Zadanie prowadzone będzie do końca października przez Augustowską Organizację Turystyczną, która otrzymała na ten cel 60 tys. zł. W kwietniu i październiku instytucja czynna będzie w dni robocze od 8 do 16, natomiast w maju i wrześniu od 8 do 17 plus weekendy i święta od 10 do 15. Największe zapotrzebowanie tradycyjnie przypadnie na sezon wakacyjno-urlopowy. W czerwcu z usług CIT będzie można skorzystać od poniedziałku do piątku od 8 do 18, a w soboty i niedziele od 10 do 18, natomiast w lipcu i sierpniu kolejno od 8 do 20 i od 9 do 20. Pozytywne aspekty tymczasowej siedziby CIT dostrzega również Emilia Słucka z urzędu miasta, która od lat związana jest zawodowo z turystyką i promocją.
Turyści będą mieli łatwiej
Po dokonanym remoncie Centrum Informacji Turystycznej rozpoczyna pracę w nowej lokalizacji. Ważna z punktu widzenia turystów i mieszkańców instytucja od drugiej połowy kwietnia znajduje się w części budynku poczekalni PKS przy Rynku Zygmunta Augusta. Jest to siedziba tymczasowa, gdyż docelowo CIT ma powrócić do tzw. Atola. Nie stanie się to szybko, dlatego obecny wariant jest dobrym rozwiązaniem.
- 02.05.2018 14:57 (aktualizacja 13.04.2023 17:51)

Reklama
Napisz komentarz
Komentarze