Przypomnijmy, że nasza Czytelniczka przesłała do nas list o treści: „Bardzo proszę o sprawdzenie ustawień podzielników w mojej klatce. Kaloryfery są ciepłe tylko wtedy, gdy pokrętła są odkręcone do końca. Ciepła woda leci po przepływie kilku litrów. Mieszkam na parterze, więc powinnam mieć gorącą natychmiast. Przestanę płacić za te litry zimnej wody zamiast ciepłej, może wtedy ktoś to ureguluje. Takie problemy mają mieszkańcy od dawna - sygnały były już dawno w miejskiej prasie. Czekam na reakcję właściwych służb.”
Problem opisywaliśmy na naszych łamach wcześniej:
Otrzymaliśmy, w poniedziałek, 17 lutego, po południu podziękowanie od Czytelniczki za pomoc.
-Dziękuję bardzo za interwencję. Rano dwaj mili panowie ze Spółdzielni odwiedzili moje mieszkanie. Najpierw twierdzili, że jest tak, jak powinno być. Ale gdy odwiedzili naszą piwnicę i coś "poregulowali" od razu, prawie natychmiast, zaczęła lecieć z kranu od ciepłej wody nawet gorąca woda. Grzejniki ustawione na trzecim poziomie są również dziś ciepłe. Gdyby jeszcze ktoś potrafił usunąć auta parkujące notorycznie trzy metry od mojego okna. W tym czasie na ul. Norwida jest sporo wolnych miejsc parkingowych -napisała do nas Czytelniczka.
Napisz komentarz
Komentarze