInteres 26.09.2018 20:00
Tylko Walulik i Komitet porozumienia samorządowego DOBRY WYBÓR

mnbvvcxz 26.09.2018 20:04
tak, tylko prawi i sprawiedliwi. ever forever

Kons TY tuc JA 27.09.2018 09:38
ever forever ? ... kiedyś już to usłyszałem od miłej osóbki, lecz okazało się to niemożliwe . ... zbyt wielki dysonans

Kleara 28.09.2018 17:51
ty też? od tej miłej co jak pchła szachrajka snuje łzawe historie o swym życiu duchowym skacząc od jednego do drugiego całkiem ziemskie praktyki im przy tym czyniąc?

mm 29.09.2018 15:34
chyba żartujesz nic nie robi tylko laury potem zbiera i ładny uśmiech robi do zdjęcia

Mmmmmmmmn 29.09.2018 20:43
A ostatnio to tylko kupony odcina od roboty zaczętej za czasów Karolczuka i ekipy urzędników których pozwalnial

zyma 26.09.2018 16:08
głosuję na Pana Karolczuka

Social media karate 26.09.2018 19:36
Mieszkańcy wiecie co Karolczuk sam może zrobić? To nie WW że wybił się na samodzielność. Chcecie więcej Filipka i Nafciarza głosujcie na Mirka kandydata Naszego Miasta bez ambicji, osiągnięć, dokonań.Podobno dwa razy nie wchodzi się do tej samej rzeki.

ola 29.09.2018 15:38
kto jak kto ale Karolczuk ma ambicje jak mało kto ,osiągnięcia chyba najwięcej ze wszystkich Panie Mirku ma pan mój głos i mojej rodziny brawo

antypis 26.09.2018 15:32
Najlepszy kandydat ze wszystkich !

A to zagadka 26.09.2018 14:36
Kto z Naszego Miasta nie ma jeszcze biznesu w mieście? No Karolczuk!

Ww 26.09.2018 13:44
Bardzo ciekawa strategia. Nasze Miasto atakuje Walulika i zarzuca mu co najgorsze. Ale dopiero od 10 miesięcy są po rozwodzie. To jakby sami siebie atakowali. Ciemny lud kupi?

Pamiętamy Was 26.09.2018 08:27
Brawo Nasze Miasto widać, ze stary ukladzik was sie boi w internecie anonimowo leci po bandzie. Na zywo pod nazwiskiem nikt nic nie potrafi powiedziec, bo wie ze za oszczerstwa moze miec problemy. Przez 25 lat nic nie zrobili, a przepraszam Facebooka się nauczyli.

K. 26.09.2018 09:58
Brawo dla "Pamiętamy Was" za NIEanonimowe pisanie w internecie. A słowa, że "przez 25 lat nic nie zrobili" to jest dopiero oszczerstwo, rzucone oczywiście pod nazwiskiem. Tego to nawet głupi lud nie kupi bhehehe

Jan Dąbrowski 26.09.2018 10:27
A nastało NM i zrobiło wszystko "obiecane #wykonane. Ludziom żyje się dostatnio są szczęśliwi i nudow piszą złosliwe komentarze na dokładkę anonimowo . Jest to jedyny problem z jakim zostało sie im uporać. Straszna bieda bo dziadki nauczyli się korzystać z internetu i wyrazili swoje zdanie .

antymur 26.09.2018 11:12
nie dziadki, to przecież ciągle te same osoby. Popatrzcie do kogo idą ludzie z problemem? idą teraz do radnych, poradzą i pokierują. Przypomnijcie czasy poprzedników, kto z was miał możliwość choćby rozmowy z radnymi? sesje w ciągu dnia, zero dyskusji na sesji, totalny mur.

Oko 26.09.2018 16:37
Ilu mieszkańców przychodzi na te wasze popołudniowo-nocne sesje? JAWORSKI I Dyczewski, ostatni o ten pan od pomostu, którego sprawa zawiązała się w poprzednich kadencjach. Czasem przychodzi p Beata pawniczka która pracowała w urzędzie . Innych tłumow nie widzę.

Kartoflisko nie dyskusje 28.09.2018 18:08
o jakiej dyskusji na sesjach mówisz antymur? te powtarzanie wkoło tych samych śpiewek nazywasz dyskusją? podbijanie hasełek, prezentacja chamstwa żadnej merytoryki nie było w tym gęganiu nmowców jeden przez drugiego. Słuchać hadko Toteż i nikt nie chodził na te sesje, nawet jakbyście pod pomnikiem je robili a Filip przez megafon mówił .

libertyni 28.09.2018 18:00
oni mają już rozdwojenie jaźni, sami już nie wiedzą czy są władzą uchwałodawczą czy wykonawczą ch a cha cha najpierw mówią że burmistrz wykonuje to co rada uchwali a teraz piszą o sobie " obiecane wykonane" cha cha cha Żeby tochę mniej prymitywnie prowadzili tą propagandę chociaż, to kto wie może może a tak ....przesolili. wszystko z arogancji

kwatera letnia 26.09.2018 07:27
Czy Nasze Miasto ma mieszkańców za idiotów? Gdzie remont plaży Bielnik? 4 lata to za mało?

Stop 25.09.2018 23:29
Może od razu zmieńmy nazwę miasta na Dobkowo lub Dobkowski city. Naftą wali na kilometr. Miery, bierny ale wierny.

Tak trzymac 25.09.2018 17:41
Karolczuk na burmistrza! Kibicuje z całych sił!!! Bardzo porządny człowiek, a jego żona to przemila, ciepła osoba, na pewno będzie go wspierała! Brawo!!!!

Zawiedziona 25.09.2018 21:20
Przykro mi ale temu panu nie ufam! Powinnam sobie rękę obciąć bo 4 lata temu zagłosowałam na pana burmistrza z NM i na pana radnego do rady miasta i panią radna do rady powiatu i miało być tak pięknie a tu ciach i męża mi zwolnili ! Ot tak z braku zaufania! Mam nadzieję że to ugrupowanie przegra bo nie szanuje mieszkańców miasta Augustowa !

współczuć trzeba, zrozumieć trudno 25.09.2018 22:08
A kto się pod wypowiedzeniem męża podpisał? Komisja jakaś? A czy w polskim prawie nie jest tak, że ten kto podpisuje odpowiada? Jak mnie sąsiadka na kredyt wysokooprocentowany namówi, ja podpiszę umowę to niech się ona martwi jak spłaci? Mam chodzić i biadolić, że to ona winna?

Sprawiedliwość 26.09.2018 00:59
Nie istotne kto złożył podpis, a ważne kto podejmował decyzję. Zostali zwolnieni wszyscy dyrektorzy szkół, przedszkoli, wszyscy prezesi spółek miejskich, kierownicy prawie wszystkich wydziałów UM i wielu zwykłych szeregowych pracownikow i nauczycieli, czy radni mający większosć w radzie i swego burmistrza i wiceburmistrza nie mieli nic do powiedzenia? Czy to im nie przeszkadzało ? Każdy przypadek to ludzki dramat........

emeryt 26.09.2018 08:30
Brawo, może ktoś uzmysłowi tym ludziom, którzy rządzili przez 4 lat, ile krzywdy wyrządzi i to ludziom z Augustowa, zatrudniali z Suwałkach itp. ale czy to oni zrozumieją.

Zatrudnia, zwalnia pracodawca 26.09.2018 16:35
Ja uważam, że odpowiedzialność za decyzje kadrowe ciążą wyłącznie na pracodawcy. Czy zasięga czyjegoś zdania to też jego wyłączna sprawa i odpowiedzialność. Takie jest moje zdanie i raczej tak to funkcjonuje w przestrzeni prawnej.

Logika nielogiczna 26.09.2018 16:22
Ojej, to się narobiło. Według ciebie podpisujący absolutnie nie odpowiada za to co podpisał?

Zrozumieć można ... 26.09.2018 08:45
Podpisywał, podpisywał .....aż mu długopis się zepsuł! Ale jest już nowy kandydat .....

Krzysztof R. 25.09.2018 17:17
Brawo Mirek za odwagę, nadajesz się jak mało kto.

niestety 27.09.2018 08:04
Do urobienia ?

Kris 27.09.2018 11:01
Niestey już urobiony i to dawno..to niebył zastępca burmistrza tylko .... wiecie kogo ..a burmistrz wkońcu przejrzał na oczy..lepiej późno niż wcale .

markos 27.09.2018 13:57
Czyżby moje dywagacje miały jakieś podstawy ..?

mieszkaniec 25.09.2018 16:51
Tak na poważnie to Karolczuk ma jakieś osiągnięcia nie tylko parasol i garnitur Armaniego z pierwszego startu Wojciecha Walulika?

Jerzy 25.09.2018 22:17
To z Recmana był garnitur ponoć :D

magda 27.09.2018 13:44
co ma garnitur do wyborów żal *** sciska że piszesz takie pierdoły idz i kup i bedziesz miał

brawo! 25.09.2018 10:42
nie mogę głosować w Augustowie ale zazdroszczę tak zaangażowanych ludzi jak w tym komitecie, gotowi do rozmowy, pełni wiedzy i energiczni. Kampania bez miejskiej kasy...... 100% zaangażowania, super! ja jestem na tak

Zawiedziona 25.09.2018 14:46
4 lata temu temu też tak myślałam i zagłosowałam :( Może i się starali ale chyba nie dorośli jeszcze.

To nie ich wina 25.09.2018 17:42
Byłoby super gdyby walulik wszystkiego nie popsuł.

fdg 25.09.2018 18:36
PISiory mu naobiecywały wszystkiego i poleciał na to jak mucha do ... I się przejechał. I dobrze. Tu robić trzeba a nie w politykierstwo się bawić. Albo zabawa w konfetti albo miasto i mieszkańcy.

abc 25.09.2018 20:11
Zaraz zaraz, a kto go wybrał na burmistrza ?

vito 26.09.2018 13:39
Wybrali, bo myśleli że "plastelinka" i ulepią go na swoją modłę

Wyborca i nie jestem sam 27.09.2018 11:07
My :) :) i wybierzemy jeszcze raz !!

Viola 26.09.2018 10:04
Tyle co Walulik zrobił przez 4 lata inni ostatnio nie zrobili przez 8 nie ujmuję Cieślikowi szczególnie na początku swojej kariery birmistrza wiele zrobił jednak ostatnia kadencja to już był trochę marazm. O tej ekipie pomiędzy nawet nie wzpominam.

piszesz - myśl 26.09.2018 12:00
wszystko co się dzieje to jeszcze efekt pracy ludzi których pozwalniał! jakie są projekty na 2019 rok? brak, bo oby tylko do wyborów .. piszący tu mówią że wadą Karolczuka było to że stał ramię w ramię z obecnym gdy zwalniano pracowników więc skoro tak to ich konkurowanie teraz jest najlepszą rekomendacją dla Karolczuka....

Pustak 28.09.2018 20:25
Jeden z bardziej rozsądnych komentarzy. Co Walulik bez nm zaproponuje na przyszle lata jak glowa bez pomysłów? Realizował pomysły rady przy pomocy urzędników, sam mając znikoma wiedzę o którymkolwiek przedsięwzięciu. Co proponuje w swoim lichym programie? Jakie miał pomysły ? Zero

haha 26.09.2018 12:07
A co zrobił? Wymień konkretnie zamiast demagogicznych ogólników. Pustą strefę, na której pasą się krowy i niszczeje? O nie, sorki, trafił się JEDEN inwestor z 4 miejscami pracy. Wylał paski asfaltu bez infrastruktury na kilku ulicach, wspomagając się kasą mieszkańców? Skłócił się z radnymi i ośmieszył miasto. No sukces, brawo!

mania 26.09.2018 13:42
Nie poddał się hejtowi i obronił przed pomówieniami a ciśnienie było i to z różnych stron co widać na obrazkach

Riko 26.09.2018 16:47
I na sesjach widać jak chcieli go zlinczować. Silni w gromadzie przeciwjo jednemu fuuuujj. Pan Mirek Z z nimi razem .., fu

Tzn 26.09.2018 23:24
Riko to powiedz jak chcieli go zlinczować? Podaj przykłady

obierzyświat 28.09.2018 20:11
oj chcieli mu uszyć buty, sami w nich będą chodzić wiele widziałem w życiu ale takich ....nie

Szogun 26.09.2018 16:43
I to jest właśnie demagogia i zakłamywanie przy braku arguentów. Ten się śmieje kto się śmieje ostatni

BRAWO PANOWIE BRAWO 28.09.2018 19:00
To prawda żaden nie wywołał takiego skandalu obyczajowego żeby ogólnopolskie media pisały! No może jeszcze słynny rowerzysta co miał aspiracje zostać burmistrzem ściągnął reporterów TVN. DARMOWA PROMOCJA AUGUSTOWA :D

uma 28.09.2018 20:06
nie obchodzisz nas ze swoimi wymysłami, dobrze że cię tu już nie ma

nic z tego 25.09.2018 19:13
Dzisiaj widać komu był przeszkodą .

rozsądny 26.09.2018 08:14
Mowa o Waluliku oczywiście

KODZI ŁAPCI 25.09.2018 23:55
Ch cha a to dopiero to słabi są , sabiutcy

Maks K. mówię jak jest 28.09.2018 18:19
A tak dobrze szło co hehe, pozwalnialiście doświadczonych urzędników, obstawiliście go swoimi ludźmi i już zdawałoby się nic nie stoi na przeszkodzie, a tu proszę ups oprzytomniał i waszych pozwalniał ....

Zxcvb 25.09.2018 23:53
Zagłosujesz na Sławka to tosamo towarzystwo...Ago

um.inni 27.09.2018 11:03
Dobrze, że cię tu nie ma już..

Ok 24.09.2018 23:29
Poczatek kampanii najlepszy ze wszystkich, PO i Pis madrzy znowu w internecie, a na zywo garstka ludzi. Znowu przegrają powinni sie zmobilizować bo inaczej mlodzi znowu z nimi wygrają.

August 25.09.2018 08:23
Tłumów tam nie było widać, kandydaci i ich rodziny przemowy też nie powalały...... Takie trochę pajacowanie i tyle, mieszkańcy chyba drugi raz tego nie kupią Walulik też miał być wspaniały i wszystko miało być piękne, a wyszły kłótnie nie jasne interesy karuzela stanowisk nie kompetencja urzędników radnych Naszego Miasta i co lud znowu ma uwierzyc? Chyba naiwny taki już nie będzie.

Asdf 24.09.2018 15:45
Trzymam kciuki za Elę Zarzecką i Asię Walicką. Reszta miała już swoje 5 minut . Dziekuje- nie poprę - pokazaliście już co potraficie.

Wyborca 24.09.2018 15:00
Tak narzekali radni Naszego Miasta na PO że nic nie robiła jak rządziła a start kampanii wyborczej robią na RZA pod pomnikiem który za rządów PO został zrobiony..

Yhxbs 24.09.2018 17:19
Ze składek mieszkańców nie zapominaj

Wyborca 24.09.2018 18:17
Składki mieszkańców ze skarbonki to byla niewielka ilość więcej wyłożyły firmy miejskie i kilka większych firm proszę sięgnąć do Przeglądu Augustowskiego z 2007r to się dowiesz kto był inicjatorem, inwestorem itd ile zebrano ze zbiorki i całą oprawę odsłonięcia...

DARCZYŃCA 25.09.2018 10:57
Fundatorami byli miedzy innymi firmy osób z KWW NM

Wyborca 25.09.2018 13:51
Popatrzcie Burmistrz Cieślik potrafił namówić nawet przedsiębiorców z Naszego Miasta........

tak to jest 25.09.2018 15:57
A teraz jest ... beee tak jak ten , który ich ostatnio odrzucił , no to trzeba było znaleźć kolejną "trampolinę" . Do trzech razy sztuka ...

Toro 26.09.2018 00:02
Takie ich metody i tak to jest, sami za słabi aby pretendować do głównych stanowisk

buuu 25.09.2018 15:49
pobijcie cię o ten pomnik, najważniejsza rzecz w mieście....

Koczis 26.09.2018 16:51
A ile zarobił na paliwie sprzedaeanym spółkom miejskim? Miliony!!!! Jest radnym NM te informacje są jawne

Trolllo 27.09.2018 07:29
Haha może miliardy?

Koczis 27.09.2018 11:14
Może chciałby ale to za małe miasto i małe spółki.

Pozer 27.09.2018 11:09
Niech już nic nam nie fundują ....

Yhxbs 25.09.2018 19:34
Wystarczy że sięgnę pamiecią. Co za pogarda dla mieszkańców panie Wyborco .Znałem starszą panią która przekazała 5 000 zł i nawet podziękowań nie dostała . A miejskie firmy to z czyich pieniędzy dołożyły ? Prezes wypłaty nie wziął? Mieszkańcy muszą jeszcze je dokapitalizowywać żeby nie popadały

tak! 24.09.2018 14:12
Serce rośnie! Pozytywna moc i energia. I święta prawda: siła Augustowa to ludzie, a nie partyjne organizacje z jednej czy drugiej strony barykady

zoonk 25.09.2018 16:26
jakoś nie widać po nich ani energii ani pozytywnego przekazu..nie dziwię się, frekwencja nie dopisała, kandydat z kartki czyta ..

Mieszkanka 26.09.2018 20:11
Kazdy moze być zdenerwowany.Trema dopada nawet najlepszych.Brawo Mirku!

popieram! 24.09.2018 14:04
Brawo! Trzymam kciuki! Mamy tu ludzi, którzy przynajmniej potrafią. Każdy z nich w swojej dziedzinie już udowodnił, że potrafi pracować i osiągać cele. Jestem za! Nawet obrazek wygląda lepiej niż u innych. Nie trzech smutasów w garniturach, ale grupa energicznych mieszkańców.

jestem na tak 25.09.2018 00:05
I o to chodzi! Prawdziwi są. Są sobą Koniec z partyjnymi pacanami i pasożytami!

Obserwator 25.09.2018 09:38
I są zapewne dumni z takiej kulturalnej wypowiedzi! Współczuję KWW NM takich popierających. Oj coś słoma z buta wystaje !

ZXCV 25.09.2018 15:52
zapewne. Jaki komitet tacy .....

KIT 25.09.2018 15:50
cha cha cha cha

kkkk 24.09.2018 11:52
Orany spotkanie NM pod pomnikiem którego jeszcze nie zdążyli przenieść na Rybacką, bo już wszystko z rynku zabrali, tylko Król Zygmunt im jeszcze został do zabrania.

haha 24.09.2018 14:23
do pecu trzeba przeniesc gdzie najlepszy skład :)

Żartowniś 24.09.2018 08:16
No to jeszcze Filip Chodkiewicz i ekipę lewusów unikających ciężkiej pracy mamy w komplecie. GO Augustowianie, go.

proszę 24.09.2018 09:27
gdyby mierzyć kompetencje miarą Twojego pojęcia to ja poproszę o Twój hejt, poproszę!

Go! 24.09.2018 14:08
Tam, gdzie brak argumentów pojawia się obrażanie i prymitywny hejt. Go Augustów naprzód!

zawiedziona 25.09.2018 15:56
gdyby Filip Chodkiewicz szedł na burmistrza to głosowałabym na niego albo chociaż Tomek Bukłaho co prawdo to nie to samo co Filip ale bez porównania do seniora i fachowca Karolczuka. strzał w stopę Filipie, rozczarowałeś.... co z wami robi ten .... ktoś

Kinga 25.09.2018 23:28
Sorry ale jak na obradach głos zabiera wiceprzewodniczący RM to przewijam. Nie da się słuchać tego księdzowskiego głosu jak z ambony, tym bardziej że niewiele wnosi. I do tego zawsze te rączki złożone jak kelner nad stolikiem. No sorry, ale takie pozy pod publiczkę to może dla mojej babci. Wolę merytoryczną pracę.

też na nie 26.09.2018 12:03
Filipo na burmistrza ? nos już całkowicie ponad chmurami .. porażka, nie pogadasz

odtwarzacz 28.09.2018 18:29
Kinga, on też przewija , taśmę w głowie którą ktoś wcześniej mu nagrał.. znany znany w naszym zkładzie

Koczis 28.09.2018 20:20
czyli Kinga w NM nie mają szczęścia do vicków haha

NM dajcie Chodkiewicza bo Karolczuk to kotwica wyborcza 26.09.2018 10:12
Panowie jeszcze dziś możecie dokonać zmiany kandydata!! Ostatni dzień kiedy możecie zarenestrować kogoś odpowiednoego, kto da wam sukces i pociągnie całą listę. Zmieńcie na Chodkiewicza to jedyna szansa NM. CHODKIWICZ burmistrzem. KOTARSKI starostą. Za nimi idą młodzi

Tomek 24.09.2018 07:07
Jak tak wygra Karolczuk albo Kleczkowski

memmen 24.09.2018 16:40
Jest i trzecia opcja że Cieślik????

pływak 25.09.2018 15:59
czyli Nasze Miasto plan A lub Nasze Miasto plan B tak to urządzili ....ale cóż tonący brzytwy się chwyta

zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 0°C Miasto: Augustów

Ciśnienie: 1019 hPa
Wiatr: 17 km/h

Reklama
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 24
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 1Strona nr 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 2Strona nr 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 3Strona nr 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 4Strona nr 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 5Strona nr 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 6Strona nr 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 7Strona nr 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 8Strona nr 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 9Strona nr 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 10Strona nr 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 11Strona nr 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 12Strona nr 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 13Strona nr 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 14Strona nr 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 15Strona nr 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 16Strona nr 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 17Strona nr 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 18Strona nr 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 19Strona nr 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 20Strona nr 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 21Strona nr 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 22Strona nr 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 23Strona nr 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 24Strona nr 24
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: ☝️💪🎉🥳👉🛸🤡🚀👈🥸💰🤝👏Treść komentarza: Mnie tam te podwyżki burmiszcza Karolczuka i jego akolitów z NM-PiS zupełnie nie dziwią. Karolczuk przecież jak chłopu na miedzy głosił przed wyborami na burmistrza Augustowa, że jego główne hasło wyborcze to: "Teraz rodzina"! Obiecywał, więc chłop teraz robi swoje i kosi po rodzinach ile wlezie naszomiastowym drenowaniem kieszeni rodzin wielodzietnych. Każdy kto miał dzieci dokładnie wie, że na kąpanie, gotowanie, podmywanie, zmywanie, przemywanie, płukanie, obmywanie, spłukiwanie itd., itp. wody idzie szczególnie przy małych dzieciach co nie miara, czyli mówiąc wprost - od cholery. Rodziny wielodzietne mieszkające w budynkach wielorodzinnych poczują niebawem na własnej skórze, a raczej skromnych zasobach finansowych swoich portfeli naszomiastowo-populistyczne hasło burmiszcza Karolczuka i ekipy NM-PiS, czyli "TERAZ RODZINA"!!!Data dodania komentarza: 23.11.2024, 00:35Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Ekipa insrybutorowych lamusówTreść komentarza: A augustowskim magistracie musi być jakaś "ekipa insrybutorowych lamusów" stale drenujących budżet miejski i portfele mieszkańców Augustowa. Najpierw zepsute miejskie liczydło naczelnego ratuszowego kabotyna zaprzepaściło szansę pozyskania dla Augustowa kilkudziesięciu milionów złotych z Funduszy Norweskich, później ta ekipa dość skutecznie zniechęciła mieszkańców do korzystania z miejskiego basenu próbując wydoić ich skromne budżety domowe płatnym komunalnym parkingiem, a teraz chcą dodatkowo dokumentnie opróżnić portfele augustowian tzw. śmieciowym sposobem na zużytą wodę.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 21:31Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: oolooTreść komentarza: Trzeba było myśleć samodzielnie przy wyborach, a tak to trudno. To jak w kawale mimo, że nie do śmiechu mieszkańcom ale ku przestrodze i rozwadze na przyszłość. "Żona przed porodem pyta męża: - Kochanie, jak nazwiemy naszego synka? - Tomasz. - Tomasz? A dlaczego Tomasz? - Nie chciałaś w ...., to masz." Mieszkańcy znów wdepnęli w gówno..Data dodania komentarza: 22.11.2024, 20:37Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: KaligulaTreść komentarza: Też słyszałem o "open hours" na pranie i mycie się na miejskim basenie. To pewnie w ramach rekompensaty dla mieszkańców bloków spółdzielni mieszkaniowej i budynków komunalnych za łupienie ich śmieciowym naliczaniem opłat za wywóz odpadów komunalnych przez naszomiastowych burmiszczów i ich akolitów z towarzystwa wzajemnej adoracji PiS-NM.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 20:24Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Biznes-na-latoTreść komentarza: a ja proponuję punktom gastronomicznym zlokalizowanym nad jeziorami zaopatrzyć się przed sezonem w duże ilości szamponów i mydła. W ciepłe dni będzie lepiej schodzić niż piwo....Data dodania komentarza: 22.11.2024, 19:26Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Free shower & laundry hours at the municipal swimming pool in AugustowTreść komentarza: Podobno burmistrz Karolczuk, jego zastępcy i ich akolici z koalicji NM- PiS mają jeszcze w tym roku podjąć uchwałę umożliwiającą mieszkańcom Augustowa posiadającym TAK-a (Twoja Augustowska Karta) darmową kąpiel i pranie na miejskim basenie podczas wyznaczonych przez dyrektora CSiR godzin na pranie i prysznic określonych w Regulaminie - "Free shower & laundry hours". Myślę, że pomysł jest nawet fajny, żeby trochę ulżyć mieszkańcom Augustowa budynków wielorodzinnych w związku z wprowadzeniem przez burmistrza Karolczuka nowego sposobu naliczania opłat za wywóz odpadów komunalnych uzależnionych od ilości zużycia wody w danym gospodarstwie domowym.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 19:11Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Free shower & laundry hours at the municipal swimming pool in AugustowTreść komentarza: Podobno burmistrz Karolczuk, jego zastępcy i ich akolici z koalicji NM- PiS mają jeszcze w tym roku podjąć uchwałę umożliwiającą mieszkańcom Augustowa posiadającym TAK-a (Twoja Augustowska Karta) darmową kąpiel i pranie na miejskim basenie podczas wyznaczonych przez dyrektora CSiR godzin na pranie i prysznic określonych w Regulaminie - "Free shower & laundry hours". Myślę, że pomysł jest nawet fajny, żeby trochę ulżyć mieszkańcom Augustowa budynków wielorodzinnych w związku z wprowadzeniem przez burmistrza Karolczuka nowego sposobu naliczania opłat za wywóz odpadów komunalnych uzależnionych od ilości zużycia wody w danym gospodarstwie domowym.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 17:10Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Zepsute liczydło z czasów zaprzepaszczonych przez burmiszcza Karolczuka i ekipę NM Funduszy Norweskich🤡Treść komentarza: Czy "nowy" sposób naliczania opłaty za odpady komunalne, którym mieszkańcy Augustowa raczeni będą od 1 stycznia 2025 r. bezrefleksyjnie wprowadzony przez burmistrza Karolczuka w związku z jego sztandarowym hasłem pt. "TERAZ RODZINA" otumaniającym mieszkańców Augustowa fetorem wychodkiewiczowo-naszomiastowego manipulacjo-populizmu podczas ostatnich wyborów samorządowych oraz firmowanym przez jego dwóch markueranrujących zastępców i radnych PiS-NM, uwzględnia proporcjonalne naliczane opłaty za każdy m³ zużytej wody w danym gospodarstwie domowym mieszkalnictwa wielorodzinnego, tj. za np. 1.001 m³ naliczona zostanie kwota za wywóz odpadów komunalnych wg wzoru: V zw x 15 zł = OPPNB zwok, gdzie "V zw" jest ilością zużytej wody w mieszkaniu, a "OPPNB zwop" opłatą po podwyżce naszomiastowych burmiszczów za wywóz odpadów komunalnych, czyli 1,001 x 15 zł = 15,02 zł, czy gispodarstwo domowe składające się z jednego lub kilku domowników będzie musiało jednak zapłacić 30 zł za 1,001 m³ w związku z przekroczeniem ilości zużytej wody ponad 1 m³ (słownie: jeden metr sześcienny) o 1 dm³ (słownie: jeden litr)? Zaznaczam, iż w skali tylko jednego roku kwota może uszczuplić budżet domowy tylko jednego gospodarstwa domowego na kwotę ok. 180 zł, a biorąc pod uwagę liczbę mieszkań tylko w samej spółdzielni mieszkaniowej kwota nadużycia decydentów wprowadzających "nowy" sposób naliczania opłaty za wywóz odpadów komunalnych, może sięgać setek tysięcy złotych rocznie.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 16:50Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: tynkarzTreść komentarza: "ów metodę"??? a metoda to jest on czy ona? chyba powinno być "ową metodę"!!!Data dodania komentarza: 22.11.2024, 15:56Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: ziziTreść komentarza: co z tego, że zapamiętają, skoro potem i tak znów go wybiorą? ciemny lud wszystko kupujeData dodania komentarza: 22.11.2024, 15:53Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Drenujące podwyżki burmiszcza Karolczuka vs podwyżki dla mieszkańców AugustowaTreść komentarza: Tak na szybko licząc to podwyżka uposażenia burmiszcza Karolczuka przyznana mu z inicjatywy i za sprawą koalicji radnych NM-PiS oraz nietuzinkowo niegospodarne utworzenie przez rzeczonego burmiszcza Augustowa Mirosława Karolczuka etatu drugiego zastępcy burmistrza w augustowskim magistracie, dotychczas spowodowały wydrenowanie miejskiego budżetu kwotą ok. miliona złotych! Co na to mieszkańcy Augustowa? Czy burmiszcz Karolczuk w żurnalu pod swoją redakcją na bieżąco informuje mieszkańców o stale postępującej i rosnącej kwocie wynikającej z działalności burmiszcza Karolczuka, ugrupowania NM i ich akolitów z PiS? Proponuję, żeby na zbliżającą siecwielkimi krokami Gwiazdkę burmiszcz polecił swojemu zastępcy F.J. Chodkiewiczowi, żeby ten przy okazji odpalania lampek świątecznych na RZA zainstalował wysoko na kolumnie króla Zygmunta Augusta very very big, jak mega ego naszomiastowych burmiszczów, telebim z aktualizowaną online kwotą drenujacą miejski budżet, liczoną od początku "wdrożenia" przez burmiszcza Karolczuka i pozostałych decydentow z NM i PiS tego niezwykle niegospodarnego procederu.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 15:16Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: Witam szanownych dziennikarzy . Oglądałem sesję rady i to jakie wyliczenia przedstawiał zastępca burmistrza i jakich argumentów użył to znaczy że żyje w innych realiach. Twierdzenie że mieszkańcy domów jednorodzinnych dużo lepiej segregują bo on widzi jak wystawiają różne worki . Jak słyszę takie uzasadnienia to coraz częściej uważam że wykształcenie nie idzie w parze z inteligencją. A co do tego że miał spotkania z Prezesami zarządzającymi blokami to w pierwszej kolejności niech by wymusił inwestycje w tym kierunku przez tych prezesów ale oczywiście najlepiej i najprościej iść po najmniejszej linii oporu i wyciągnąć kasę. Spółdzielnia Mieszkaniowa to nie robi nic w tym zakresie a jak zobaczyłem jak ostatnio dostawili po malutkim pojemniku do odpadów i podpisali Papier na kilka bloków to się uśmiałem. Prezesi bloków nie biorą pod uwagę jeszcze jednej rzeczy. Chodzi o odpady wielogabarytowe. Ludzie mieszkający w blokach nie mają możliwości przechowania mebli czy innych rzeczy i wystawienia ich raz na kwartał tak jak mogą to zrobić w domach jednorodzinnych. Jeszcze jedna sprawa dlaczego ma być brane pod uwagę 12 miesięcy wstecz co z rodzinami których dzieci w tym okresie wyprowadzili się, wyjechali na studia a rodzice będą płacić za śmieci ogromne kwoty. Z tego co zrozumiałem to domy jednorodzinne będą płacić od osoby a też mają liczniki. Gdzie jest prawo takie same dla wszystkich w myśl naszych gospodarzy. Jedynym rozsądnym głosem był Pan Cieślik że najwięcej zapłacą osoby z dziećmi bo to takie rodziny zużywają najwięcej. Dlaczego Miasto nie rozstawi kilku punktów do zbiórki śmieci elektro drobnych tylko każe z każdą najmniejszą pierdołą jeżdzić do koszar to ma być eko. Treść maila którą wysłałem wcześniej do spółdzielni i urzędu miasta ciekawe czy ktoś ktokolwiek to czytał. Urząd miasta Mam nadzieję że ktoś zaskarży uchwałę opłat za odpady lub ją zmienicie która od nowego roku ma obowiązywać bo to jest dyskryminacja osób mieszkających w blokach a domach jednorodzinnych. Dlaczego w budynkach wielorodzinnych mają płacić więcej skoro przyjmujecie 3m x 15=45 . Druga sprawa dlaczego będzie brane pod uwagę 12 miesięcy wstecz jak w takim okresie dużo się zmienia. Wygląda na to że osoby mieszkające w takich budynkach mają ponosić większe koszty . Czy to nie narusza prawa. Spółdzielnia mieszkaniowa Dzień dobry. Jak zamierzacie rozwiązać podrzucanie śmieci przez osoby nie mieszkające na terenie spółdzielni skoro śmietniki są nie zamykane a jest to częsty przypadek. Po drugie proszę upomnieć swoich pracowników sprzątających którzy sprzątając przy śmietnikach Jak ktoś stawia przy śmietniku różne rzeczy które nie powinno być wrzucone do ogólnego A ONI WSZYSTKO ŁADUJĄ DO OGÓLNEGO a później pretensje do mieszkańców że nie segregują. Po trzecie trzeba rozbudować śmietniki i nie zasłaniajcie się że nie ma miejsca bo w wielu przypadkach jest dużo obok tych istniejących.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 15:07Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Oddam za darmo100-litrowe akwariumTreść komentarza: Spotykają się dwaj Augustowianie po roku funkcjonowania wysokości opłat od śmieci uzależnionych od zużycia wody Jeden mówi do drugiego: w tym miesiącu udało mi się w końcu zapłacić mniej za śmieci niż przed rokiem Na to drugi odpowiada: właśnie to czuję .....Data dodania komentarza: 22.11.2024, 14:12Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Śmietnikowy DżoTreść komentarza: Śmieciarki jeżdżą każdego tygodnia, bywa kilka razy nawet. Po plastiki, po szkło, papier, bio, zmieszane, popiół. Trzeba zrobić jeszcze więcej frakcji do segregowania, żeby codziennie po dwa razy jeździli. Bedzie jeszcze weselej i drożej. Życie dla segregowania i płacenia za śmieci.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 10:11Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: NiuńkaTreść komentarza: Mało tego. Pan Cieślik ów metodę poparł jako słuszną, stwierdzając jednocześnie iż proponowali taką zmianę już wcześniej.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 08:14Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Divide et impera po naszomiastowo-pisowskiemuTreść komentarza: Oczywiście powinno być: "...logicznie niespójnego w każdym aspekcie...".Data dodania komentarza: 21.11.2024, 23:59Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Insrybutorowy miszcz podwyżek - swoich i mieszkańców AugustowaTreść komentarza: Burmiszcz Karolczuk zapisze się w historii augustowskiego samorządu jako nałogowy miszcz podwyżek. Mieszkańcy Augustowa pewnikiem na długo zapamiętają blisko 100% podwyżkę uposażenia burmiszcza Karolczuka drenujacą każdego roku miejski budżet kwotą ponad 100 tys. złotych, augustowianie zapamiętają zdublowanie etatu zastępcy burmistrza Augustowa drenującego miejski budżet kwotą blisko ćwierć miliona złotych tylko w skali jednego roku, augustowianie zapamiętają podwyżkę opłat za ogrzewanie mieszkań drenującą boleśnie ich budżety domowe, augustowianie zapamiętają podwyżki cen za korzystanie z miejskiego basenu i wprowadzenie opłat za parking przy miejskim basenie dodatkowo uszczuplających ich budżety domowe, augustowianie zapamiętają jeden jedyny blok komunalny wybudowany za rządów ekipy NM z kosmicznymi czynszami pustoszącymi skromną zawartość ich portfeli, augustowianie zapamiętają obecnie przeforsowywane przez NM i PiS podwyżki opłat za wywóz odpadów komunalnych tym razem nie tylko kolejny raz w kadencji burmiszcza Karolczuka pogrążających ich już obecnie dramatyczny stan finansów, ale dodatkowo dzielących augustowian na jednorodzinnych po naszomiastowemu uprzywilejowanych oraz wielorodzinnych nagminnie czołganych przez towarzystwo wzajemnej adoracji spod znaku PiS & NM. Szkoda tylko, że znaczna część augustowian nie zapamiętała większej części z ww. wyliczenia podwyżkowych "wodotrysków" burmiszcza Karolczuka, gdy odawali swój głos w wyborach samorządowych.Data dodania komentarza: 21.11.2024, 22:32Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: leśny ludekTreść komentarza: W którym momencie sesji to mówiła? Może pominąłem. Wydaje mi się że jedynie zgłosiła niższe stawki.Data dodania komentarza: 21.11.2024, 20:13Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Divide et imper po naszomiastowo-pisowskiemuTreść komentarza: Leśny ludku, radna Piasecka mówiła o niesprawiedliwym traktowaniu mieszkańców Augustowa przez burmiszcza Karolczuka i jego ichniomiastową ekipę, na dokładkę popieranych przez radnych "wsłuchujących się w głos suwerena" z miejmy nadzieję schyłkowej partii PiS. Absurdalnym, zerwanym z choinki i wziętym z sufitu jednocześnie jest pomysł aparatczyków NM & PiS dotyczący różnicowania i polaryzowania mieszkańców poprzez wprowadzenie logicznie niespójnego w żadnym aspekcie sposobu naliczania przez burmistrza dla mieszkańców Augustowa opłat za wywóz odpadów komunalnych, tj. różny dla mieszkańców budynków jedno oraz wielorodzinnych. Natomiast zgadzam się z Tobą, iż radni KO powinni mocniej, dobitniej, skuteczniej walczyć z łamaniem prawa związanym z nierównym traktowaniem mieszkańców Augustowa przez burmiszcza Karalczuka z ekipą NM współ wespół z ich pisowskimi akolitami i działających niestety na szkodę mieszkańców Augustowa. P.S. Gdzie podział się radny Kotlarski niegdyś permanentnie i kompulsywnie gardłujacy pustym jak bęben słowotokiem na starostę Szlaszyńskiego quasi-walcząc o dobro mieszkańców Augustowa? Gdzie jest rozedrgany kłótnik Kotlarski? Boisz się radny Kotlarski swojego zabufonionego pryncypała spod insrybutora, czy po prostu jesteś cynicznym populistą - żałosnym pieniaczem i klaunem?Data dodania komentarza: 21.11.2024, 19:36Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: oolooTreść komentarza: Można by rzec za Mario Puzo, taki lokalny "Consigliere". Ciekawe co zrobi piesek gdy mu pana zamkną..Data dodania komentarza: 21.11.2024, 16:23Źródło komentarza: Zarzuty korupcyjne dla Karola Karskiego. Polityk PiS ma silne powiązania z Augustowem
Reklama