Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 23 listopada 2024 19:58
Reklama

Jest ekspertyza w sprawie budynku komunalnego na Zarzeczu (foto i video)

Podziel się
Oceń

Dziś (8.08.) została przedstawiona ekspertyza, zlecona przez władze miasta Augustowa w sprawie stanu budynku komunalnego dotkniętego pożarem na Zarzeczu. Według ekspertyzy odnowa obiektu kosztować ma 1.800.000 zł. Decyzji o remoncie jeszcze nie ma.
Jest ekspertyza w sprawie budynku komunalnego na Zarzeczu (foto i video)
Autor: Zuzanna Hanysz
Kliknij aby odtworzyć
Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Mieszkańcy budynku na Zarzeczu, którzy nie chcą przyjąć lokali zastępczych i żądają remontu obiektu poprosili naszą redakcję, byśmy uczestniczyli w przekazaniu im przez władze miejskie ekspertyzy związanej ze stanem technicznym tego obiektu. 

Oto relacja z tego spotkania, w którym uczestniczyli mieszkańcy, władze spółki Kodrem oraz burmistrzowie: Mirosław Karolczuk i Sławomir Sieczkowskiego: 

Po spotkaniu miało być kolejne, z udziałem eksperta, który wydawał wspomniany dokument. Niestety okazało się, że ekspert jednak nie dojedzie. 

Tak mieszkańcy budynku oceniają dzisiejsze spotkanie: 

 

Więcej o autorze / autorach:

Napisz komentarz

Komentarze

dbret 11.08.2023 16:10
Lokale komunalne itp. powinny być wynajmowane na rok. Co roku sprawdzenie PIT, sytuacji materialnej itd. Czynsz powinien wrastać do komercyjnego jak dobrze się powodzi. Taka posłanka z PIS za komunalne płaci 120 za miesiąc a kasy ma. Kuratorka też dużo zarabia a z komunalnego nie chce się wyprowadzić.

dcbtks 11.08.2023 14:53
Sylwia to ty?

Żenada 11.08.2023 13:40
Polecam analizę oświadczeń majątkowych kierowników urzędu, niektórzy kierownicy z 5 letnim stażem zarabiają 3x tyle co kierownik z 20-letnim stażem, może dobrze był było żeby PiP się tym zajął ….

Bau 11.08.2023 06:50
Włodarze i zarzadcy po szkołach najpierw eternit przykrywaja blachą, a teraz po pożarze będą zrywać blachę i eternit z pod blachy demontowac i utylizowac ot i zarządzanie miastem . Brawo takich rządzących nam trzeba.

Czytajacy 12.08.2023 14:24
Rządzący obecni tego nie zrobili. Blacha leży już ponad 30 lat na tym dachu.

thezer 10.08.2023 10:56
Do wszystkich przemądrzałych . Budynek palił się 4 razy u tego samego lokatora . Przypadek? Straż Pożarna doradzała mieszkańcom aby pozbyli się tego lokatora. Mieszkańcy zwracali się z tym do miasta i co ? i nic . Nie było wolnego lokalu .Przypadek? Teraz nagle znalazło się 8 lokali aby tylko mieszkańcy podpisali ,że się wyprowadzą. Także darujcie sobie te chamskie przemądrzałe komentarze bo pojęcia nie macie w tym temacie. Miasto to nie folwark prywatny .

rtv 11.08.2023 07:58
Taaak, wszystko jedna wielka teoria spisku...już od 2002 roku to planowali...ten lokalny biznesmen miał ze 20 lat i nie był pewnie jeszcze biznesmenem, ale już pewnie wtedy rządzącego burmistrza "przekonał", żeby w planie zagospodarowania zrobił turystykę ... i to nad jeziorem! SKANDAL ! Jak wyremontujecie, powiedzcie gdzie wnioski o mieszkanie składać, ja też chcę mieć metę nad jeziorem a nie kredyty spłacać i zasuwać od rana do nocy, żeby na nie starczyło!

Plujka 11.08.2023 08:41
To jednak się podpaliło przez tego mieszkańca? Czy pazernego inwestora zza między? Zdecydujecie się? Czy jak wam zawieje tak plujecie? Oby tylko nie pluć pod wiatr!

BAU 09.08.2023 21:10
Kasa się znajdzie bez problemu-przecież ( jeszcze nie ma na DzP wiadomości )o propagandzie sukcesu-gdzie już jest gotowy kocioł na biomasę w miejskiej GIGA-koszt 20 mln.Miasto mówi,że zaoszczędziło 9 mln.Super-będzie na ten remont 2 bańki,postawi się nowy wyciąg,zmodernizuje pomosty na POSTiW i zbuduje pomost na Bielniku.Coś jeszcze? I ma jeszcze zostać!Na mostek-bo chyba trzeba będzie samemu go klepnąć.

Darmozjad polny 09.08.2023 16:11
Tak odnośnie tych darmozjadów z mieszkań komunalnych. To mierząc taką miarą, wskazując, na korzystających z mieszkań komunalnych że to darmozjady należy przypomnieć o panu Karolczuku. Ten rzutki, operatywny i skuteczny burmistrz z pensyjką 20 tysięcy zł. całe dzieciństwo i kawał dorosłego życia spędził w mieszkaniu komunalnym, na Zygmuntowskiej 30, czy 32, w tym budynku gdzie mieszkała Trojanka. Ale dziś łon jest elyta. Wiadomo, z pogorzelcami z komunalnego to on łaskawie po dwóch tygodniach raczył się spotkać i to z naburmuszoną miną. Dobry Pan. Mógł przecież, za Martą Lempart, powiedzieć aby oddalili się prędziutko.

Ścieżka 11.08.2023 08:43
Tak, jak mieszkał w czasach gdy nie miał środków a rodzice byli ubodzy to mieszkał. Poszedł do pracy i kupił własne mieszkanie wyprowadzając się z komunalnego, tak to właśnie powinno wyglądać

www 09.08.2023 13:57
Nie jestem za Burmistrzem, żeby była jasność. Szyte to grubymi nićmi. To że chcą się pozbyć lokatorów, to jest pewne. Jest druga strona medalu. Mieszkania komunalne powinny być na czas określony wyjmowane ,a nie dożywotnio z pokolenia na pokolenie. Co 5 lat powinno się sprawdzić dochód takiej rodziny i albo biorą kredyt i kupują albo wynajmują na wolnym rynku. To są mieszkania dla potrzebujących w trudnej sytuacji materialnej aby stanęli na nogi. Może po wyborach coś się zmieni.

denis 09.08.2023 16:10
Ty sie nie mądrz co powinno być ale spójrz na uwarunkowania prawne, a nie tu swoje życzeniowe rady zapodajesz. Tak jak ta cała śmieszna ekipa ,która pojęcia o samorządzie nie miała i nadal nie ma.. Myślała że będzie miastem zarządzać tak jak firmą no i wychodzi im jak wychodzi , a jak Cieślików pouczali i wszystkich innych co to oni nie pokażą . No i pokazali żę na niczym się nie znają,

Kofix 09.08.2023 09:14
Sprawa coraz głośniejsza. Dlatego taki wysyp i zintensyfikowanie hejterow pod tym tekstem. Skąd my to znamy hehe Trzymajcie sie ludzie!!! Nie dajcie zastraszyć hejerami!!!

Pokolenie 500 plus 09.08.2023 09:08
Lepiej tą kwotę zainwestować w nową plażę miejską z której skorzystają wszyscy mieszkańcy, a nie w odbudowę budynku dla 3 rodzin. Przecież zaproponowano im mieszkania zastępcze. Potrzebujący biorą mieszkania, ci co nie potrzebują widocznie NIE!

Fuj 09.08.2023 07:44
Pani wstyd !! Jest pani osoba bez empatii ,znieczulona na krzywde ludzka I jest mi za pania wstyd ….

Pokolenie 500 plus 10.08.2023 08:15
Pani się za siebie wstydzi, a nie za kogoś innego. Ile jest w ciągu roku pożarów i pogorzelców? Ilu osobom prywatnym się palą domy, gospodarstwa? I co, wszyscy u władz lokalnych krzyczą, że chcą odbudowy i że do Warszawy jadą? Że brzydkie mieszkania zastępcze? Że chcą firmy ochroniarskiej za miejskie pieniądze, żeby spalonego domu pilnować? Nieszczęście się wydarzyło, ale dlaczego w związku z tym mieszkańcy komunalni mogą więcej żądać i więcej dostać niż Kowalski, któremu spaliła się chałupa na Kopernika? Pomyślcie trochę ludziska. Prywatni właściciele też chcą wracać do swoich domów, ale nie zawsze się da...

Tomasz 10.08.2023 09:35
pani nie rozumie różnicy. W tym przypadku chodzi o to, że tak naprawde NIC SIĘ TAM NIE SPALIŁO. ludzie chcą tam wrócić bo budynek stoi tak jak stał i tam mieszkali od x lat + zostawili tam swoje wszystkie rzeczy. Pani argument dotyczący ochrony budynku jest śmkeszny, człowiekowi się do mieszkania próbowali włamać!! Słucha pani wypowiedzi i nic z niej nie wynosi. Jedna kuchnia spaliła się z ośmiu mieszkań! Skąd ta kwota prawie 2mln? Ludzie, nie bądźcie tacy głupi, oni to specjalnie robią i każdy choć trochę myślący człowiek to zauważy

Cwaniaki 09.08.2023 07:22
Dlaczego wszyscy zapominają, że jeśli budynek był ubezpieczony to już zmartwienie ubezpieczyciela. I to on zweryfikuje ten wydumany kosztorys. Tu budżet miasta nie ma nic do rzeczy. A miasto chyba świadomie milczy i pomija ten wątek żeby nakręcić opinię publiczną przeciwko mieszkańcom. To ich stary numer.

PL 09.08.2023 06:16
Ja też chcę dostać mieszkanie nad jeziorem. Gdzie się można zapisać?

banksi 09.08.2023 15:09
Jak to gdzie ? do Naszego Miasta.

logika 09.08.2023 05:49
Nie rozumiem tu czegoś. Jeśli to jest budynek socjalny to jego mieszkańcy nie maja nic do gadania jeśli miasto proponuje im inne lokale. Miasto może to rozebrać i w tym miejscu postawić np: bibliotekę. A mieszkańcy przez tyle lat mogli pomyśleć o własnych mieszkaniach a nie tylko na żyć na czyiś koszt!

MIESZKANKA. 09.08.2023 09:43
Ale biblioteki stawiać nie chcą. To przestaje być miasteczko uzdrowiskowe. Wszystko chcą zabetonować i ponastawiać hoteli kosztem mieszkańców żeby lokalni inwestorzy mogli się wzbogacić. Czy pani jako mieszanka będzie miała jakąkolwiek korzyść z tego hotelu? No chyba że jest pani blisko ze sławnymi inwerstorami 🤔

Lila 09.08.2023 10:44
Proszę się doinformować budynek jest komunalny

Do logika 09.08.2023 18:24
Nic nie rozumiesz. Ludzie chcieli wykupic swoje lokale, bo jako najemny mają pierwszeństwo pierwokupu, przysługuje im ponadto ustawowo bonifikata. Ludzie z innych dzielić typu z Kaczego tez kupują lokale z bonifikatą. Czemu nie krzyczysz??? Ale Zarzeczakom odmawiano wykupu. Wlacz myślenie. To nie boli. Bądź przyzwoity !!!

normalny 10.08.2023 05:02
A dlaczego miasto ma im to sprzedać??? Gdyby to było wynajmowane od prywatnego właściciela to problemu by nie było. Wystarczyło ze by powiedział paszli won bo remontowac tego nie będę. Ale miasto ma panom żyjącym kosztem innych wyremontowac bo chcą mieszkać nad woda. To niech sobie kupią chałupy nad wodą. Jakoś do tej pory nikt z nich żadnego mieszkania nie kupił. Na miejscu miasta przyznał bym im lokale zastępcze w innej lokalizacj a tą działkę sprzedał za dobrą cenę pod pensjonat czy hotel a nie dla mieszkańców po bonifikatach. Trzeba dbać o interes. Tak w ogóle to tych wszystkich mieszkańców komunałem mieszkających tam z pokolenia na pokolenie to bym wyeksmitował albo sprzedał te ich lokale zostawiaąc tylko tych co naprawdę potrzebuja a reszta patologii na bruk i pod most!!!

fires 10.08.2023 10:39
A jak miasto weszło w posiadanie tego budynku ? Na miejscu prawowitych właścicieli też bym powiedział burmistrzowi paszoł won.

logika 10.08.2023 13:24
Jak wiesz jak weszło to się pochwal a nie zagadki zadajesz???Prawdopodobnie weszło zgodnie z prawem...

fires 11.08.2023 12:09
Ale logik , Prawdopodobnie hahha

Nie poddawajcie się 08.08.2023 18:07
A co tu koszty remontu mają do rzeczy . Na takie nieprzewidziane wydatki miasto powinno być przygotowane . Co nie??💪💪👍🙂 . Trzeba to zrobić aby ludzie mieli gdzie mieszkać i tyle . Inne kwestie nie mają znaczenia

Mieszkanka 09.08.2023 06:32
Mają gdzie mieszkać, tylko nie chcą. Kolejny co łatwo wydaje publiczne pieniądze. To są nas wszystkich podatki!

Mieszkaniec 09.08.2023 08:21
Publiczne ? , czyli także moje i mam do tego prawo aby mieć wpływ na co są wydawane. W przeciwieństwie do tych , którzy szastają naszymi pieniędzmi nikogo o to nie pytając . Spójrz ile naszych , wspólnych pieniędzy jest marnotrawionych przez obecnie rządzący z PiSu i tu , gęba na kłódkę ? Rozdają na kartonikach nasze pieniądze na lewo i prawo aby tylko na nich głosować . Jesienią nadejdzie kres tego dojenia Polski i Polaków a to co bezprawnie wydoili będą musieli zwrócić i to z nawiązką .

Matka samotnie wychowująca 11.08.2023 15:24
Ja płace tu podatki i nie mam ochoty finansować 3 zbuntowanych roszczeniowych rodzin, którzy ani złotówki podatku dla miasta nie wpłacili (płaci ktoś kto jest właścicielem a oni mieszkają w miejskim budynku) jeżeli miasto to wyremontuje sama pójdę w proteście za niegospodarność. Uprzedzając, tak, akceptuje nowy Urząd, kartoniki z dofinansowaniem itp. Nie akceptuje lewusów co wiecznie sięgają po czyjeś.

pat 11.08.2023 16:09
Kobieto co za bzdury wypisujesz .Jakie zbuntowane jakie roszczeniowe ?przecież te rodziny niczego od miasta nie chcą .Budynek jest ubezpieczony to ubezpieczyciel pokryje koszty remontu ,te rodziny chcą wrócić tylko do swoich mieszkań. A pincet + bierze czy nie? Bo może ktoś nie ma ochoty płacić podatków na ciebie.

ghjk 09.08.2023 09:46
Jak na urząd wydawali 3 razy tyle ,przecież naszych podatków to tak się nie darłaś.

Mieszkanka 09.08.2023 12:33
I bardzo dobrze, że urząd obecnie jest urzędem. Tak powinien wyglądać. A nie pipidówka rozwalona po wszystkich częściach miasta.

deser 09.08.2023 15:59
I bardzo dobrze ,że ta ekipa nie liczy się z kosztami? Wydali by 30 baniek i też by było bardzo dobrze według ciebie? Typowe zakompleksione ichniomiastowe podejście .

Prywatnomiastowy markierant? 08.08.2023 18:02
Ile setek tysięcy złotych kosztują mieszkańców Augustowa wynagrodzenia dwóch zastępców burmiszcza Karolczuka w skali roku? Ile milionów złotych dołożono z budżetu miasta Augustowa do bazy kajakarzy względem pierwotnego kosztorysu i dlaczego, aż kilka milionów? Ile setek tysięcy złotych dołożono z budżetu miasta Augustowa do przebudowy budunku szkoły na potrzeby miejskiego ratusza względem pierwotnego kosztorysu? Kto jest odpowiedzialny za podjęcie ww. decyzji?

Farsa 09.08.2023 15:08
Nowa minister zdrowia zarabia 17 tys.a jaśnie panujący karolczuk 20 tys. o dwóch zastępcach nie wspomnę.

Biegły 08.08.2023 17:35
Ekspertyzy, sondaże, opinie zawsze wskażą interesy tych, którzy je zlecają...

Mieszkanka 08.08.2023 17:08
Wstyd, wstyd za takich mieszkańców Augustowa. Brzydko nazywając darmozjady. Siedzą w komunalnych i jeszcze żądają! Czego?! Kredyt proszę wziąć w banku i zobaczyć co to za miód. Małżeństwo w Bacie pracuje, kasa niezła co miesiąc a siedzą w komunalnym mieszkaniu, wstyd! I jeszcze dzieci uczą tylko brać od państwa, ta dziewczyna młoda, nowe pokolenie roszczeniowcow rośnie. I jak zwykle każdy fachowiec budownictwa. Pewnie taki, że nawet nie wiem co to prawo budowlane a nie mądrzy. Skończcie tego kotleta odgrzewać, bo ile można. Warszawa wam nie pomoże bo nie ma w czym. Cieszcie się, że zaproponowali wam coś innego.

Adam 08.08.2023 21:29
Dokładnie. Brawo! Świetny komentarz

Fajna działka 08.08.2023 23:11
Adam, zapomniałeś dopisać, że działka, na której stoi ten zaniedbany przez zarządcę budynek komunalny też jest świetna, a koniec kadencji już blisko.

Mieszkanka 09.08.2023 06:35
I super że świetna, niech ktoś ją wykupi, postawi hotel bądź pensjonat i ten teren odzyje. Miasto turystyczne a taki zakątek mamy niezagospodarowany. Ciemna dziura na mapie.

leśny ludek 09.08.2023 08:00
To jest przedwojenna żydowska willa, jedna z pierwszych na Zarzeczu, w naszym pozbawionym innych zabytków mieście takie właśnie domy należy chronić.

Mieszkanka 09.08.2023 12:34
Jakoś nikt nie wspomniał, że jest to zabytek. Jeśli byłby zabytkiem nie przeszedłby takich zmian architektonicznych i byłby wpisany na listę zabytków.

leśny ludek 09.08.2023 15:25
Żaden dom z Zarzecza formalnie nie jest zabytkiem, natomiast cały teren jest pod ochroną konserwatora zabytków ze względu na bliskość Kanału Augustowskiego.

NIK 09.08.2023 16:18
Ale cena za nią niech będzie zgodnie z prawem a nie po znajomości!!!

KiM 09.08.2023 18:30
Juz jeden przetarg na działkę leśną na Zarzeczu był. Kupił ją wtedy Pan businessman. Potem wyciął drzewa sosny. Zarobił. Ale tak, przetarg był. Można odszukać na stronach Urzedu po ile poszed grunt. Tyle Miasto zarobiło hehe Krocie hehe

KiM 09.08.2023 18:30
Juz jeden przetarg na działkę leśną na Zarzeczu był. Kupił ją wtedy Pan businessman. Potem wyciął drzewa sosny. Zarobił. Ale tak, przetarg był. Można odszukać na stronach Urzedu po ile poszed grunt. Tyle Miasto zarobiło hehe Krocie hehe

... 08.08.2023 21:48
Proszę powstrzymać się od takich chamskich komentarzy. Czemu się pani nie przedstawi? Może przeanalizujemy pani sytuację? Ci ludzie zostali na ten moment bez dachu nad głową. Aktualnie nie mają nic. Nie wstyd pani pisać takich rzeczy?

https 08.08.2023 22:19
Widocznie nie są to darmozjady jeśli pracują. Jeśli nie może pani tego czytać to niech pani nie czyta. Wstydzić się powinna pani za wypisywanie takich komentarzy. Nie ma pani za grosz szacunku do ludzi, którzy chcą tylko wrócić do swojego domu.

Lila 08.08.2023 22:30
Wstyd, wstyd nie znasz tych ludzi to nie oceniaj... Pracują więc nie są darmozjadami i nie masz pojęcia o ich sytuacji. Dla twojej wiadomosci chcieli wykupić mieszkania ale miasto nie chciało im sprzedać.

Podatnik tego miasta 09.08.2023 05:52
Proszę Pani, jeżeli pracują to dlaczego mają mieszkanie komunalne? Jak osiągają próg dochodowy? To przecież jest dla ludzi ubogich? A Pan budowlaniec może w kodremie się zatrudni? Bo jest taka potrzeba, czy będzie mieszkał na profitach utrzymywany przez podatników tego miasta? Ja tez bym chciał mieszkać w willi nad jeziorem a nie na śródmieściu! Z teściami i kredytem bo nikt mi nie dał komunałki!

Marek 09.08.2023 09:50
prosze nie zapominac ze to nie sa mieszkania sojcalne a komunalne. to kiedys byla willa a nie teraz jak kodrem ma w powazaniu stan swoich lokali. robia to specjalnie - wyniszczeje, lokatorow sie przesiedli a bogacze sobie wykupia i postawia hotel

NIK 09.08.2023 16:23
Ale cena za działkę niech będzie zgodnie z prawem a nie po znajomości!!!

Augustowiak 09.08.2023 14:15
Zapewne wypowiada się osoba najbardziej zainteresowana tą działką. Zero współczucia dla ludzi, którzy od ponad miesiąca nie mogą wejść do swoich mieszkań, o przepraszam najmowanych.

Złodzieje 09.08.2023 21:47
To prawda! Pani „Mieszkanka” wyjatkowo dużo wie jak na osobę, która miałaby nie być bezpośrednio związana ze sprawą. Nasłali ją żeby ratowała opinię tych oszustów z „Naszego Miasta”. Może ujawni sie pani i przestanie odstawiać tą szopkę?

Mieszkanka 10.08.2023 12:42
Wiem, bo rozróżniam mieszkania komunalne od własności i krew mnie zalewa jak ludzie wymagają i żądają od państwa za nasze podatki, a inni muszą pracować ciężko, wziąć kredyt i spłacać go 30 lat. Nie trzeba być blisko tematu, żeby wiedzieć kto kogo tu utrzymuje.

Baltazar 15.08.2023 00:48
Jakie Twoje i nasze podatki!!? Ci ludzie również płacą podatki,ale ich tak nie pojebało,aby brać kredyt i spłacać aż do usranej śmierci,jak pani.Kto chcę to bieże ,kto nie to nie bierze....To jest inwidułalna sprawa każdego z nas.Ci ludzie za dużo włożyli w dane lokale ,aby wyjść z mieszkań.Kodrem gówno zeobił.... Wszystko zasługa ludzi,którzy tam mieszkają.Sami stworzyli sobie warunki,aby godnie żyć.Na prośbę,aby co kolwiek poważniejszego zrobić w budynku to kodrem się wypinał,a lokatorzy z własnej kieszeni to pokrywali. I dlaczego teraz to wszystko mieli by stracić !!? Kodem rozliczył się za to co ludzie w to zainwestowali!? No na pewno nie! Kto im zwróci za to pięniądze!? Ja osobiście życzę,aby skąńczyło się to jak najlepiej.A jak kogoś boli,że ktoś ma komunalne ,a drudzy muszą spłacać kredyty,to jedynie niech mają do siebie pretensje.Bo każdy wybór niesie za sobą konsekwencje lub korzyści. Bez odbioru.

zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 0°C Miasto: Augustów

Ciśnienie: 1018 hPa
Wiatr: 22 km/h

Reklama
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 24
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 1Strona nr 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 2Strona nr 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 3Strona nr 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 4Strona nr 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 5Strona nr 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 6Strona nr 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 7Strona nr 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 8Strona nr 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 9Strona nr 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 10Strona nr 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 11Strona nr 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 12Strona nr 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 13Strona nr 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 14Strona nr 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 15Strona nr 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 16Strona nr 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 17Strona nr 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 18Strona nr 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 19Strona nr 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 20Strona nr 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 21Strona nr 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 22Strona nr 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 23Strona nr 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 1 z dnia 30 sier - strona 24Strona nr 24
Reklamadotacje rpo
KOMENTARZE
Autor komentarza: ☝️💪🎉🥳👉🛸🤡🚀👈🥸💰🤝👏Treść komentarza: Mnie tam te podwyżki burmiszcza Karolczuka i jego akolitów z NM-PiS zupełnie nie dziwią. Karolczuk przecież jak chłopu na miedzy głosił przed wyborami na burmistrza Augustowa, że jego główne hasło wyborcze to: "Teraz rodzina"! Obiecywał, więc chłop teraz robi swoje i kosi po rodzinach ile wlezie naszomiastowym drenowaniem kieszeni rodzin wielodzietnych. Każdy kto miał dzieci dokładnie wie, że na kąpanie, gotowanie, podmywanie, zmywanie, przemywanie, płukanie, obmywanie, spłukiwanie itd., itp. wody idzie szczególnie przy małych dzieciach co nie miara, czyli mówiąc wprost - od cholery. Rodziny wielodzietne mieszkające w budynkach wielorodzinnych poczują niebawem na własnej skórze, a raczej skromnych zasobach finansowych swoich portfeli naszomiastowo-populistyczne hasło burmiszcza Karolczuka i ekipy NM-PiS, czyli "TERAZ RODZINA"!!!Data dodania komentarza: 23.11.2024, 00:35Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Ekipa insrybutorowych lamusówTreść komentarza: A augustowskim magistracie musi być jakaś "ekipa insrybutorowych lamusów" stale drenujących budżet miejski i portfele mieszkańców Augustowa. Najpierw zepsute miejskie liczydło naczelnego ratuszowego kabotyna zaprzepaściło szansę pozyskania dla Augustowa kilkudziesięciu milionów złotych z Funduszy Norweskich, później ta ekipa dość skutecznie zniechęciła mieszkańców do korzystania z miejskiego basenu próbując wydoić ich skromne budżety domowe płatnym komunalnym parkingiem, a teraz chcą dodatkowo dokumentnie opróżnić portfele augustowian tzw. śmieciowym sposobem na zużytą wodę.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 21:31Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: oolooTreść komentarza: Trzeba było myśleć samodzielnie przy wyborach, a tak to trudno. To jak w kawale mimo, że nie do śmiechu mieszkańcom ale ku przestrodze i rozwadze na przyszłość. "Żona przed porodem pyta męża: - Kochanie, jak nazwiemy naszego synka? - Tomasz. - Tomasz? A dlaczego Tomasz? - Nie chciałaś w ...., to masz." Mieszkańcy znów wdepnęli w gówno..Data dodania komentarza: 22.11.2024, 20:37Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: KaligulaTreść komentarza: Też słyszałem o "open hours" na pranie i mycie się na miejskim basenie. To pewnie w ramach rekompensaty dla mieszkańców bloków spółdzielni mieszkaniowej i budynków komunalnych za łupienie ich śmieciowym naliczaniem opłat za wywóz odpadów komunalnych przez naszomiastowych burmiszczów i ich akolitów z towarzystwa wzajemnej adoracji PiS-NM.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 20:24Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Biznes-na-latoTreść komentarza: a ja proponuję punktom gastronomicznym zlokalizowanym nad jeziorami zaopatrzyć się przed sezonem w duże ilości szamponów i mydła. W ciepłe dni będzie lepiej schodzić niż piwo....Data dodania komentarza: 22.11.2024, 19:26Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Free shower & laundry hours at the municipal swimming pool in AugustowTreść komentarza: Podobno burmistrz Karolczuk, jego zastępcy i ich akolici z koalicji NM- PiS mają jeszcze w tym roku podjąć uchwałę umożliwiającą mieszkańcom Augustowa posiadającym TAK-a (Twoja Augustowska Karta) darmową kąpiel i pranie na miejskim basenie podczas wyznaczonych przez dyrektora CSiR godzin na pranie i prysznic określonych w Regulaminie - "Free shower & laundry hours". Myślę, że pomysł jest nawet fajny, żeby trochę ulżyć mieszkańcom Augustowa budynków wielorodzinnych w związku z wprowadzeniem przez burmistrza Karolczuka nowego sposobu naliczania opłat za wywóz odpadów komunalnych uzależnionych od ilości zużycia wody w danym gospodarstwie domowym.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 19:11Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Free shower & laundry hours at the municipal swimming pool in AugustowTreść komentarza: Podobno burmistrz Karolczuk, jego zastępcy i ich akolici z koalicji NM- PiS mają jeszcze w tym roku podjąć uchwałę umożliwiającą mieszkańcom Augustowa posiadającym TAK-a (Twoja Augustowska Karta) darmową kąpiel i pranie na miejskim basenie podczas wyznaczonych przez dyrektora CSiR godzin na pranie i prysznic określonych w Regulaminie - "Free shower & laundry hours". Myślę, że pomysł jest nawet fajny, żeby trochę ulżyć mieszkańcom Augustowa budynków wielorodzinnych w związku z wprowadzeniem przez burmistrza Karolczuka nowego sposobu naliczania opłat za wywóz odpadów komunalnych uzależnionych od ilości zużycia wody w danym gospodarstwie domowym.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 17:10Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Zepsute liczydło z czasów zaprzepaszczonych przez burmiszcza Karolczuka i ekipę NM Funduszy Norweskich🤡Treść komentarza: Czy "nowy" sposób naliczania opłaty za odpady komunalne, którym mieszkańcy Augustowa raczeni będą od 1 stycznia 2025 r. bezrefleksyjnie wprowadzony przez burmistrza Karolczuka w związku z jego sztandarowym hasłem pt. "TERAZ RODZINA" otumaniającym mieszkańców Augustowa fetorem wychodkiewiczowo-naszomiastowego manipulacjo-populizmu podczas ostatnich wyborów samorządowych oraz firmowanym przez jego dwóch markueranrujących zastępców i radnych PiS-NM, uwzględnia proporcjonalne naliczane opłaty za każdy m³ zużytej wody w danym gospodarstwie domowym mieszkalnictwa wielorodzinnego, tj. za np. 1.001 m³ naliczona zostanie kwota za wywóz odpadów komunalnych wg wzoru: V zw x 15 zł = OPPNB zwok, gdzie "V zw" jest ilością zużytej wody w mieszkaniu, a "OPPNB zwop" opłatą po podwyżce naszomiastowych burmiszczów za wywóz odpadów komunalnych, czyli 1,001 x 15 zł = 15,02 zł, czy gispodarstwo domowe składające się z jednego lub kilku domowników będzie musiało jednak zapłacić 30 zł za 1,001 m³ w związku z przekroczeniem ilości zużytej wody ponad 1 m³ (słownie: jeden metr sześcienny) o 1 dm³ (słownie: jeden litr)? Zaznaczam, iż w skali tylko jednego roku kwota może uszczuplić budżet domowy tylko jednego gospodarstwa domowego na kwotę ok. 180 zł, a biorąc pod uwagę liczbę mieszkań tylko w samej spółdzielni mieszkaniowej kwota nadużycia decydentów wprowadzających "nowy" sposób naliczania opłaty za wywóz odpadów komunalnych, może sięgać setek tysięcy złotych rocznie.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 16:50Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: tynkarzTreść komentarza: "ów metodę"??? a metoda to jest on czy ona? chyba powinno być "ową metodę"!!!Data dodania komentarza: 22.11.2024, 15:56Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: ziziTreść komentarza: co z tego, że zapamiętają, skoro potem i tak znów go wybiorą? ciemny lud wszystko kupujeData dodania komentarza: 22.11.2024, 15:53Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Drenujące podwyżki burmiszcza Karolczuka vs podwyżki dla mieszkańców AugustowaTreść komentarza: Tak na szybko licząc to podwyżka uposażenia burmiszcza Karolczuka przyznana mu z inicjatywy i za sprawą koalicji radnych NM-PiS oraz nietuzinkowo niegospodarne utworzenie przez rzeczonego burmiszcza Augustowa Mirosława Karolczuka etatu drugiego zastępcy burmistrza w augustowskim magistracie, dotychczas spowodowały wydrenowanie miejskiego budżetu kwotą ok. miliona złotych! Co na to mieszkańcy Augustowa? Czy burmiszcz Karolczuk w żurnalu pod swoją redakcją na bieżąco informuje mieszkańców o stale postępującej i rosnącej kwocie wynikającej z działalności burmiszcza Karolczuka, ugrupowania NM i ich akolitów z PiS? Proponuję, żeby na zbliżającą siecwielkimi krokami Gwiazdkę burmiszcz polecił swojemu zastępcy F.J. Chodkiewiczowi, żeby ten przy okazji odpalania lampek świątecznych na RZA zainstalował wysoko na kolumnie króla Zygmunta Augusta very very big, jak mega ego naszomiastowych burmiszczów, telebim z aktualizowaną online kwotą drenujacą miejski budżet, liczoną od początku "wdrożenia" przez burmiszcza Karolczuka i pozostałych decydentow z NM i PiS tego niezwykle niegospodarnego procederu.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 15:16Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: Witam szanownych dziennikarzy . Oglądałem sesję rady i to jakie wyliczenia przedstawiał zastępca burmistrza i jakich argumentów użył to znaczy że żyje w innych realiach. Twierdzenie że mieszkańcy domów jednorodzinnych dużo lepiej segregują bo on widzi jak wystawiają różne worki . Jak słyszę takie uzasadnienia to coraz częściej uważam że wykształcenie nie idzie w parze z inteligencją. A co do tego że miał spotkania z Prezesami zarządzającymi blokami to w pierwszej kolejności niech by wymusił inwestycje w tym kierunku przez tych prezesów ale oczywiście najlepiej i najprościej iść po najmniejszej linii oporu i wyciągnąć kasę. Spółdzielnia Mieszkaniowa to nie robi nic w tym zakresie a jak zobaczyłem jak ostatnio dostawili po malutkim pojemniku do odpadów i podpisali Papier na kilka bloków to się uśmiałem. Prezesi bloków nie biorą pod uwagę jeszcze jednej rzeczy. Chodzi o odpady wielogabarytowe. Ludzie mieszkający w blokach nie mają możliwości przechowania mebli czy innych rzeczy i wystawienia ich raz na kwartał tak jak mogą to zrobić w domach jednorodzinnych. Jeszcze jedna sprawa dlaczego ma być brane pod uwagę 12 miesięcy wstecz co z rodzinami których dzieci w tym okresie wyprowadzili się, wyjechali na studia a rodzice będą płacić za śmieci ogromne kwoty. Z tego co zrozumiałem to domy jednorodzinne będą płacić od osoby a też mają liczniki. Gdzie jest prawo takie same dla wszystkich w myśl naszych gospodarzy. Jedynym rozsądnym głosem był Pan Cieślik że najwięcej zapłacą osoby z dziećmi bo to takie rodziny zużywają najwięcej. Dlaczego Miasto nie rozstawi kilku punktów do zbiórki śmieci elektro drobnych tylko każe z każdą najmniejszą pierdołą jeżdzić do koszar to ma być eko. Treść maila którą wysłałem wcześniej do spółdzielni i urzędu miasta ciekawe czy ktoś ktokolwiek to czytał. Urząd miasta Mam nadzieję że ktoś zaskarży uchwałę opłat za odpady lub ją zmienicie która od nowego roku ma obowiązywać bo to jest dyskryminacja osób mieszkających w blokach a domach jednorodzinnych. Dlaczego w budynkach wielorodzinnych mają płacić więcej skoro przyjmujecie 3m x 15=45 . Druga sprawa dlaczego będzie brane pod uwagę 12 miesięcy wstecz jak w takim okresie dużo się zmienia. Wygląda na to że osoby mieszkające w takich budynkach mają ponosić większe koszty . Czy to nie narusza prawa. Spółdzielnia mieszkaniowa Dzień dobry. Jak zamierzacie rozwiązać podrzucanie śmieci przez osoby nie mieszkające na terenie spółdzielni skoro śmietniki są nie zamykane a jest to częsty przypadek. Po drugie proszę upomnieć swoich pracowników sprzątających którzy sprzątając przy śmietnikach Jak ktoś stawia przy śmietniku różne rzeczy które nie powinno być wrzucone do ogólnego A ONI WSZYSTKO ŁADUJĄ DO OGÓLNEGO a później pretensje do mieszkańców że nie segregują. Po trzecie trzeba rozbudować śmietniki i nie zasłaniajcie się że nie ma miejsca bo w wielu przypadkach jest dużo obok tych istniejących.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 15:07Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Oddam za darmo100-litrowe akwariumTreść komentarza: Spotykają się dwaj Augustowianie po roku funkcjonowania wysokości opłat od śmieci uzależnionych od zużycia wody Jeden mówi do drugiego: w tym miesiącu udało mi się w końcu zapłacić mniej za śmieci niż przed rokiem Na to drugi odpowiada: właśnie to czuję .....Data dodania komentarza: 22.11.2024, 14:12Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Śmietnikowy DżoTreść komentarza: Śmieciarki jeżdżą każdego tygodnia, bywa kilka razy nawet. Po plastiki, po szkło, papier, bio, zmieszane, popiół. Trzeba zrobić jeszcze więcej frakcji do segregowania, żeby codziennie po dwa razy jeździli. Bedzie jeszcze weselej i drożej. Życie dla segregowania i płacenia za śmieci.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 10:11Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: NiuńkaTreść komentarza: Mało tego. Pan Cieślik ów metodę poparł jako słuszną, stwierdzając jednocześnie iż proponowali taką zmianę już wcześniej.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 08:14Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Divide et impera po naszomiastowo-pisowskiemuTreść komentarza: Oczywiście powinno być: "...logicznie niespójnego w każdym aspekcie...".Data dodania komentarza: 21.11.2024, 23:59Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Insrybutorowy miszcz podwyżek - swoich i mieszkańców AugustowaTreść komentarza: Burmiszcz Karolczuk zapisze się w historii augustowskiego samorządu jako nałogowy miszcz podwyżek. Mieszkańcy Augustowa pewnikiem na długo zapamiętają blisko 100% podwyżkę uposażenia burmiszcza Karolczuka drenujacą każdego roku miejski budżet kwotą ponad 100 tys. złotych, augustowianie zapamiętają zdublowanie etatu zastępcy burmistrza Augustowa drenującego miejski budżet kwotą blisko ćwierć miliona złotych tylko w skali jednego roku, augustowianie zapamiętają podwyżkę opłat za ogrzewanie mieszkań drenującą boleśnie ich budżety domowe, augustowianie zapamiętają podwyżki cen za korzystanie z miejskiego basenu i wprowadzenie opłat za parking przy miejskim basenie dodatkowo uszczuplających ich budżety domowe, augustowianie zapamiętają jeden jedyny blok komunalny wybudowany za rządów ekipy NM z kosmicznymi czynszami pustoszącymi skromną zawartość ich portfeli, augustowianie zapamiętają obecnie przeforsowywane przez NM i PiS podwyżki opłat za wywóz odpadów komunalnych tym razem nie tylko kolejny raz w kadencji burmiszcza Karolczuka pogrążających ich już obecnie dramatyczny stan finansów, ale dodatkowo dzielących augustowian na jednorodzinnych po naszomiastowemu uprzywilejowanych oraz wielorodzinnych nagminnie czołganych przez towarzystwo wzajemnej adoracji spod znaku PiS & NM. Szkoda tylko, że znaczna część augustowian nie zapamiętała większej części z ww. wyliczenia podwyżkowych "wodotrysków" burmiszcza Karolczuka, gdy odawali swój głos w wyborach samorządowych.Data dodania komentarza: 21.11.2024, 22:32Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: leśny ludekTreść komentarza: W którym momencie sesji to mówiła? Może pominąłem. Wydaje mi się że jedynie zgłosiła niższe stawki.Data dodania komentarza: 21.11.2024, 20:13Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: Divide et imper po naszomiastowo-pisowskiemuTreść komentarza: Leśny ludku, radna Piasecka mówiła o niesprawiedliwym traktowaniu mieszkańców Augustowa przez burmiszcza Karolczuka i jego ichniomiastową ekipę, na dokładkę popieranych przez radnych "wsłuchujących się w głos suwerena" z miejmy nadzieję schyłkowej partii PiS. Absurdalnym, zerwanym z choinki i wziętym z sufitu jednocześnie jest pomysł aparatczyków NM & PiS dotyczący różnicowania i polaryzowania mieszkańców poprzez wprowadzenie logicznie niespójnego w żadnym aspekcie sposobu naliczania przez burmistrza dla mieszkańców Augustowa opłat za wywóz odpadów komunalnych, tj. różny dla mieszkańców budynków jedno oraz wielorodzinnych. Natomiast zgadzam się z Tobą, iż radni KO powinni mocniej, dobitniej, skuteczniej walczyć z łamaniem prawa związanym z nierównym traktowaniem mieszkańców Augustowa przez burmiszcza Karalczuka z ekipą NM współ wespół z ich pisowskimi akolitami i działających niestety na szkodę mieszkańców Augustowa. P.S. Gdzie podział się radny Kotlarski niegdyś permanentnie i kompulsywnie gardłujacy pustym jak bęben słowotokiem na starostę Szlaszyńskiego quasi-walcząc o dobro mieszkańców Augustowa? Gdzie jest rozedrgany kłótnik Kotlarski? Boisz się radny Kotlarski swojego zabufonionego pryncypała spod insrybutora, czy po prostu jesteś cynicznym populistą - żałosnym pieniaczem i klaunem?Data dodania komentarza: 21.11.2024, 19:36Źródło komentarza: Izabela Piasecka krytykuje władze miejskie. Mieszkańcy Augustowa zapłacą krocie za śmieci? (video)Autor komentarza: oolooTreść komentarza: Można by rzec za Mario Puzo, taki lokalny "Consigliere". Ciekawe co zrobi piesek gdy mu pana zamkną..Data dodania komentarza: 21.11.2024, 16:23Źródło komentarza: Zarzuty korupcyjne dla Karola Karskiego. Polityk PiS ma silne powiązania z Augustowem
Reklama