Opracowanie „Strategii Promocji Marki Miasta Augustowa na lata 2017-2022” zostało poprzedzone gruntowną diagnozą stanu obecnego oraz przeprowadzonymi badaniami społecznymi z udziałem reprezentatywnej grupy Polaków, mieszkańców Augustowa, w tym m.in. przedsiębiorców, przedstawicieli organizacji pozarządowych i branży turystycznej.
„Strategia Promocji Marki Miasta Augustowa na lata 2017-2022” składa się z części analitycznej, przedstawiającej wnioski z opracowanych diagnoz, analiz i badań oraz części strategicznej, która wytycza cele i kierunki działań na lata 2017-2022.
Serdecznie zapraszamy mieszkańców Augustowa do zapoznania się z dokumentem i zgłaszania wszystkich uwag, opinii, propozycji, które posłużą lepszemu zdefiniowaniu celów i kierunków działań promocyjnych naszego miasta. Bardzo zależy nam na poznaniu opinii i wniosków mieszkańców, które z pewnością stanowić będą cenny wkład do ostatecznej wersji „Strategii Promocji Marki Miasta Augustowa 2017-2022” poddanej pod obrady sesji Rady Miejskiej w Augustowie.
Wszelkie wnioski, uwagi, opinie do projektu „Strategii Promocji Marki Miasta Augustowa 2017-2022” składać można od 2 do 8 sierpnia 2017 r. za pośrednictwem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Miasta Augustowa nr 779/17 z dn. 18 lipca 2017 r. Wypełniony formularz konsultacji prosimy przekazywać:
a) bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Augustowie przy ul. 3 Maja 60 w Biurze Obsługi Klienta,
Napisz komentarz
Komentarze